"מחקר הנשים 2010" של באזילה, Saloona ו"גלובס" ניסה להבין מהשיח הנשי ברשת מה נשים רוצות, כמה הן מבינות בפיננסים ובטכנולוגיה, ומה עם הדילמה הנצחית של אימהות מול קריירה
מצעד לייקים בינ"ל: טאקו בל בניחוח תבלינים מקסיקניים ואולד ספייס והפרסומת הסודית
אבי בניהו אמר את הדברים בכנס הרצליה בפאנל שעסק בהסברה ■ יוסי ורדי על ההסברה ברשת: "הצעירים משקיעים יותר בביטחון לאומי דרך פייסבוק וטוויטר, בהשוואה למבוגרים יותר
כך טוענת רוזי הוקינס, בכירה ב-TNS ■ אילן רם, מנהל פיתוח TNS טלסקר: "לישראלים יש פתיחות לתקשר עם מותגים. הבעיה היא באופן ההתקשרות של המותגים בזירה הדיגיטלית"
ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות
ראשי הוועדה לפרטיות בארה"ב חושדים: פייסבוק שינתה מדיניות, אך לא עדכנה את המשתמשים
הם צעירים ונטולי מנהיגים פוליטים, אבל יש להם האומץ לעשות שינויים גם בדיקטטורה כמו מצרים ■ מעל לכל, הם הוכיחו כי דיקטטורים כבר לא יכולים לישון בשקט - בגלל טוויטר ופייסבוק
מיותר לדבר על צופי הטלוויזיה, שנדמה שאף אחד כבר לא נאמן להרגלי הצפייה שלהם
המשטר, שסתם לציפורי מצרים הווירטואליות את הפה, רק התסיס עוד יותר את הרחוב
מצעד הלייקים הבינ"ל באווירת המהפכה: האם האינטרנט הוא באמת מקום ניטרלי?
יאיר היידו שואף להפגיש מקצועני יין, יקבים, מפיקי אירועי יין, מבקרים ושתיינים - מרחבי העולם, והוא מעריך שמספרם מגיע בקלות ל-150 מיליון ■ וכן, היא מוכנה כבר גם למהפכת הרשתות מבוססות המיקום
כך נהפך דף מותג עמוס לייקים רדומים לקהילה תוססת שחבריה נכנסים אליה כל יום
כנראה שצריך שיהיה יותר - הרבה יותר - רע בשביל שישראלים ימחו כמו במצרים ותוניסיה
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
מתי יבינו האמריקנים שבראשם נשיא מסוכן, שמקריב ידידים על מזבח המדיה החברתית
גולשים בסין שמנסים להקליד את המילה "מצרים", שבה העם מנסה להפיל את השלטון, נתקלים בהודעה לפיה "בהתאם לחוק, לא ניתן להראות את תוצאות החיפוש"
אילון מאסקאפליקציותארה"בבייטדאנסדונלד טראמפטוויטרטיקטוקיחסי סין-ארה"בסיןפייסבוק