Hoodies

כתבות אחרונות

 
קסטרו / צילום: איימי נקדאי

דוח רע לקסטרו: הרווח הנקי צנח מ-44 מיליון שקל ל-11 מיליון שקל ב-2018

הרווח התפעולי ברבעון הרביעי ב-2018 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת 45 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017 • ההכנסות ברבעון ירדו בכ-30 מיליון שקל ל-462 מיליון שקל • המנכ"ל גבי רוטר: "במהלך השנה הבאה נמשיך להשקיע בפעילות המקוונת של מותגי הקבוצה"

שירות גלובס 28.03.2019
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב

הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני

כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2018
גבי רוטר / צילום: אביב חופי

פוקס הייתה היוצאת מן הכלל: קסטרו וגולף דיווחו על הפסדים - והמניות צונחות

הפסד ענק של 73 מיליון שקל לקסטרו ברבעון השלישי של 2018, עיקרו בגין מחיקת שווי ברשת הודיס

קובי ישעיהו 29.11.2018

קסטרו מרחיבה את המטה: אורי גורן מונה לסמנכ"ל הדיגיטל

גורן שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל הדיגיטל של אל-על • עד כה קסטרו לא העסיקה סמנכ"ל לפעילות הדיגיטל, והיא נוהלה ע"י אילן זיו שהוגדר כמנהל דיגיטל ופורש בימים אלה

שני מוזס 12.11.2018
הודיס  / צילום: איל יצהר

בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי

מתנערים מהקרדיט: מי עומד מאחורי הקמפיין המתריס של הודיס?

הקמפיין הפרובוקטיבי של הודיס, שבו נראית בר רפאלי עוטה חיג'אב, מעורר סערה ברשת • ל"גלובס" נודע כי מאחורי הקמפיין, שאינו חתום, עומד משרד הפרסום גפן טים

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2018
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano

חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות

שני מוזס 10.10.2018
קים קרדשיאן ובר רפאלי/ מתול אינסטגרם

קים קרדשיאן תצטרף לקרולינה למקה תמורת 30 מיליון דולר

בר רפאלי כבר לא לבד: סכום-העתק ישולם לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שתהפוך לפרנזטורית של קרולינה למקה לצד רפאלי ותהיה אחראית גם על יצירת ליין משקפיים בעיצובה • כמו כן, החברה מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג

שני מוזס 12.09.2018
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי

עיתוי החג פגע במכירות קסטרו: הרווח הנקי צנח ב-45% ברבעון

חברת האופנה של בני הזוג רוטר סיכמה את הרבעון השני במגמה שלילית • ההכנסות ירדו ב-18% ל-222 מיליון שקל, והרווח הנקי הרבעוני ירד לכ-13 מיליון שקל • הרווח התפעולי הרבעוני צלל בכמעט 60% ל-14 מיליון שקל • התוצאות בדוחות עדיין לא כוללים את פעילות הודיס, שנרכשה ע"י קסטרו

אביב לוי 30.08.2018
רון רוטר / צילום  אביב חופי
אשראי חוץ בנקאי | לפני כולם

קסטרו-הודיס לוטשת עיניים לכרטיס אשראי חוץ-בנקאי

סמנכ"ל הכספים של קסטרו, רון רוטר, ל"גלובס": "הכול על השולחן. אנחנו מאוד ערים למה שקורה מבחינת המתחרים ומבחינת ההזדמנויות בשוק" • היום דיווחה החברה על השלמת המיזוג עם קבוצת הודיס, המעניק שווי שוק של 860 מיליון שקל לקבוצה המאוחדת • במקביל, השיקה כרטיס גיפט קארד לשוק הלקוחות העסקיים והמוסדיים הכולל את כלל מותגי הקבוצה

שני מוזס 19.08.2018
גבי ואתי רוטר ויוסי גביזון   / צילום: אביב חופי

קסטרו מדווחת: הושלמה עסקת המיזוג עם קבוצת הודיס

שווי השוק של החברה הממוזגת עומד על כ-860 מיליון שקל, נכון למועד השלמת העסקה • בנוסף הודיעה היום החברה על השקת סנונית ראשונה למיזוג עם השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשם "Love gift card"

שני מוזס 19.08.2018

כמה באמת שווה קסטרו, וכמה שווה לה קבוצת הודיס

קסטרו רוכשת את הודיס בעסקת מניות ומספקת הערכת שווי של 1-1.3 מיליארד שקל, ואילו בבורסה מעריכים את השווי המאוחד בפחות – מי צודק? • וגם, מה הרציונל ברכישה, ואיך הפכה קרולינה למקה לחברה הכי אטרקטיבית בקבוצת הודיס?

אבישי עובדיה 29.07.2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי

בעקבות הרכישה: קסטרו והודיס יעברו לרכישת מדיה משותפת

מערכי הפרסום ינוהלו באופן עצמאי, וכל מותג ישמור על DNA נפרד • קסטרו תמשיך לבסס את הקשר עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, והודיס תסמוך על בר רפאלי

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2018

קסטרו רוכשת את הודיס לא בגלל בר רפאלי - אלא בגלל אמזון

בזירת האי-קומרס יש משמעות גדולה למגוון רחב של מותגים, שעשוי לאפשר לקבוצת קסטרו בעתיד להקים אתר סחר לכלל מותגיה, או להתחיל את המו"מ בכניסה לפלטפורמה שאינה בבעלותה מעמדה גבוהה יותר • פרשנות

שני מוזס 25.06.2018
קסטרו / צילום: בר אל

בעקבות הרכישה: מניית קסטרו השלימה טיפוס של יותר מ-20%

קסטרו חווה עליות חדות ביום המסחר בעקבות עסקת הענק עם הודיס עליה דווח הבוקר • לאחר העליות האחרונות, מניית קסטרו משקפת לחברה שווי של כ-530 מיליון שקל

אביב לוי 25.06.2018
גבי ואתי רוטר ויוסי גביזון   / צילום: אביב חופי

עסקת ענק: קסטרו רכשה את מלוא המניות בקבוצת הודיס

זאת כולל קרולינה למקה, אקססורייז, טופ טן ו-50% מאורבניקה • לאחר העסקה תחזיק משפחת קסטרו בכ-45%, שותפי קבוצת הודיס בראשות יוסי גביזון יחזיקו בכ-38%, והציבור ב-17% • בר רפאלי, שותפה בהודיס, תחזיק במניות קסטרו • שווי העסקה מוערך ב-300 מיליון שקל

שני מוזס ואביב לוי 25.06.2018

   1234   

   נמצאו 64 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4