ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
תקציב מדיה | בלעדי

בדרך למכרז? אסם בוחנת את המשך ניהול תקציב המדיה שלה

הנהלת אסם מנהלת בשבועות האחרונים פגישות עם מנהלי חברות המדיה הגדולות במטרה לבחון את אופן ניהול תקציב המדיה • היקף התקציב עומד על כ-80 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2020
יון פדר / צילום: תמר מצפי

עוד שינוי בצמרת ynet: העורך הראשי יון פדר יפרוש באוגוסט

בין המועמדים להחליפו: אלון גולדשטיין ודרור עמיר • לאחרונה התחולל שינוי משמעותי נוסף בצמרת ynet, כשאת מקומו של אבי בן טל, שכיהן כמנכ"ל האתר, תפס מי שכיהן כמשנה למנכ"ל, ברק קלמנוביץ'

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2020
מנו גבע/ צילום: איל יצהר

חברות החדשות ביקשו ליצור מאגר קלפיות מדגם משותף - חלק מהסוקרים טרפדו

הרעיון נבחן על-מנת להוריד באופן משמעותי את עלויות ערב משדרי הבחירות • לא היה מדובר באיחוד הסקרים של שלושת החברות לכדי סקר אחד, אלא בשימוש באותן קלפיות כבסיס לניתוחים השונים של כל אחד מחברות המחקר שמייצרות את המדגמים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2020
החטאים של התקשורת - רשתות חברתיות / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס

הרשתות החברתיות "הצילו את הימין", וגם את האמון בעיתונאים

לרשתות החברתיות יש תרומה לשחיקת האמון במדיה המסורתית, אך נראה שהן דווקא חיזקו את אמון הציבור בעיתונאים עצמם • לצד זאת, גופי התקשורת והציבור משלמים על כך מחיר לא מבוטל • שוחחנו עם כמה מהם שעבורם הטוויטר הוא מקום העבודה השני • פרויקט מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2020
ברוך שי/ צילום: גילי שם טוב

מועצת התאגיד הכריעה: סמכויות ברוך שי יוגבלו

מועצת תאגיד השידור קבעה כי מנהל חטיבת החדשות ברוך שי יחזיק בסמכויות העריכה וקביעת התוכן בלבד, ואילו בכל הנוגע לניהול העובדים ההכרעה הסופית תהיה בידי המנכ"ל אלדד קובלנץ • בתוך כך, מתיחות רבה בין קובלנץ לבין חלק מחברי המועצה

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2020
החטאים של התקשורת - הכל מפוזיציה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

חטא הפוזיציה: איך ייראה עולם התקשורת ביום שאחרי פרשות ראש הממשלה

חשיפת הנעשה בחדרי החקירות של תיקי פרשות 2000 ו-4000 הוציאה לאור את הקשרים המכוערים בין פוליטיקאים לעיתונאים ופגעה עוד יותר באמון שהציבור רוחש לתקשורת • איך השפיעו הפרשות על כלי התקשורת, והאם בעלי ההון והפוליטיקאים הבינו שכללי המשחק צריכים להשתנות • פרויקט מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2020
בנק לאומי / איל יצהר

הפרסומת לבנק לאומי - הזכורה ביותר השבוע; מפעל הפיס - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2020
עדן אלנה, זוכת "הכוכב הבא" 2020 | צילום: אורטל דהן

כמה תעלה לתאגיד ההחלטה להיפרד מקשת ומ"הכוכב הבא לאירוויזיון"?

קשת שילמה הרבה מאוד כסף עבור הזכות שהנציג לאירוויזיון ייבחר במסגרת השידורים שלה - כולל חבילת פרסום לקידום תאגיד השידור, השתתפות במימון ערב בחירת השיר, מימון הקליפ ומימון המשלחת הישראלית לאירוויזיון במהלך השהייה לפני התחרות ובמהלכה

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2020
עדן אלנה, זוכת "הכוכב הבא" 2020 | צילום: אורטל דהן

קשת סוגרת עונה מוצלחת של "הכוכב הבא לאירוויזיון": רייטינג של 29.2% לתוכנית הגמר

בגמר התוכנית אמש נבחרה עדן אלנה לייצג השנה את ישראל באירוויזיון • ככלל רשמה העונה הנוכחית של "הכוכב הבא" נתונים שמזכירים את ימי ערוץ 2 העליזים: הרייטינג הממוצע של העונה עומד על 19.9% ו-540 אלף צופים לתוכנית

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2020
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

הישג מתוק: תקציב פררו יטופל ביהושע TBWA ובגליקמן-שמיר-סמסונוב

בעקבות המכרז, משרד שמעוני-פינקלשטיין יוצא ממערך הפרסום של החברה • היקף התקציב הכולל עומד על כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
דונלד טראמפ / צילום: רויטרס

"כשעושים תוכן חסום, חייבים לתת לגולש ערך מוסף"

כלי התקשורת המובילים בעולם מאמצים את המודל של חומת תשלום, ו"גלובס" עושה היום צעד ראשון בדרך אל היעד • גדי להב, לשעבר מנהל מחלקת המוצר הדיגיטלי של "פייננשל טיימס": "כשההכנסות תלויות בקוראים, צריך להבין מה קורה איתם ולא לדלג עליהם. צריך לגרום להם לרצות לשלם"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2020

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר ו-9 מיליון עדיין בראש הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: ביטוח ישיר שוב הכי זכורה, 9 מיליון שוב הכי אהובה • הפרסומת החדשה של מפעל הפיס, בכיכובם של ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן, היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-966 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
עיתונים, TGI / צילום: תמר מצפי

יש מי שנהנה מהבחירות: סקר TGI מצביע על עלייה בשיעור החשיפה לעיתונים

לפי סקר TGI לשנת 2019, לראשונה מזה ארבע שנים נרשמת עלייה בחשיפה לעיתונות • העלייה ניכרת גם בעיתוני אמצע השבוע וגם במוספי סוף השבוע • גם העיתונים הכלכליים מציינים שנה טובה • ברדיו: 103FM מתחזקת, וגלגלצ מתרסקת

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
דוד טמיר / צילומים:  תמר מצפי, יוטיוב, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

סופה של התשוקה: סגירתו של משרד הפרסום JWT היא רק עוד שלב בדעיכת הענף

משרד JWT, או טמיר-כהן כפי שרבים זוכרים אותו, היה בשנות ה-80 וה-90 בלב תעשיית הפרסום המקומית הנחשקת ובעל השפעה דרמטית על תוצרי הענף ועל רוחו • אלא שמאז הענף כולו השתנה, והיום כלל לא בטוח שלסוג כזה של משרדים יש עוד מקום

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2020
נאור יצחק  / צילום: אדי גרצמן

קצר ונגמר: סמנכ"ל הקריאטיב בגיתם, נאור יצחק, פורש

שלושה חודשים לאחר שקודם לראש הפירמידה כחלק משינוי ארגוני במשרד הפרסום, הודיע יצחק כי הוא עוזב לטובת תפקיד בפלייטיקה • יוחלף בתפקיד ע"י מריאן באני, שעבדה לאחרונה במלאנוקס וקודם לכן במשרד הפרסום ברוקנר-יער

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2020

   686970717273747576777879808182   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 75 מתוך 265