לשטראוס, יצרנית "קפה טורקי עלית", הגיעו פניות מצרכנים שביקשו לשנות את שם המותג ■ בחברה הבהירו: הקפה מיוצר בארץ, הפולים לא מטורקיה
המשנה למנכ"ל שטראוס ומי שכיהן כמנכ"ל עלית העיד היום בפרשת כרמית-קדבורי
כיהן בעבר כמנכ"ל עלית וכמנכ"ל שטראוס עלית, והוביל ב-6 השנים האחרונות את פעילות קבוצת שטראוס בצפון אמריקה ■ המינוי ייכנס לתוקפו לקראת הקיץ
מאיר גלבוע, לשעבר ראש מחלקת החקירות ברשות ההגבלים, אמר את הדברים בביהמ"ש במסגרת המשך הדיונים בתביעה של כרמית נגד שטראוס-עלית
(עדכון) - כרמית תבעה את עלית בטענה כי הכשילה את החדרת קדבורי ■ המנכ"ל לשעבר ראל גודמן: "חשבנו שהפתענו את עלית, והתברר שאנחנו הופתענו"
יו"ר כרמית מעיד על דרכי הפעולה של עלית בפרשת קדבורי ■ "נציג קדבורי אמר לי: כנראה שעלית חזקה מדי ופועלת באופן לא חוקי, ואין סיכוי להצליח"
כך, לפי לני סקסטין, יו"ר כרמית, אמרה מנהלת השיווק לשעבר של כרמית, כשביקש ממנה להעיד בתביעה נגד עלית בפרשת קדבורי ■ "כולם מפחדים להעיד נגד שטראוס-עלית. הם בורחים. אני לא הולך לקבר בלי שיהיה פה צדק"
חברת הממתקים כרמית תבעה את עלית בטענה כי הכשילה את החדרת המותג קדבורי לארץ ■ גיורא בר-דעה, מנכ"ל עלית לשעבר, בכתב ההגנה: "כרמית נכשלה כישלון חרוץ בכוחות עצמה; עלית פעלה בהתאם לכל חוקי התחרות"
פרשת עלית-קדבורי ממשיכה לעורר הדים: בחוות-דעת מטעם כרמית, קובעת הכלכלנית מרב בארי: "כתוצאה מהתנהגותה הדורסנית גרפה עלית רווח מונופוליסטי עודף ופגעה בתחרות, תוך שהיא מסבה לכרמית הפסדים ונזקים"
ב-2002, כשקדבורי ביקשה להיכנס לישראל, היא נחשפה לפעולות אגרסיביות מצד עלית שהכשילו את כניסתה ■ הפרשה הסתיימה בקנס של 5 מיליון שקל ■ מומחים להגבלים: "זה תיק שהיה צריך להתברר בהליך פלילי ולא להסתיים בקנס מזערי"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום הכי אהובה זה השבוע השלישי ברציפות ■ הפרסומת לשוש מדורגת בפעם השביעית, אף שאינה משודרת יותר מחודש
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום מדורגת שבוע שני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות ■ הפרסומת ל"שוש" עדיין מדורגת אף שכבר אינה משודרת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לחטיף שוש מובילה את דירוג הזכורות זה השבוע הרביעי ברצף, אף שכבר אינה משודרת ■ קמפיין הוט הוא המושקע ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של עלית לחטיף "שוש" מובילה בפעם השנייה ברציפות ושוברת שוב את השיא של שנת 2013 במידת הזכירות
חברת שטראוס הודיעה היום כי תסגור את מפעל הקפה של עלית בשל תלונות על איכות הסביבה ■ העובדים יועסקו במפעלים אחרים באזור צפת
המוצר יושק תחת המותג עלית ■ קטגוריית האבקות הממותקות אינה גדולה אך נחשבת לרווחית מאוד, וקצב המכירות בה עומד על כ-66 מיליון שקל בשנה
אייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)העלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןממתקיםמשרד הבריאותסלמונלהשוקולדשטראוס