סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano

חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות

קיקו מילאנו / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קיקו מילאנו / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עכשיו זה סופי: קבוצת קסטרו  תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה והאיפור Kiko Milano. חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019.

קסטרו מציינת כי בהתאם להסכמות בין הצדדים, בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של בין כ-10-20 מיליון שקל במהלך שתי שנות הפעילות הראשונות, וכמו כן כי בכוונת הקבוצה לממן את הפעילות ממקורותיה העצמיים.

החתימה מתבצעת מול חברת טיקיטקה, חברה-בת משותפת לקסטרו והודיס טרום המיזוג המלא ביניהן.

בין עיקרי ההסכם עם קיקו מילאנו, נקבע כי קסטרו תקבל זכות בלעדית להפצת מוצרי המותג לצרכנים בישראל באמצעות הקמת והפעלת חנויות המותג ובאמצעות האינטרנט, בתוקף לתקופה של עשור, אשר תחודש אוטומטית לתקופה של 5 שנים נוספות, כאשר 12 חודשים לפני תום התקופה הנוספת כאמור ינהלו הצדדים משא-ומתן להארכת תקופת ההסכם ב-5 שנים נוספות, בכפוף לתנאים מקדמיים שנקבעו.

בנוסף נקבע בהסכם כי בתמורה לזכויות המוקנות לזכיינית לפי ההסכם, תשלם הזכיינית לבעלת המותג דמי פיתוח בסכום כולל של 2 מיליון אירו (אשר קסטרו מפרטת כי מחציתם כבר שולמו לבעלת המותג בחודש דצמבר 2017), המקנים לה זכות לפתיחתן של עד 50 חנויות המותג ותשלום נוסף בגין כל חנות נוספת (בהיקף משתנה שאינו מהותי לחברה) וכן תמלוגים ממכירות הזכיינית של מוצרי המותג בחנויות ובאינטרנט. כן התחייבה הזכיינית להשקעה של שיעור מסוים ממחזור מכירות המותג בפרסום ושיווק המותג ולרכישת כל מוצרי המותג מבעלת המותג בלבד.

במסגרת ההסכם נקבעו בנוסף הוראות מקובלות בדבר אי-תחרות קבוצת קסטרו במוצרי המותג במהלך תקופת ההסכם ובמהלך תקופה של 12 חודשים לאחר סיומו, מהן הוחרגה פעילות הקבוצה במסגרת חנויות המותגים איב רושה וסקארה; הוראות מקובלות בדבר זכות בעלת המותג לביטול ההסכם, לרבות במקרה של שינוי שליטה מהותי בזכיינית; והתחייבות הזכיינית לשיפוי בעלת המותג בגין נזקים שייגרמו לה בגין ההסכם.

עוד מפרטת קסטרו כי ההסכם כפוף לחוקי איטליה.