גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו
קמפיין המשפחה של סלקום במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות ■ פרסומת הסלבס של רשות המים עדיין האהובה ביותר
הפנקיסטית בפרסומת של סלקום נחרטה חזק בזכרון הצופים עלייה בסך ההשקעה בקמפיינים פרסומיים השבוע
הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות
למקום השני בטבלת הפרסומות האהובות השבוע הגיעה הפרסומת ליופלה למרות החג: ירידה בהיקף ההשקעה בפרסומות בטלוויזיה
סופי בלום אמרה את הדברים בפורום שיווק ירוק של ארגון מעלה, איגוד השיווק הישראלי ו"גלובס" יגאל שמיר, סמנכ"ל בגליקמן-נטלר-סמסונוב: "המלחמה הירוקה היא מגמה ולא טרנד" בכנס נמנו 10 החטאים בשיווק הירוק
מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה: "בחודשיים-שלושה האחרונים חלה ירידה של כ-25%-30% במספר המתעניינים בשוק הדיור בהשוואה לחודשים ספטמבר-אוקטובר. בחודש הקרוב, כמחציתם צפויים לחזור לבדוק מה קורה בשוק" "הציבור מצפה להורדת מחירים של כ-15%, וברמה כזו של מחירים מגמת העצירה הקיימת היום בעסקאות בשוק הנדל"ן עשויה להיבלם"
אפרת אהרוניארנונה אירועים ומינוייםהשקעות נדל"ןחיים יליןינקי קוינטשוק הדיורשוק הכרמלשוק הפשפשיםשוק לוינסקי