Hoodies בחדשות

סוכן חדשות
 
אורי גורן /  יחצ פלג אלקלעי
קסטרו מרחיבה את המטה: אורי גורן מונה לסמנכ"ל הדיגיטל
גורן שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של אל-על ● עד כה קסטרו לא העסיקה סמנכ"ל לפעילות הדיגיטל, והיא נוהלה ע"י אילן זיו שהוגדר כמנהל דיגיטל ופורש בימים אלה
  
 
הודיס  / צילום: איל יצהר
בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות ● באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה
  
 
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano
חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 ● בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות
  
 
קים קרדשיאן ובר רפאלי/ מתול אינסטגרם
קים קרדשיאן תצטרף לקרולינה למקה תמורת 30 מיליון דולר
בר רפאלי כבר לא לבד: סכום-העתק ישולם לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שתהפוך לפרנזטורית של קרולינה למקה לצד רפאלי ותהיה אחראית גם על יצירת ליין משקפיים בעיצובה ● כמו כן, החברה מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג
  
 
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי
עיתוי החג פגע במכירות קסטרו: הרווח הנקי צנח ב-45% ברבעון
חברת האופנה של בני הזוג רוטר סיכמה את הרבעון השני במגמה שלילית ● ההכנסות ירדו ב-18% ל-222 מיליון שקל, והרווח הנקי הרבעוני ירד לכ-13 מיליון שקל ● הרווח התפעולי הרבעוני צלל בכמעט 60% ל-14 מיליון שקל ● התוצאות בדוחות עדיין לא כוללים את פעילות הודיס, שנרכשה ע"י קסטרו
  
 
רון רוטר / צילום  אביב חופי
קסטרו-הודיס לוטשת עיניים לכרטיס אשראי חוץ-בנקאי
סמנכ"ל הכספים של קסטרו, רון רוטר, ל"גלובס": "הכול על השולחן. אנחנו מאוד ערים למה שקורה מבחינת המתחרים ומבחינת ההזדמנויות בשוק" ● היום דיווחה החברה על השלמת המיזוג עם קבוצת הודיס, המעניק שווי שוק של 860 מיליון שקל לקבוצה המאוחדת ● במקביל, השיקה כרטיס גיפט קארד לשוק הלקוחות העסקיים והמוסדיים הכולל את כלל מותגי הקבוצה
  
 
גבי ואתי רוטר ויוסי גביזון   / צילום: אביב חופי
קסטרו מדווחת: הושלמה עסקת המיזוג עם קבוצת הודיס
שווי השוק של החברה הממוזגת עומד על כ-860 מיליון שקל, נכון למועד השלמת העסקה ● בנוסף הודיעה היום החברה על השקת סנונית ראשונה למיזוג עם השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשם "Love gift card"
  
 
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי
כמה באמת שווה קסטרו, וכמה שווה לה קבוצת הודיס
קסטרו רוכשת את הודיס בעסקת מניות ומספקת הערכת שווי של 1-1.3 מיליארד שקל, ואילו בבורסה מעריכים את השווי המאוחד בפחות – מי צודק? ● וגם, מה הרציונל ברכישה, ואיך הפכה קרולינה למקה לחברה הכי אטרקטיבית בקבוצת הודיס?
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי
בעקבות הרכישה: קסטרו והודיס יעברו לרכישת מדיה משותפת
מערכי הפרסום ינוהלו באופן עצמאי, וכל מותג ישמור על DNA נפרד ● קסטרו תמשיך לבסס את הקשר עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, והודיס תסמוך על בר רפאלי
  
 
בר רפאלי וגבי רוטר / צילומים:יחצ  ורפי דלויה
קסטרו רוכשת את הודיס לא בגלל בר רפאלי - אלא בגלל אמזון
בזירת האי-קומרס יש משמעות גדולה למגוון רחב של מותגים, שעשוי לאפשר לקבוצת קסטרו בעתיד להקים אתר סחר לכלל מותגיה, או להתחיל את המו"מ בכניסה לפלטפורמה שאינה בבעלותה מעמדה גבוהה יותר ● פרשנות
  
 
קסטרו / צילום: בר אל
בעקבות הרכישה: מניית קסטרו השלימה טיפוס של יותר מ-20%
קסטרו חווה עליות חדות ביום המסחר בעקבות עסקת הענק עם הודיס עליה דווח הבוקר ● לאחר העליות האחרונות, מניית קסטרו משקפת לחברה שווי של כ-530 מיליון שקל
  
 
גבי ואתי רוטר ויוסי גביזון   / צילום: אביב חופי
עסקת ענק: קסטרו רכשה את מלוא המניות בקבוצת הודיס
זאת כולל קרולינה למקה, אקססורייז, טופ טן ו-50% מאורבניקה ● לאחר העסקה תחזיק משפחת קסטרו בכ-45%, שותפי קבוצת הודיס בראשות יוסי גביזון יחזיקו בכ-38%, והציבור ב-17% ● בר רפאלי, שותפה בהודיס, תחזיק במניות קסטרו ● שווי העסקה מוערך ב-300 מיליון שקל
  
 
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי
מזג-האוויר החם פגע בהכנסות וברווחי קסטרו ברבעון הרביעי
ההחזקה בקבוצת הודיס, אותה רכשה קסטרו לפני כשנתיים, תרמה כ-12 מיליון שקל לרווחיות התפעולית של החברה אשתקד
  
 
חנות קרולינה למקה / צילום: שוקה כהן
קרולינה למקה תתפשט לארה"ב ותשיק אתר מכירות בינ"ל
מותג המשקפיים, המפעיל כבר 15 סניפים בספרד ובאנגליה, הוא חלק מקבוצת האופנה הודיס, אך בשלב הראשון יימכרו באתר החדש שייפתח רק מוצרים של קרולינה למקה
  
 
קמפיין הודיס / צילום: מסך
הפרובוקציה עובדת: הודיס שוב הפרסומת הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, והקמפיין המושקע ביותר הוא לבנק הבינלאומי
  
 
KIKO MILANO  / צילום: יחצ
קסטרו-הודיס תחל למכור את מותג האיפור Kiko בישראל?
לאחר מכרז שקיימה רשת האיפור הנחשקת KIKO MILANO, עליו דווח לאחרונה, קבוצת קסטרו-הודיס זכתה בזיכיון להבאת הרשת האיטלקית לישראל
  
 

   123    >

   נמצאו 44 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3