טופל עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר
מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"
מילא בעבר שורה ארוכה של תפקידי ניהול קריאייטיב במשרדי פרסום, כשהאחרון בהם היה בשמעוני-פינקלשטיין קודם לכן שימש כקריאייטיב פלנר בגיתם BBDO וכמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובשלמור-אבנון-עמיחי