האם הפסדי רשתות האופנה הישראליות נובעים מהפופולריות של אתרי האופנה הבינלאומיים? ■ קמעונאים בשוק האופנה לא ממהרים לתת לקניות אונליין את הקרדיט להפסדיהם
זה לא הפעם הראשונה שפוקס אינה מעדכנת בהתפתחויות שליליות דרמטיות
זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ הצדדים נמצאים בשלבים סופיים של טיוטות חוזה, והוא צפוי להיחתם בימים הקרובים ■ לפי הערכות, מחזור המכירות של הקבוצה עומד על 500 מיליון שקל
כל חברות האופנה דיווחו על הפסד, בין היתר מאחר שפסח חל השנה ברבעון השני ■ מנכ"ל קסטרו: "אנו נמצאים בשוק שיש בו גידול בתחרות, בשטחי מסחר וברכישות המקוונות - וחולשה כללית בביקושים"
במגזר אופנת ההלבשה הועמקו ההפסדים מ-5 מיליון שקל ל-15.3 מיליון שקל, וגם במגזר אופנת הבית גולף עברה מרווח תפעולי של 8.7 מיליון שקל להפסד תפעולי של 1.4 מיליון שקל
מניית החברה צנחה 7% ■ בפוקס מסבירים כי חג הפסח, שחל השנה באמצע אפריל, "הביא להארכת מבצעי סוף עונת החורף אל תוך חודש מארס ולשחיקה במכירות וברווח הגולמי"
המותג השבדי, שבקרוב ימנה 20 חנויות בישראל, סובל מהתגברות התחרות בשוק שהתאים את עצמו למחירי הרשת, מקניינות לא מוצלחת מספיק ומקניבליזציה עצמית
למרות 7 חנויות הענק, רשת האופנה הבינלאומית נמצאת במשבר בישראל ■ הסיבות: ניהול בשלט רחוק מהמטה בלוס אנג'לס, מלאי נמוך שאינו מתעדכן ומתחרים חדשים
הרווח התפעולי של תחום האופנה ואופנת הבית ירד ב-38% ■ מנכ"ל פוקס, הראל ויזל: "בכל קניון חדש נהיה שחקן מוביל, ובמרכזים ישנים ומוזנחים נסגור"
מקור העלייה במכירות הוא פתיחת חנויות ■ העלייה בהוצאות המכירה והשיווק גרמה לירידה של 25% ברווח התפעולי ולירידה של 30% ברווח הנקי ל-40 מיליון שקל ■ הודיעה על חלוקת דיבידנד של 25 מיליון שקל
מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, אינו חושש מקניבליזציה של שתי הרשתות לבגדי הילדים של הקבוצה ■ לדבריו, היקף השוק הוא כ-4 מיליארד שקל
תקנות החזרת מוצרים בכל הנוגע לפריטי אופנה קובעות כי כל עוד לא לבשתם את הבגד ולא הסרתם את התווית - אתם רשאים להחזירו לחנות בטווח של שני ימי עסקים ולקבל בעבורו החזר כספי (בניכוי דמי ביטול של עד 5%) - גם אם מדובר במכירת סוף עונה
בתום התהליך תמנה הרשת הממוזגת, "עונות ג'אמפ", 75 סניפים ■ בעל השליטה ברשתות, יואב שמע: "המיזוג יעלה את הפדיון למ"ר ויגדיל את רווחיות החברה"
הקבוצה מחזיקה בשתי רשתות המונות 168 סניפים ■ רנואר: "החברה בוחנת מפעם לפעם הזדמנויות עסקיות המובאות לשולחנה"
מקור ההפחתה - אי-דיוקים ברישומים בספרי החברה-הבת ללין, בסעיפי המלאי והלקוחות בשנים 2011-2015 ■ הערכת הנזק מבוססת על בדיקה ראשונית בלבד
בשנה האחרונה ירדו רווחיהן של רוב רשתות האופנה, ככל הנראה בשל העלייה בשער הדולר ■ גולף אף עברה מרווח להפסד ■ סם נזרי, מנכ"ל ובעלי אלדו וספרינג: "יש עודף רציני של שטחים מסחריים, וזה מביא לנפילות"
אופנהדוחות כספייםהפניקס גמאהראל ויזלכרטיסי אשראיפוקסקמעונאותקניוניםקניותקסטרו