רמי יהושע רוכש את מלוא המניות של TBWA DIGITAL

ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב

רמי יהושע, מבעלי משרד הפרסום יהושע TBWA, רוכש את מלוא המניות בחברת הדיגיטל בה הוא שותף, TBWA דיגיטל - כך נודע ל"גלובס".

יהושע ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם ויהפוך לבעלים היחיד של החברה. העסקה מתבצעת בין היתר על בסיס חילופי מניות, במסגרתם ייצא יהושע מהשותפות בחברת הדיגיטל בזילה ויותיר את מלוא המניות בידי גיא מור וירון מור.

TBWA דיגיטל נבנתה על יסודות מור אינטראקטיב. במהלך שנת 2006 רכש משרד הפרסום יהושע 51% מהמניות בחברה, והפך אותה לנציגתה בארץ של קבוצת TBWAהמחזיקה 25% ממניות יהושע. בעקבות המהלך שונה שמה של החברה ל-TBWA דיגיטל, והבעלות עליה התחלקה בין גיא מור וירון מור, שהחזיקו כאמור יחד 49% מהמניות, לבין משרד הפרסום יהושע TBWA, שמחזיק ב-51% מהמניות.

יהושע TBWA היה אז במהלך התרחבות, במסגרתו רכש מניות בגופים שונים. כך, למשל, הוא רכש את השליטה במשרד הפרסום נחמני-צפריר, וכן 35% מהמניות בחברת המיתוג OPEN. גם שותפות זאת לא החזיקה מעמד לאורך שנים, ושנתיים לאחר העסקה רכשו המייסדים את המניות בחזרה ושבו לעבוד באופן עצמאי לחלוטין.

החיבור בין משרד הפרסום לחברת האינטראקטיב עשה במקרה זה לחברת האינטראקטיב רק טוב, שכן היא החלה לטפל גם בלקוחות בולטים של יהושע, כגון טוטו ווינר, טויוטה, מולר, הנקל סוד, דיסקונט משכנתאות, אדידס, אקספון 018 ועוד.

עתה כאמור מתפרקת השותפות, וגיא מור וירון מור ימשיכו לפעול בחברת בזילה. מדובר בחברה שהוקמה פני כשנה ועוסקת בניטור, מחקר ושיווק במדיה חברתית. על בסיס טכנולוגיית ניטור תוכן מתקדמת שפותחה בחברה, היא מספקת שירותי ניטור ומחקר במדיה חברתית.