קסטרו מאשרת הפרסום ב"גלובס": מו"מ לרכישת נתח מאורבניקה

המו"מ מתנהל לפי שווי של 120 מיליון שקל לרשת האופנה המוזלת אורבניקה, וזאת 3 חודשים בלבד אחרי שקסטרו רכשה כרבע ממניות קבוצת הודיס

בר רפאלי - אורבניקה / צילום: שאטרסטוק שוקה כהן
בר רפאלי - אורבניקה / צילום: שאטרסטוק שוקה כהן

קסטרו  פירסמה היום (ב') הודעת בורסה ומאשרת את חשיפת "גלובס" מאתמול, לפיה היא מנהלת מגעים לרכישת נתח מחברת ההלבשה המוזלת אורבניקה. המשא-ומתן מתנהל 3 חודשים בלבד אחרי שקסטרו רכשה קצת יותר מרבע ממניות קבוצת מותגי האופנה הודיס.

על-פי החשיפה מאתמול (א'), לאחרונה התקיימו פגישות ממושכות עם גבי רוטר, מנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת קסטרו. המשא-ומתן בין הצדדים מתנהל לפי שווי של כ-120 מיליון שקל לאורבניקה, שווי גבוה יחסית בהתחשב בעובדה שהסניף הראשון של הרשת הוקם רק לפני שנה וחצי.

רשת אורבניקה חנכה את הסניף הראשון שלה במאי 2015 בסינמה סיטי בראשון-לציון. הסניף משתרע על שטח של 2,500 מ"ר, בשתי קומות. מאז פתחה הרשת 4 סניפים נוספים - בביג פאשן אשדוד, בקניון הנגב בבאר-שבע, בקניון עזריאלי בתל-אביב ובקניון מול הים באילת. ככל הידוע, לרשת יש חוזים לפתיחת 5 סניפים נוספים.

בדומה לקבוצת הודיס, גם באורבניקה ישנו ריבוי של שותפים, הכוללים את יוסי גביזון, העומד בראש קבוצת הודיס ומחזיק ב-31% מהמניות; אלי גבי, המחזיק ב-21% מהמניות; ושותפים נוספים כמו אורן בר-גיל, ניצן ישראלי ומריאנו קרפ. מי שעוד מחזיקות במניות אורבניקה (ובהודיס) הן הדוגמנית בר רפאלי (2% מהמניות) ואמה ציפי (1%).

השיווק של רשת אורבניקה נבנה על המותג בר רפאלי, על כל המשתמע מכך. רפאלי משמשת כפרזנטורית של אורבניקה לצד היותה פרזנטורית של הרשתות האחרות בקבוצת הודיס - הודיס וקרולינה למקה.