Hoodies בחדשות

סוכן חדשות
 
קסטרו / צילום: איל יצהר
מוכרים במיליארד שקל בשנה, אבל מאבדים מומנטום: האתגרים של קסטרו
המיזוג של קסטרו עם קבוצת הודיס - הכוללת גם את המותגים אורבניקה, קרולינה למקה וטופ טן - הושלם, אך שווי החברה הנוכחי רחוק מלבטא את הרווחיות הפוטנציאלית הקיימת בניהול מגוון מותגי אופנה המוכרים בכ-1.8 מיליארד שקל בשנה • פרשנות
  
 
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי
בתוך שנתיים איבדה מניית קסטרו מחצית משוויה; נקודת האור - עסקי המשקפיים של קרולינה למקה
חברת האופנה קסטרו סיימה את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, בהשפעת הרכישה של רשת הודיס, ירידה חדה במכירות בחנויות זהות ומחיקות מלאי • חברת המשקפיים קרולינה למקה, שהרוויחה אשתקד 16 מיליון שקל, צפויה להשיק ברבעון השני פעילות בארה"ב, נוסף על פעילות מסחר מקוונת באירופה
  
 
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי
דוח רע לקסטרו: הרווח הנקי צנח מ-44 מיליון שקל ל-11 מיליון שקל ב-2018
הרווח התפעולי ברבעון הרביעי ב-2018 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת 45 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017 • ההכנסות ברבעון ירדו בכ-30 מיליון שקל ל-462 מיליון שקל • המנכ"ל גבי רוטר: "במהלך השנה הבאה נמשיך להשקיע בפעילות המקוונת של מותגי הקבוצה"
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב
הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני
כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
גבי רוטר / צילום: אביב חופי
פוקס הייתה היוצאת מן הכלל: קסטרו וגולף דיווחו על הפסדים - והמניות צונחות
הפסד ענק של 73 מיליון שקל לקסטרו ברבעון השלישי של 2018, עיקרו בגין מחיקת שווי ברשת הודיס
  
 
אורי גורן /  יחצ פלג אלקלעי
קסטרו מרחיבה את המטה: אורי גורן מונה לסמנכ"ל הדיגיטל
גורן שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של אל-על • עד כה קסטרו לא העסיקה סמנכ"ל לפעילות הדיגיטל, והיא נוהלה ע"י אילן זיו שהוגדר כמנהל דיגיטל ופורש בימים אלה
  
 
הודיס  / צילום: איל יצהר
בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי
מתנערים מהקרדיט: מי עומד מאחורי הקמפיין המתריס של הודיס?
הקמפיין הפרובוקטיבי של הודיס, שבו נראית בר רפאלי עוטה חיג'אב, מעורר סערה ברשת • ל"גלובס" נודע כי מאחורי הקמפיין, שאינו חתום, עומד משרד הפרסום גפן טים
  
 
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano
חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות
  
 
קים קרדשיאן ובר רפאלי/ מתול אינסטגרם
קים קרדשיאן תצטרף לקרולינה למקה תמורת 30 מיליון דולר
בר רפאלי כבר לא לבד: סכום-העתק ישולם לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שתהפוך לפרנזטורית של קרולינה למקה לצד רפאלי ותהיה אחראית גם על יצירת ליין משקפיים בעיצובה • כמו כן, החברה מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג
  
 
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי
עיתוי החג פגע במכירות קסטרו: הרווח הנקי צנח ב-45% ברבעון
חברת האופנה של בני הזוג רוטר סיכמה את הרבעון השני במגמה שלילית • ההכנסות ירדו ב-18% ל-222 מיליון שקל, והרווח הנקי הרבעוני ירד לכ-13 מיליון שקל • הרווח התפעולי הרבעוני צלל בכמעט 60% ל-14 מיליון שקל • התוצאות בדוחות עדיין לא כוללים את פעילות הודיס, שנרכשה ע"י קסטרו
  
 
רון רוטר / צילום  אביב חופי
קסטרו-הודיס לוטשת עיניים לכרטיס אשראי חוץ-בנקאי
סמנכ"ל הכספים של קסטרו, רון רוטר, ל"גלובס": "הכול על השולחן. אנחנו מאוד ערים למה שקורה מבחינת המתחרים ומבחינת ההזדמנויות בשוק" • היום דיווחה החברה על השלמת המיזוג עם קבוצת הודיס, המעניק שווי שוק של 860 מיליון שקל לקבוצה המאוחדת • במקביל, השיקה כרטיס גיפט קארד לשוק הלקוחות העסקיים והמוסדיים הכולל את כלל מותגי הקבוצה
  
 
גבי ואתי רוטר ויוסי גביזון   / צילום: אביב חופי
קסטרו מדווחת: הושלמה עסקת המיזוג עם קבוצת הודיס
שווי השוק של החברה הממוזגת עומד על כ-860 מיליון שקל, נכון למועד השלמת העסקה • בנוסף הודיעה היום החברה על השקת סנונית ראשונה למיזוג עם השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשם "Love gift card"
  
 
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי
כמה באמת שווה קסטרו, וכמה שווה לה קבוצת הודיס
קסטרו רוכשת את הודיס בעסקת מניות ומספקת הערכת שווי של 1-1.3 מיליארד שקל, ואילו בבורסה מעריכים את השווי המאוחד בפחות – מי צודק? • וגם, מה הרציונל ברכישה, ואיך הפכה קרולינה למקה לחברה הכי אטרקטיבית בקבוצת הודיס?
  
 
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי
בעקבות הרכישה: קסטרו והודיס יעברו לרכישת מדיה משותפת
מערכי הפרסום ינוהלו באופן עצמאי, וכל מותג ישמור על DNA נפרד • קסטרו תמשיך לבסס את הקשר עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, והודיס תסמוך על בר רפאלי
  
 
בר רפאלי וגבי רוטר / צילומים:יחצ  ורפי דלויה
קסטרו רוכשת את הודיס לא בגלל בר רפאלי - אלא בגלל אמזון
בזירת האי-קומרס יש משמעות גדולה למגוון רחב של מותגים, שעשוי לאפשר לקבוצת קסטרו בעתיד להקים אתר סחר לכלל מותגיה, או להתחיל את המו"מ בכניסה לפלטפורמה שאינה בבעלותה מעמדה גבוהה יותר • פרשנות
  
 

   1234    >

   נמצאו 50 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4