ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
ענת סרגוסטי / צילום: איל יצהר, גלובס

ארגון העיתונאים: להסדיר את עבודתן של עיתונאיות בכותל המערבי

בעת ביקורו האחרון של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס בכותל המערבי, הגישה למקום ניתנה רק לעיתונאים ולצלמים ממין זכר • כעת מבקש ארגון העיתונאים מרב הכותל למצוא יחד מנגנון שיסדיר את עבודתן של עיתונאיות בכותל באירועים בעלי עניין לציבור שאינן אירועים דתיים

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

שירותי בריאות כללית יוצאת למכרז על תקציבי הפרסום והדיגיטל

היקף התקציב של שירותי בריאות כללית מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל • הקופה מכוונת למשרדים גדולים בלבד ודורשת כתנאי סף לפחות שני תקציבים בהיקף של 25 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2020
אבי בן טל / צילום: ynet
רשת 13 | ניתוח

האתגר של מנכ"ל רשת 13: לעשות טלוויזיה שמרוויחה כסף

אבי בן טל ייכנס בחודש הבא לתפקיד מנכ"ל רשת 13 כשלפניו מספר משימות דחופות על סדר היום, ובראשן הגדלת הרווחיות ומציאת אפיקי הכנסה חדשים • גם שאלת הדיגיטל דורשת הכרעה מהירה • לשם כך נדרשת גם חשיבה חדשה בכל הנוגע לתוכן שמייצר הערוץ, הנמצא במשבר זהות

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2020
יורם דמבינסקי / צילום: איל יצהר, גלובס

סוף לסיפור: משרד הפרסום JWT ייסגר באפריל

ההחלטה לסגור את המשרד התקבלה ע"י בעלי קבוצת WPP בחו"ל, שגמרו בדעתם לסגור את הנציגות בארץ • סגירת הפעילות של JWT כוללת גם את סגירת הפעילות של y&r ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2020
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2020
יינות ביתן | בלעדי

על רקע המשבר הכספי ברשת: יינות ביתן ושלום ת"א נפרדים

בחודשים האחרונים מתמודדת יינות ביתן עם קשיי תזרים • הבוקר הפסיקה הרשת את התקשרותה עם משרד יחסי הציבור שלה

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2020
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה

היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

משרדי הפרסום הצביעו ברגליים: תקציב חברת החשמל נשאר באדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
ענת סרגוסטי / צילום: איל יצהר, גלובס

ארגון העיתונאים: מינויים חדשים למנכ"ל ולמנהלת תחום חופש העיתונות

ארגון העיתונאים ממשיך בהתארגנות אחרי הפרידה מההסתדרות • אלי גרשנקרוין מונה למנכ"ל, והעיתונאית ענת סרגוסטי מונתה למנהלת תחום חופש העיתונות בארגון

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2020
רשת 13 | ניתוח

הדרמה בצמרת רשת: לאן מכוונים בעלי המניות, ומה אפשר ללמוד מהמינוי של אבי בן טל?

ההחלטה של בעלי המניות ברשת 13 להיפרד מיוסי ורשבסקי לא הפתיעה איש בתעשיית המדיה • אבי בן טל, המנכ"ל החדש, חתום על הצלחות רבות ב-ynet ונחשב לבעל הבנה רבה בדיגיטל אולם פחות בתחום הטלוויזיה • "גלובס" מנתח את הרקע ואת ההשלכות של המהלך

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2020
יוסי ורשבסקי ואבי בן טל / צילומים: אביב חופי, ynet

טלטלה ברשת 13: המנכ"ל יוסי ורשבסקי עוזב; אבי בן טל יחליפו

גורמים ברשת 13 אמרו ל"גלובס" כי ההחלטה על עזיבתו של ורשבסקי נובעת מאכזבה מביצועי הערוץ • בן טל, שכיהן כמנכ"ל ynet ב-13 השנים האחרונות, ייכנס לתפקידו כמנכ"ל רשת בתוך כחודש וצפוי בין היתר לקדם את תחום הדיגיטל בערוץ

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2020

מינויים חדשים בזרוע הדיגיטל של קבוצת מקאן

אופיר כהן, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, מונה למנכ"ל החברה • בנוסף מצטרף לקבוצה רון כספית, אחד הדמויות המוערכות בענף בתחום ה-CRM והמרקטינג אוטומיישן, שמונה למנכ"ל MRM - חברת הדאטה החדשה שהקימה מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2020
אבי ניר / צילום: תמר מצפי
קשת 12 | ניתוח

קשת 12 יוצאת למהלכים דרמטיים בשוק התקשורת. מה עומד מאחוריהם, ומהם הסיכונים?

ערוץ הטלוויזיה החזק בישראל מקדם במקביל שני מהלכים שעשויים לייצר טלטלה בשוק התקשורת ולהוות מנועי צמיחה לחברה • מהם הסיכונים בהקמת N12 ובחבירה לאקספון?

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
יאיר טרצ’צקי/ צילום: שלומי יוסף

ארבעה כלי תקשורת הצטרפו לארגון העיתונאים העצמאי

ההיפרדות של ארגון העיתונאים מההסתדרות קורם עור וגידים • כלי התקשורת שעברו לארגון העצמאי הם קבוצת "הארץ-דה מרקר", "טיים אאוט", וואלה וערוץ 20

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
מתוך קמפיין סימון המוצרים. / צילום מסך  מתוך יוטיוב

לא הקדימו תרופה למכה? רפורמת סימון המוצרים מבלבלת את מפרסמי המזון

קמפיין משרד הבריאות המסביר את מהלכי רפורמת סימון המוצרים, הקדים את מפרסמי חברות המזון ואף הפתיע אותם • בכירים בענף מסבירים מדוע הזירה התקשורתית נותרה פתוחה, איך צריך לנהל אותה, והיכן, אם בכלל, נראה שינוי אמיתי בהרגלי הצריכה

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020

   697071727374757677787980818283   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 76 מתוך 265