YNET משתף פעולה עם צ'רלטון - וגוזר קופון: השיג חסויות ב-250 אלף דולר לשידור תקצירי מונדיאל

הסכום הכולל מתחלק בין פלאפון, שקם אלקטריק ובזק בינלאומי, שישלמו כל אחד 60-90 אלף דולר * YNET נמצא במו"מ לגייס נותן חסות רביעי' ואחרון * ובינתיים, המלחמה על שידורי המונדיאל נמשכת

לא רק זכייניות ערוץ 2 נהנות ממכירת חסויות למונדיאל: ל"גלובס" נודע, כי אתר האינטרנט YNET, שמשתף פעולה עם צ'רלטון באמצעות ערוץ הספורט שלו, מכר עד עתה חסויות לשידור תקצירי המשחקים בהיקף כספי של 250 אלף דולר.

הסכום הכולל מתחלק בין שלושה נותני חסות מרכזיים - פלאפון, שקם אלקטריק ובזק בינלאומי, ששילמו כל אחד 60-90 אלף דולר. YNET נמצאת עתה במו"מ עם מספר גורמים בשוק, כדי לגייס נותן חסות רביעי ואחרון, שכן כמו אצל זכייניות ערוץ 2, התקבלה שם החלטה אסטרטגית להעדיף מספר מצומצם של נותני חסות שישלמו כל אחד יותר ויקבלו חשיפה בהתאם.

YNET ישדר בערוץ הספורט שלו שעלה לאוויר אך לפני עשרה ימים תקצירי משחקים על פני כל היום. כל תקציר יימשך כשלוש-ארבע דקות. החסויות כוללות סרטוני פרסום בווידיאו לפני התקצירים. כל מפרסם קיבל חבילה של משחקים באנרים ואזורי תוכן ממותגים.

סמנכ"ל שיווק ומסחר ב-YNET, בועז שובל, סירב להתייחס לנתונים מספריים אך אמר בתגובה: "זה אירוע ספורט הכי גדול ששודר אי פעם באתר ישראלי, זאת בהמשך בשידור תקצירי ליגת העל בהם התחלנו בעונה שעברה. שידורים אלה נותנים מענה מלא למפרסמים אשר צפויים להיחשף לפני כ-2 מיליון משתמשים בתקופת המונדיאל".

לדברי שובל, אכן מתקיים מו"מ לגבי נותן חסות רביעי. "בחרנו שלא יהיו יותר מארבעה מפרסמים, על מנת לתת להם מענה מושלם", אמר.

כפי שנחשף ב"גלובס", גם זכייניות ערוץ 2 הצליחו לגזור קופון יפה על שידור משחקי המונדיאל, והשלימו בימים אלה את מכירת החסויות לכל חודש השידורים.

כמו YNET, שתי הזכייניות בחרו באסטרטגיה של התמקדות במיעוט מפרסמים שיקחו חסות. כל זכיינית התקשרה עם חמישה-שישה נותני חסות מרכזית. שתי חברות קנו חבילות חסות אצל שתי הזכייניות: שקם אלקטריק שחולקת חסות עם טושיבה, והחברה מרכזית למשקאות שתתמוך במותגים קוקה-קולה וקרלסברג.

קשת התקשרה עם קבוצת בזק שלקחה חסות כפולה, הכוללת גם את פלאפון וגם את 014, עם חברת השכרת הרכש שלמה SIXT וכן עם ג'ילט שהיא נותנת החסות הרשמית של המונדיאל.

רשת סגרה הסכמים גם עם מקדונלד'ס, אינטרנט זהב ופרטנר. היקפי חבילות החסויות בערוץ 2 עמדו על כ-200-250 אלף דולר לחבילה. על-פי ההערכות בשוק, גרפה כל אחת מהזכייניות רק משיווק החסויות כ-1.5 מיליון דולר - זאת עוד טרם מכירת הפרסומות לתקופה זאת.