עפ"י חברת המחקר באזילה, באפריל התנהלו כ-2,600 שיחות על התוכנית המשודרת ב-HOT - זאת בהשוואה ל"ארץ נהדרת" שייצרה כ-1,600 שיחות ■ "מדובר בהוכחה כי המדיום שבו נצפית התוכנית אינו רלוונטי יותר"
חנן סביון וגיא עמיר יצרו עבור ערוץ הילדים סיטקום חדש בשם "נויה" שיופק על-ידי לוק פורמט וקודה תקשורת ■ ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק: "אנו עובדים על תכנים נוספים"
המועצה דורשת מ-HOT להעביר את שעת השידור של התוכנית מ-21:30 ל-22:00 ולסווגה כמתאימה לגילאי 18 ומעלה ■ פתחה בהליך בירור מול HOT
מדד המותגים 2010