עלות המימון הנמוכה מאפשרת לכאורה למדינה להשקיע סכומים גדולים מאוד בפתרונות תחבורתיים ולהפוך את ענף התשתיות והתחבורה לכדאי מאוד להשקעה • מהן הסיבות לכך שזה לא קורה, ומתי, אם בכלל, המצב הזה ישתנה?
"בלתי מספיק" - זה הציון שמעניקה קרן המטבע לתחבורה הציבורית בערים בישראל • לפי הדוח המלא שפורסם היום, העובדה שהתחבורה הציבורית בישראל אינה פועלת בשבתות ובחגים מייצרת תמריץ חזק לרכישת רכב פרטי • עוד נכתב כי ללא שינויים מהירים ומהותיים במדיניות, העוני ואי-השוויון יתגברו
למי טוב מחיר למשתכן, האם יש סיכוי לתכנון ארוך-טווח בשוק הנדל"ן, ומה באמת יסייע למגר את תופעת התאונות באתרי בנייה? • 5 תובנות מוועידת ישראל לנדל"ן של גלובס שהתקיימה השבוע
משרד האוצר מקדם רפורמה של ביטוחי רכב בהתאם להיקף הנסועה בפועל • השיטה תוזיל את הביטוח של רוב הנהגים ותפחית את הגודש בכבישים, אבל תייקר את הביטוח של נהגי הרכב הצמוד - מקבוצות הלובי החזקות בישראל - מה שמעלה ספק לגבי סיכויי יישומה בישראל
למרות תשע שנים יציבות במשרד התחבורה, כבישי ישראל סובלים מהיעדר תכנון ארוך-טווח ותוכנית מקיפה • משרד התחבורה: "גם ב-7 שנים לא ניתן לפתור בעיות של 70 שנה" • ישראל 2048, פרויקט מיוחד
רחובות ללא מכוניות החונות בצדי הכביש • חניונים מיותמים שיוסבו למחסנים • מערכת תחבורתית עם מינימום תאונות ופקקים • מהפכת התחבורה האוטונומית עתידה לשנות את תחום הנדל"ן מקצה אל קצה, בתוך הערים ומחוצה להן • ניתוח G
שאל כל ישראלי מה יותר מפחיד אותו, איראן או הדרך לעבודה בבוקר, 70% יגידו לך ב'
תושבות ותושבי גוש דן שתקועים בפקקים, למנכ"ל נתיבי איילון, איתמר בן מאיר, יש חדשות בשבילכם: זה לא הולך להשתנות בקרוב, אלא אם תשנו את הרגלי הנסיעה ■ ראיון
איך קרה שעומסי התנועה הבלתי נסבלים הפכו למקור הכנסות לא אכזב למדינה, מדוע הבעיה האחרונה של משרד התחבורה היא תקציבים לתחבורה ציבורית, ואיך אנחנו יודעים שלאוצר אין אמון בפתרונות של משרד התחבורה (שאותם הוא מתקצב)?
מימון הוצאות רכב צמוד מהעבודה הוא אחד הפיתויים הגדולים ■ אז מה הפלא שממשיכים לבחור ברכב הפרטי?
המשתתפים שיגויסו לניסוי יקבלו תקציב וירטואלי שנתי בגובה 4,500 שקל ■ התקציב יגדל או יקטן לאורך תקופת הפרויקט בהתאם לשינוי הרגלי הנסיעה
עפ"י סקירה של בנק ישראל, ממוצע זמן ההגעה לעבודה בתחבורה ציבורית עומד על יותר מ-38 דקות ■ רק בשבוע שעבר פרסמו קרן המטבע וה-OECD דוחות לפיהם עומסי התנועה והפקקים הם הבעיה מספר אחת של ישראל
קרן המטבע הצטרפה ל-OECD וקבעה כי מצב הפקקים בישראל חמור וצפוי רק להחמיר ■ באחרונה עדכן האוצר את ההערכות על הנזק השנתי למשק כתוצאה מהגודש בכבישים: 35 מיליארד שקל ■ "גלובס" מנתח מדוע הפוליטיקאים הישראלים מגלגלים את הבעיה מאחד לשני, ומה סל הפתרונות שעומד על הפרק
מהדוח החדש של הארגון עולה כי הצפיפות לקילומטר כביש גבוהה פי 3.5 מהממוצע ב-OECD ■ ישראל חייבת לאמץ מיסוי גודש
דוח חדש שהוגש לוועדת הכלכלה: ההשקעה בפיתוח תחבורה ציבורית עומדת על 50% מהנדרש ■ הנזק בעקבות הגודש בכבישים יכפיל עצמו עד 2040
רשות שדות התעופה מדווחת כי קיימים שיבושי תנועה משמעותיים באזור נמל התעופה בן-גוריון, מה שמביא לעיכובים בלוח הטיסות
גוש דן כבישיםמירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנתיב תחבורה ציבוריתנתיבי איילוןתחבורהתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה