הירידים יוצבו בקניונים ברחבי הארץ ■ שוק החזרה לבית-הספר בישראל מוערך בכ-250 מיליון שקל
פשוט מאוד: מייצרים שיתופי-פעולה עם עסקים גדולים יותר ■ איך מייצרים שיתוף-פעולה מנצח, ממה צריך להיזהר, ואיך בדיוק מצליחים להגדיל את המחזור? ■ וגם: 10 טיפים לעשייה נכונה של שיתופי-פעולה עסקיים
לכל הנחה יש מחיר: בפלאפון, אורנג' או סלקום העסקה כדאית רק למי שגולש באינטרנט הסלולרי, ובבזק היא מתאימה רק למי שחשב לשדרג את המהירות ל-2.5 מגה ■ בכל מקרה, קיימת התחייבות לפחות לשנה
אופיס דיפו פרסמה קמפיין עיתונות בו הציגה קבלות לפיהן סל קניות ברשת זול יותר מאשר בקרביץ, אולם קרביץ טוענת כי מדובר בהשוואה של מוצרי פרימיום מול מוצרים זולים ■ אופיס דיפו: "הקבלות מדברות בעד עצמן"
המשבר הכלכלי לא הביא למלחמת מחירים בין הרשתות המוכרות ציוד לבתי-הספר: מתוך אמונה שהורים יקצצו פחות בתחום זה, מחירי המוצרים נותרו דומים לשנה שעברה - אך מגוון האופציות הזולות התרחב משמעותית
הסניפים החדשים ייפתחו בכרמיאל, בקניון עכו ובקניון סביונים ביהוד בנוסף השקיעה קרביץ 850 אלף שקל בשיפוץ 2 סניפים קיימים: קניון אבנת בפתח-תקווה וקניון הנגב בבאר-שבע
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, כולל אינסרט בעיתונות, קידום בנקודות המכירה ומודעות באינטרנט, תחת הסיסמה "גשם של מבצעים בקרביץ"
המחיר ניתן בהנחה של 40% שיטת המכרז היא "מכרז מחיר שני" - הספק שזכה במקום הראשון מקבל את הצעת המחיר של הספק שזכה במקום השני החשב הכללי באוצר, שוקי אורן: "נעביר את כלל המכרזים לשיטה מקוונת"
אופיס דיפודלויטאירועים ומינוייםיוקר המחיהמיזוגים ורכישותמקס סטוקציוד לבית הספרציוד משרדיקמעונאותשופרסל