Hoodies

רשת אופנת בייסיק

כתבות אחרונות

 
רון רוטר / צילום: יח"צ

מכירת הנדל"ן בבתי ים וצעדי התייעלות אגרסיביים סייעו לקסטרו לעבור לרווח ברבעון השלישי

דוחות קסטרו מגלים כי בעקבות שני הסגרים איבדה הקבוצה מחזור הכנסות פוטנציאלי של כ-283 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2020 • למרות זאת קסטרו הצליחה לעבור מהפסד של 31 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, לרווח נקי של 41 מיליון שקל

שני מוזס 25/11/2020
גבי רוטר / צילום: יאיר שגיא

קסטרו: "יש בידי הקבוצה די מקורות כספיים לחזור לפעילות סדירה עם תום המשבר"

קבוצת האופנה מסכמת את 2019 עם הכנסות של 1.73 מיליארד שקל, גידול של כ-39% לעומת 2018 - ואולם הגידול הזה נובע מהמיזוג שביצעה הקבוצה עם הודיס, כך שבפועל המגמה האמיתית שמאפיינת את תוצאות החברה דווקא מעידה על יציבות יחסית

שני מוזס 31/03/2020
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי

קסטרו מסכמת רבעון עם שיפור בשורה התפעולית והפסד במחצית

עם זאת, שיעור הרווחיות מהמכירות ברבעון השני לא השתפר • בסיכום המחצית הראשונה של השנה קסטרו מציגה הפסד של כ-36 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-15 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד

אביב לוי ושני מוזס 28/08/2019
יאיר אוחיון, סמנכל כספים CFO קבוצת קסטרו הודיס  / צילום: רן כהן,

קבוצת קסטרו-הודיס: יאיר אוחיון מונה לסמנכ"ל הכספים במקום רון רוטר

רון רוטר מונה לאחרונה לתפקיד המשנה למנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, וכעת יאיר אוחיון - ששימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של הודיס - יחליפו בתפקיד

שני מוזס 23/06/2019
קמפיין הודיס / צילום: מסך

מה נשאר מה-1+1 של מיזוג קסטרו והודיס? בקושי 1

שווי השוק של החברה הממוזגת, הכוללת את פעילות קסטרו וקבוצת הודיס, דומה כיום לזה שבו נסחרה קסטרו לבדה לפני המיזוג אשתקד • המשך ההידרדרות העסקית של גולף עלול להביא אותה לסיטואציה פיננסית מורכבת • דעה

יניב פגוט 03/06/2019
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי

אחרי הדוחות החלשים: קסטרו מבצעת שורת מינויים בהנהלה

רון רוטר מונה למשנה למנכ"ל הקבוצה, אודי פיין מונה לסמנכ"ל לוגיסטיקה ושלומי גרינפלד לסמנכ"ל מערכות מידע • בסוף השבוע שעבר פרסמה קסטרו את דוחות הרבעון הראשון ל-2019, שהעמיקו את המגמה השלילית שהציגה חברת האופנה בסיכומה של 2018, עם הפסד של כ-49 מיליון שקל

שני מוזס 03/06/2019
גבי רוטר / צילום: אביב חופי

דוח קשה לקסטרו: הפסד של 50 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019

קסטרו רשמה הפסד תפעולי של 46.8 מיליון שקל ברבעון הראשון • הגדלת שיעור ההנחות הכבידה על הרווח הגולמי • הפדיון למ"ר ירד לעומת הרבעון המקביל ב-2018, גם בתחום האופנה וגם בתחום ההלבשה • המניה צונחת בכ-6% בבורסה בת"א

גיא בן סימון 30/05/2019
קסטרו / צילום: איל יצהר

מוכרים במיליארד שקל בשנה, אבל מאבדים מומנטום: האתגרים של קסטרו

המיזוג של קסטרו עם קבוצת הודיס - הכוללת גם את המותגים אורבניקה, קרולינה למקה וטופ טן - הושלם, אך שווי החברה הנוכחי רחוק מלבטא את הרווחיות הפוטנציאלית הקיימת בניהול מגוון מותגי אופנה המוכרים בכ-1.8 מיליארד שקל בשנה • פרשנות

יניב פגוט 08/04/2019
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי

בתוך שנתיים איבדה מניית קסטרו מחצית משוויה; נקודת האור - עסקי המשקפיים של קרולינה למקה

חברת האופנה קסטרו סיימה את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, בהשפעת הרכישה של רשת הודיס, ירידה חדה במכירות בחנויות זהות ומחיקות מלאי • חברת המשקפיים קרולינה למקה, שהרוויחה אשתקד 16 מיליון שקל, צפויה להשיק ברבעון השני פעילות בארה"ב, נוסף על פעילות מסחר מקוונת באירופה

אביב לוי ושני מוזס 31/03/2019
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי

דוח רע לקסטרו: הרווח הנקי צנח מ-44 מיליון שקל ל-11 מיליון שקל ב-2018

הרווח התפעולי ברבעון הרביעי ב-2018 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת 45 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017 • ההכנסות ברבעון ירדו בכ-30 מיליון שקל ל-462 מיליון שקל • המנכ"ל גבי רוטר: "במהלך השנה הבאה נמשיך להשקיע בפעילות המקוונת של מותגי הקבוצה"

שירות גלובס 28/03/2019
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב

הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני

כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 30/11/2018
גבי רוטר / צילום: אביב חופי

פוקס הייתה היוצאת מן הכלל: קסטרו וגולף דיווחו על הפסדים - והמניות צונחות

הפסד ענק של 73 מיליון שקל לקסטרו ברבעון השלישי של 2018, עיקרו בגין מחיקת שווי ברשת הודיס

קובי ישעיהו 29/11/2018
אורי גורן /  יחצ פלג אלקלעי

קסטרו מרחיבה את המטה: אורי גורן מונה לסמנכ"ל הדיגיטל

גורן שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של אל-על • עד כה קסטרו לא העסיקה סמנכ"ל לפעילות הדיגיטל, והיא נוהלה ע"י אילן זיו שהוגדר כמנהל דיגיטל ופורש בימים אלה

שני מוזס 12/11/2018
הודיס  / צילום: איל יצהר

בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 08/11/2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי

מתנערים מהקרדיט: מי עומד מאחורי הקמפיין המתריס של הודיס?

הקמפיין הפרובוקטיבי של הודיס, שבו נראית בר רפאלי עוטה חיג'אב, מעורר סערה ברשת • ל"גלובס" נודע כי מאחורי הקמפיין, שאינו חתום, עומד משרד הפרסום גפן טים

ענת ביין-לובוביץ' 31/10/2018
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano

חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות

שני מוזס 10/10/2018

   1234   

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988