תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל
ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב
הם עשו את ההבדל לא במהלך אחד מבריק, אלא באסטרטגיה שהדגישה את ייחודם ■ על העוף בשקל של רמי לוי, ההישרדות של יוסי מימן וערוץ 10, הכניסה של יהושע TBWA ל"מגרש של הגדולים" והחיזוק של ynet
במשרד לא ימונה במקומו סמנכ"ל קריאייטיב חדש, ואת מקומו של הרמן יתפסו שחר פילר ועדו קריב, מנהלי הקריאייטיב הנוכחיים, שידווחו מעתה ישירות למנכ"ל
MeToo#בנק הפועליםהטרדה מיניתיגאל ברקתיהושע TBWAיניב פיינשניידרמינוי בכיריםמשרדי פרסוםענף הפרסוםקרן JTLV