איגוד השיווק הישראלי

כתבות אחרונות

 

עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה

היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה

ענת ביין-לובוביץ 27.01.2010

איש השיווק של 2009: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק

גוראון זכה בתואר בשל המהלך של בזק להרחבת השירותים בבית הלקוח, תחת הסיסמה "בזק - הכי טוב בבית"

שירות גלובס 17.01.2010

איש השיווק של החודש: גל שולמן מהנקל ישראל

התואר הוענק לשולמן בעקבות המהלך להשקת ג'ל הכביסה של Persil והפיכתו למותג המוביל מבין תכשירי הכביסה באריזות של עד 3 ק"ג

שירות גלובס 24.12.2009

דני טרגן, מנכ"ל תמי 4, נבחר לאיש השיווק של אוקטובר

התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים

שירות גלובס‏ 01.11.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

מלחמות השיווק שבדרך: פרויקט מיוחד לראש השנה

באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר

כתבי גלובס 19.09.2009

איש השיווק של ספטמבר: רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה

לוי זכה בתואר לאחר שביצע שורה של מהלכים שיווקיים שהשפיעו על שוק רשתות המזון ואילצו את המתחרים להגיב בהוזלות ובמבצעים

שירות גלובס 15.09.2009

חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", הוא איש השיווק של חודש אוגוסט

מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"

שירות גלובס‏ 16.08.2009

איש השיווק של יולי: הלל פרטוק, דובר עיריית תל-אביב

פרטוק הוא האיש שמאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה לתל-אביב וחבר בועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים, תוכנם ומועד קיומם

שירות גלובס‏ 23.07.2009

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, נבחר לאיש השיווק של יוני

בהט עומד מאחורי מהלך "yes stars" שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לצד הגדלת היקף החדירה של yesMax

אורי רודריגז-גרסיא 30.06.2009

לקראת קקטוס הזהב: חברי הנהלת איגוד השיווק בוחרים את הקמפיין הקריאטיבי של השנה

קמפיין רשות המים, התמיכה של הגולשים בגלעד שליט והמאמץ הארצי למציאת תורם למח עצם - אלה הם רק חלק מהקמפיינים הקריאטיביים שהותירו השנה חותם בשוק

אילנית חיות 26.05.2009

איש השיווק של אפריל: עמית לבני, ראש אגף השיווק באל-על

לבני נבחר בשל השינוי שביצע במכירות המקוונות של אל-על שהתבטאו במהלכים שהביאו לגידול במכירות המקוונות של החברה, שהגיעו ב-2008 ל-230 מיליון שקל - פי 100 מהמכירות ב-2005

שירות גלובס‏ 30.04.2009

מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל: "בטווח הארוך חשיבה ירוקה משתלמת כלכלית"

סופי בלום אמרה את הדברים בפורום שיווק ירוק של ארגון מעלה, איגוד השיווק הישראלי ו"גלובס" ; יגאל שמיר, סמנכ"ל בגליקמן-נטלר-סמסונוב: "המלחמה הירוקה היא מגמה ולא טרנד" ; בכנס נמנו 10 החטאים בשיווק הירוק

ספיר פרץ 25.03.2009

איש השיווק של ינואר: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק

גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק שהחל בדצמבר 2007, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמה "בזק הכי טוב בבית"

שירות גלובס 04.02.2009

ירון דור פורש מתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי

זאת לאור תקנון האיגוד, הקובע כי בראשו יעמוד רק מי שמייצג גוף מפרסם ; דור פרש מתפקידו כמנכ"ל בסט ביי ביולי 2008 ; בחירות חדשות לתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי אמורות להתקיים תוך 90 יום

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2009

ירון דור עשוי לסיים תפקידו כיו"ר איגוד השיווק הישראלי

דור עזב באחרונה את תפקידו כמנכ"ל בסט ביי, ולכן ביום רביעי הקרוב יידון המשך כהונתו כיו"ר האיגוד

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2009

   1234567   

   נמצאו 106 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988