החברה מחזיקה בנתח של 70% משוק החיתולים בארץ באמצעות המותגים האגיס וטיטולים
בחברה הבינו שאת הבעלות הישראלית במפעל בטורקיה כדאי להצניע ■ לחוגלה-קימברלי יש תוכנית אסטרטגית עד 2015 להגברת המכירות והרווחיות שלה בטורקיה
ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום
ארנון בר-דודדיפלומטהסתדרות העובדים הכללית החדשההעלאת מחיריםחיתוליםחרם צרכניםטואלטיקהיוקר המחיהמחירי המזוןקבוצת שסטוביץ