הקמפיין למותג Bites של עלית - הפרסומת המדוברת ביותר ברשת השבוע

הקמפיין כולל שני סרטונים שהועלו לטלוויזיה ולרשת וכן תחרות דיבוב אינטרנטית מטעם עלית

הקמפיין למותג Bites של עלית מדורג בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת. הפרסומת חוללה 45% מהיקף השיחה ברשת ומובילה בפער משמעותי מהמקום השני, אליו הגיע קמפיין חיש גד, שצולם בשבוע שעבר ועתיד לעלות לאוויר בקרוב. במקום השלישי נמצאת הפרסומת לצומת ספרים, שחוללה 8% מהיקף השיחה ברשת. למקום הרביעי הגיעה הפרסומת של סלקום עם 6% מהיקף השיחה. על המקום החמישי, כל אחת עם 4% מהיקף השיחה, מתחרות הפרסומות לדיאט קוקה קולה, דנונה וסופר פארם.

הקמפיין של עלית כולל שני סרטוני פרסומת שהועלו לטלוויזיה ולרשת, וכן תחרות דיבוב אינטרנטית מטעם עלית. השיחה על הסרטונים חוללה 75% מהשיח על הקמפיין ברשת, ואילו תחרות הדיבוב את 24% הנותרים. אחוז אחד נוסף דן בשאלה מיהי חברת הפרסום אשר יצרה את הקמפיין (מדובר בבאומן-בר-ריבנאי, ע.ב.ל).

מחוללי השיחה (הפוסטים הפותחים) הקשורים לסרטונים היה רצונם של הגולשים להפיץ את הסרטונים ויראלית ברשת. גולשים אלה העלו בפורומים שונים לינקים לסרטונים, בצירוף הנחיות כיצד להוריד את הסרטונים למחשב או לסלולרי. 53% מהמגיבים להעלאת הסרטונים הודו למעלה הפוסט על עצם הלינקוק לפרסומת, דבר המעיד על הכרתם בערך הטמון בכך.

שאר המגיבים (47%) התייחסו לסרטונים ולדמויות המופיעות בהן. מבין המתייחסים לסרטונים עצמם 85% מהם הביעו אהדה רבה כלפי הפרסומת וטענו כי היא מצחיקה. היתר - 15% - הביעו סנטימנט שלילי.

באשר לתחרות הדיבוב - 47% מהדנים בנושא הביעו התלהבות מהפרס אותו יקבל המנצח בתחרות הדיבוב- מחשב נייד של לנובו. 33% נוספים הצהירו כי ינסו לדובב את הדמויות. 13% הביעו סנטימנט חיובי כללי בנוגע לרעיון הדיבוב ואילו 7% הצהירו כי אינם מעוניינים להתנסות בדיבוב הדמויות.