תקציב הפרסום של אוניברסיטת ת"א עובר לשטרית מדיה גרופ

טופל ‎עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ זכה במכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת תל-אביב - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בחודשים האחרונים באמצעות פרסום ענבר-מרחב-שקד, שקיבל אותו כ"נדוניה" בעת שרכש את פרסום לין&לין.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי אוניברסיטת תל-אביב, על מחלקותיה השונות, פרסמה ב-2011 בהיקף של כ-5 מיליון דולר - תקציב ריאלי של כמיליון דולר.

בין העבודות האחרונות שהעלה לין&לין לאוניברסיטת תל-אביב היה הקמפיין "סמנו לאן תרצו להגיע", בו ננעצה סיכת סימון בתוך אובייקטים שונים כמו על גלובוס, על שעון, על ראש הר וכדומה.

במסגרת המכרז נדרשו משרדי הפרסום המתמודדים להציג אסטרטגיה עצמאית ובעיקר הצעה אסטרטגית העוסקת באבולוציה של האסטרטגיה הקודמת, כאשר החידוש הוא בשלב הבא באסטרטגיה וכן כיוונים קריאטיביים חדשים לחלוטין.

רות שטרית, בעלת שטרית מדיה גרופ, אישרה הידיעה ואמרה בתגובה: "אנו גאים על בחירתה של הנהלת האוניברסיטה בשטרית מדיה גרופ כשותפים למהלכים האסטרטגיים ולאתגרים המרכזיים שעומדים בפניה".

ירון מרחב, מבעלי ענבר-מרחב, אומר היום (ג') בתגובה: "במסגרת העסקה עם לין&לין, מתוך סך התקציבים שעברו לענבר-מרחב, היה ברור שלכ-5% מהתקציבים, שחלקם קטנים מאוד, יש ניגוד עניינים עם תקציבים שמנוהלים בענבר-מרחב. לכן סיימנו לאוניברסיטה פרויקט וההתקשרות הסתיימה".

יצוין כי ענבר-מרחב מטפל בתקציב המרכז ללימודים אקדמיים.