Hoodies הוספה למעקב

רשת אופנת בייסיק

כתבות אחרונות

 
גבי רוטר / צילום: יאיר שגיא

קסטרו: "יש בידי הקבוצה די מקורות כספיים לחזור לפעילות סדירה עם תום המשבר"

קבוצת האופנה מסכמת את 2019 עם הכנסות של 1.73 מיליארד שקל, גידול של כ-39% לעומת 2018 - ואולם הגידול הזה נובע מהמיזוג שביצעה הקבוצה עם הודיס, כך שבפועל המגמה האמיתית שמאפיינת את תוצאות החברה דווקא מעידה על יציבות יחסית

שני מוזס 31.03.2020
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי

קסטרו מסכמת רבעון עם שיפור בשורה התפעולית והפסד במחצית

עם זאת, שיעור הרווחיות מהמכירות ברבעון השני לא השתפר • בסיכום המחצית הראשונה של השנה קסטרו מציגה הפסד של כ-36 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-15 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד

אביב לוי ושני מוזס 28.08.2019
יאיר אוחיון, סמנכל כספים CFO קבוצת קסטרו הודיס  / צילום: רן כהן,

קבוצת קסטרו-הודיס: יאיר אוחיון מונה לסמנכ"ל הכספים במקום רון רוטר

רון רוטר מונה לאחרונה לתפקיד המשנה למנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, וכעת יאיר אוחיון - ששימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של הודיס - יחליפו בתפקיד

שני מוזס 23.06.2019
קמפיין הודיס / צילום: מסך

מה נשאר מה-1+1 של מיזוג קסטרו והודיס? בקושי 1

שווי השוק של החברה הממוזגת, הכוללת את פעילות קסטרו וקבוצת הודיס, דומה כיום לזה שבו נסחרה קסטרו לבדה לפני המיזוג אשתקד • המשך ההידרדרות העסקית של גולף עלול להביא אותה לסיטואציה פיננסית מורכבת • דעה

יניב פגוט 03.06.2019
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי

אחרי הדוחות החלשים: קסטרו מבצעת שורת מינויים בהנהלה

רון רוטר מונה למשנה למנכ"ל הקבוצה, אודי פיין מונה לסמנכ"ל לוגיסטיקה ושלומי גרינפלד לסמנכ"ל מערכות מידע • בסוף השבוע שעבר פרסמה קסטרו את דוחות הרבעון הראשון ל-2019, שהעמיקו את המגמה השלילית שהציגה חברת האופנה בסיכומה של 2018, עם הפסד של כ-49 מיליון שקל

שני מוזס 03.06.2019
גבי רוטר / צילום: אביב חופי

דוח קשה לקסטרו: הפסד של 50 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019

קסטרו רשמה הפסד תפעולי של 46.8 מיליון שקל ברבעון הראשון • הגדלת שיעור ההנחות הכבידה על הרווח הגולמי • הפדיון למ"ר ירד לעומת הרבעון המקביל ב-2018, גם בתחום האופנה וגם בתחום ההלבשה • המניה צונחת בכ-6% בבורסה בת"א

גיא בן סימון 30.05.2019
קסטרו / צילום: איל יצהר

מוכרים במיליארד שקל בשנה, אבל מאבדים מומנטום: האתגרים של קסטרו

המיזוג של קסטרו עם קבוצת הודיס - הכוללת גם את המותגים אורבניקה, קרולינה למקה וטופ טן - הושלם, אך שווי החברה הנוכחי רחוק מלבטא את הרווחיות הפוטנציאלית הקיימת בניהול מגוון מותגי אופנה המוכרים בכ-1.8 מיליארד שקל בשנה • פרשנות

יניב פגוט 08.04.2019
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי

בתוך שנתיים איבדה מניית קסטרו מחצית משוויה; נקודת האור - עסקי המשקפיים של קרולינה למקה

חברת האופנה קסטרו סיימה את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, בהשפעת הרכישה של רשת הודיס, ירידה חדה במכירות בחנויות זהות ומחיקות מלאי • חברת המשקפיים קרולינה למקה, שהרוויחה אשתקד 16 מיליון שקל, צפויה להשיק ברבעון השני פעילות בארה"ב, נוסף על פעילות מסחר מקוונת באירופה

אביב לוי ושני מוזס 31.03.2019
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי

דוח רע לקסטרו: הרווח הנקי צנח מ-44 מיליון שקל ל-11 מיליון שקל ב-2018

הרווח התפעולי ברבעון הרביעי ב-2018 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת 45 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017 • ההכנסות ברבעון ירדו בכ-30 מיליון שקל ל-462 מיליון שקל • המנכ"ל גבי רוטר: "במהלך השנה הבאה נמשיך להשקיע בפעילות המקוונת של מותגי הקבוצה"

שירות גלובס 28.03.2019
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב

הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני

כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2018
גבי רוטר / צילום: אביב חופי

פוקס הייתה היוצאת מן הכלל: קסטרו וגולף דיווחו על הפסדים - והמניות צונחות

הפסד ענק של 73 מיליון שקל לקסטרו ברבעון השלישי של 2018, עיקרו בגין מחיקת שווי ברשת הודיס

קובי ישעיהו 29.11.2018
אורי גורן /  יחצ פלג אלקלעי

קסטרו מרחיבה את המטה: אורי גורן מונה לסמנכ"ל הדיגיטל

גורן שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של אל-על • עד כה קסטרו לא העסיקה סמנכ"ל לפעילות הדיגיטל, והיא נוהלה ע"י אילן זיו שהוגדר כמנהל דיגיטל ופורש בימים אלה

שני מוזס 12.11.2018
הודיס  / צילום: איל יצהר

בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי

מתנערים מהקרדיט: מי עומד מאחורי הקמפיין המתריס של הודיס?

הקמפיין הפרובוקטיבי של הודיס, שבו נראית בר רפאלי עוטה חיג'אב, מעורר סערה ברשת • ל"גלובס" נודע כי מאחורי הקמפיין, שאינו חתום, עומד משרד הפרסום גפן טים

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2018
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano

חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות

שני מוזס 10.10.2018
קים קרדשיאן ובר רפאלי/ מתול אינסטגרם

קים קרדשיאן תצטרף לקרולינה למקה תמורת 30 מיליון דולר

בר רפאלי כבר לא לבד: סכום-העתק ישולם לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שתהפוך לפרנזטורית של קרולינה למקה לצד רפאלי ותהיה אחראית גם על יצירת ליין משקפיים בעיצובה • כמו כן, החברה מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג

שני מוזס 12.09.2018

   1234   

   נמצאו 56 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988