קסטרו מדווחת: הושלמה עסקת המיזוג עם קבוצת הודיס

שווי השוק של החברה הממוזגת עומד על כ-860 מיליון שקל, נכון למועד השלמת העסקה • בנוסף הודיעה היום החברה על השקת סנונית ראשונה למיזוג עם השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשם "Love gift card"

גבי ואתי רוטר ויוסי גביזון / צילום: אביב חופי
גבי ואתי רוטר ויוסי גביזון / צילום: אביב חופי

הושלמה עסקת המיזוג של קסטרו עם הודיס: שווי השוק של החברה הממוזגת עומד על כ-860 מיליון שקל, נכון למועד השלמת העסקה.

לטובת השלמת העסקה מדדה קסטרו  מחדש את השקעתה הקיימת בכל אחת מהחברות בקבוצת חברות הודיס במועד השלמת העסקה בשווי הוגן שלהן בהתאם לשווי מניית החברה במועד השלמת העסקה, שעמד על סך של 102.5 שקל בסיום יום המסחר ב-15 באוגוסט. קסטרו מציינת כי שווי זה הוא "נמוך משמעותית מהשווי העולה מהעבודה הכלכלית אשר פרסמה החברה", העומד על טווח של כ-124 עד 153 שקל למניה.

בעקבות מדידה זו צפויה החברה להכיר בהוצאה של כ-62 מיליון שקל, שהיא ההפרש בין השקעותיה של החברה בכל אחת מהחברות בקבוצת חברות הודיס ערב העסקה, לבין שוויין כפי שנגזר משווי המניה במועד השלמת העסקה. קסטרו מבהירה כי מדובר ברישום הוצאה חשבונאית חד-פעמית, שאינה תזרימית. בעקבות השלמת העסקה צפוי ההון העצמי של החברה בספרים לגדול בכ-237 מיליון שקל.

במקביל מודיעה הקבוצה על צעד משותף ראשון במסגרת המיזוג - משיקה גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשם "Love gift card". מדובר בכרטיס רכישה לשוק הלקוחות העסקיים והמוסדיים בישראל המעניק אפשרות קנייה בכל מותגי הקבוצה: קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, איב רושה, טופ טן ואקססורייז.

המנכ"ל גבי רוטר מסר היום (א') כי "השלמת העסקה מבססת וממצבת את קבוצת קסטרו-הודיס כאחת מקבוצות האופנה הגדולות בישראל". קסטרו צופה כי השלמת העסקה כאמור תהווה, בין היתר, "מנוע צמיחה רווחי ומשמעותי לפעילותה" ותקנה לה "יתרונות תחרותיים, תפעוליים, ומיתוגיים ותשתית משמעותית לפיתוח מנועי צמיחה נוספים" ויצירת סינרגיות נוספות בין כלל מותגיה.

עוד מדווחת הקבוצה כי טרם נחתם הזיכיון שלה להפעלה בישראל של רשת הקוסמטיקה האיטלקית קיקו מילאנו, כך שהתשלום עבורה, שהיה אמור להתקיים במסגרת העסקה, נדחה.