טלטלה ברשת 13: המנכ"ל יוסי ורשבסקי עוזב; אבי בן טל יחליפו

גורמים ברשת 13 אמרו ל"גלובס" כי ההחלטה על עזיבתו של ורשבסקי נובעת מאכזבה מביצועי הערוץ • בן טל, שכיהן כמנכ"ל ynet ב-13 השנים האחרונות, ייכנס לתפקידו כמנכ"ל רשת בתוך כחודש וצפוי בין היתר לקדם את תחום הדיגיטל בערוץ

יוסי ורשבסקי ואבי בן טל / צילומים: אביב חופי, ynet
יוסי ורשבסקי ואבי בן טל / צילומים: אביב חופי, ynet

כשנה לאחר שמיזוג רשת עם ערוץ עשר יצא לדרך, מנכ"ל הערוץ הממוזג יוסי ורשבסקי מסיים את תפקידו. ההחלטה על הפרידה נפלה אמש (א'). 

מי שיחליף את ורשבסקי כמנכ"ל רשת הוא מנכ"ל ynet לשעבר, אבי בן טל, שפרש מתפקידו בחודש אוקטובר האחרון אחרי 13 שנים - כך הודיע היום (ב') דירקטוריון רשת 13. 

גורמים ברשת 13 אמרו ל"גלובס" כי ההחלטה על הפרידה מורשבסקי נובעת מתחושה שרשת לא נמצאת במקום שבו היא אמורה להיות מבחינת הנתח שהיא תופסת בשידור המסחרי. נתוני חברת החדשות וגם נתוני רשת 13 לא משביעים את רצון בעלי המניות, זאת למרות שמלכתחילה היה ברור שמיזוג הערוצים הוא מורכב, ושייקח זמן "לאפס" את הערוץ הממוזג. 

יוסי ורשבסקי/ צילום: תמר מצפי
 יוסי ורשבסקי/ צילום: תמר מצפי

כאמור, אבי בן טל (51) כיהן כמנכ"ל ynet ב-13 השנים האחרונות. בן טל ניהל את כלל פעילות הדיגיטל של קבוצת "ידיעות אחרונות" ואת הזרוע הטכנולוגית שלה. הוא ייכנס לתפקידו כמנכ"ל רשת בתוך כחודש וצפוי בין היתר לקדם את תחום הדיגיטל בערוץ, לצד אפיקים אחרים מעבר למסך. 

יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי, מסר היום: "אני שמח על הצטרפותו של אבי לערוץ. כישוריו וניסיונו הם תוספת כוח משמעותית לרשת 13. אנחנו פותחים את שנת 2020 בראייה ממוקדת, מתוך מטרה לייצר טלוויזיה חדשנית, יצירתית ודיגיטלית. אני משוכנע כי המנהיגות, המקצועיות וההיכרות העמוקה של אבי עם כלל זירות התקשורת יובילו את הערוץ להישגים חדשים". 

בן טל עצמו מסר: "אני מתרגש ושמח על האתגר ומודה לבעלי רשת 13 ולדירקטוריון על האמון. רשת 13 היא עמוד תווך בשוק התקשורת הישראלי, ואני גאה ליטול את המושכות ולהוביל את הערוץ יחד עם צוות רשת 13 ומיטב אנשי התוכן והחדשות בישראל". 

אבי בן טל / צילום: ynet
 אבי בן טל / צילום: ynet