בעת ביקורו האחרון של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס בכותל המערבי, הגישה למקום ניתנה רק לעיתונאים ולצלמים ממין זכר • כעת מבקש ארגון העיתונאים מרב הכותל למצוא יחד מנגנון שיסדיר את עבודתן של עיתונאיות בכותל באירועים בעלי עניין לציבור שאינן אירועים דתיים
היקף התקציב של שירותי בריאות כללית מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל • הקופה מכוונת למשרדים גדולים בלבד ודורשת כתנאי סף לפחות שני תקציבים בהיקף של 25 מיליון שקל לשנה
אבי בן טל ייכנס בחודש הבא לתפקיד מנכ"ל רשת 13 כשלפניו מספר משימות דחופות על סדר היום, ובראשן הגדלת הרווחיות ומציאת אפיקי הכנסה חדשים • גם שאלת הדיגיטל דורשת הכרעה מהירה • לשם כך נדרשת גם חשיבה חדשה בכל הנוגע לתוכן שמייצר הערוץ, הנמצא במשבר זהות
ההחלטה לסגור את המשרד התקבלה ע"י בעלי קבוצת WPP בחו"ל, שגמרו בדעתם לסגור את הנציגות בארץ • סגירת הפעילות של JWT כוללת גם את סגירת הפעילות של y&r ישראל
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל
בחודשים האחרונים מתמודדת יינות ביתן עם קשיי תזרים • הבוקר הפסיקה הרשת את התקשרותה עם משרד יחסי הציבור שלה
היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל
תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד
ארגון העיתונאים ממשיך בהתארגנות אחרי הפרידה מההסתדרות • אלי גרשנקרוין מונה למנכ"ל, והעיתונאית ענת סרגוסטי מונתה למנהלת תחום חופש העיתונות בארגון
ההחלטה של בעלי המניות ברשת 13 להיפרד מיוסי ורשבסקי לא הפתיעה איש בתעשיית המדיה • אבי בן טל, המנכ"ל החדש, חתום על הצלחות רבות ב-ynet ונחשב לבעל הבנה רבה בדיגיטל אולם פחות בתחום הטלוויזיה • "גלובס" מנתח את הרקע ואת ההשלכות של המהלך
גורמים ברשת 13 אמרו ל"גלובס" כי ההחלטה על עזיבתו של ורשבסקי נובעת מאכזבה מביצועי הערוץ • בן טל, שכיהן כמנכ"ל ynet ב-13 השנים האחרונות, ייכנס לתפקידו כמנכ"ל רשת בתוך כחודש וצפוי בין היתר לקדם את תחום הדיגיטל בערוץ
אופיר כהן, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, מונה למנכ"ל החברה • בנוסף מצטרף לקבוצה רון כספית, אחד הדמויות המוערכות בענף בתחום ה-CRM והמרקטינג אוטומיישן, שמונה למנכ"ל MRM - חברת הדאטה החדשה שהקימה מקאן
ערוץ הטלוויזיה החזק בישראל מקדם במקביל שני מהלכים שעשויים לייצר טלטלה בשוק התקשורת ולהוות מנועי צמיחה לחברה • מהם הסיכונים בהקמת N12 ובחבירה לאקספון?
ההיפרדות של ארגון העיתונאים מההסתדרות קורם עור וגידים • כלי התקשורת שעברו לארגון העצמאי הם קבוצת "הארץ-דה מרקר", "טיים אאוט", וואלה וערוץ 20
גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד
קמפיין משרד הבריאות המסביר את מהלכי רפורמת סימון המוצרים, הקדים את מפרסמי חברות המזון ואף הפתיע אותם • בכירים בענף מסבירים מדוע הזירה התקשורתית נותרה פתוחה, איך צריך לנהל אותה, והיכן, אם בכלל, נראה שינוי אמיתי בהרגלי הצריכה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13