יוצרי "עספור" פיתחו פורמט מיוחד לילדים

חנן סביון וגיא עמיר יצרו עבור ערוץ הילדים סיטקום חדש בשם "נויה" שיופק על-ידי לוק פורמט וקודה תקשורת ■ ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק: "אנו עובדים על תכנים נוספים"

יבול מקורי ראשון למחלקת פיתוח התוכן של סוכנות לוק. חנן סביון וגיא עמיר, יוצרי וכוכבי "עספור", יצרו סיטקום חדש לערוץ הילדים שיופק על-ידי "לוק פורמט" ו"קודה תקשורת" של רם לנדס.

הסיטקום בן 20 הפרקים נקרא "נויה", והוא צפוי לעלות לאוויר במהלך נובמבר. בקרוב יחלו שלבי הליהוק לסדרה.

סביון ועמיר הצטרפו לפני מספר חודשים למחלקת "לוק פורמט" של סוכנות הייצוג "לוק", במסגרת הרחבת פעילות הסוכנות לתחומי פיתוח תכנים והפקות, עליה פורסם לראשונה ב"גלובס". השניים גם פיתחו את סדרת הילדים "בילי", שנמכרה השנה לדיסני העולמית.

מחלקת פיתוח התוכן של סוכנות לוק אמונה בין השאר על תוכנית הלייט-נייט "אחיות לילה", בכיכובן של מירי בוהדנה, אילנית לוי והילה נחשון, ועל הסדרה "חצויה", בשיתוף דרסט, שעונתה השנייה עולה החודש. המחלקה שוקדת בימים אלה על פיתוחה של סדרה חדשה נוספת, "הסוכנות" בבימויו של יריב הורוביץ.

ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק, אמר כי "חנן וגיא יצרו ב'עספור' שפה חדשה שחיה גם מחוץ למסך הטלוויזיה, ובאה לידי ביטוי גם בקרב 80 אלף מעריצים בפייסבוק. אנחנו עובדים על תכנים נוספים שיוצגו בחודשים הקרובים".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988