מנכ"ל חטיבת האון-ליין במיקרוסופט ישראל, שמשתתף בכנס איגוד השיווק הישראלי בחסות "גלובס", אמר עוד כי "ביחס למשבר הכלכלי, מצבה של ישראל טוב יותר מארה"ב או אירופה"
הכנס, בחסות "גלובס", יציג התייחסויות של נציגים עסקיים בכירים ל"דבר הבא" בתחומי השיווק
מי היו ההצלחות והכישלונות השיווקיים של 2008? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי עונים ל"גלובס" בין הכשלונות השיווקיים של השנה החולפת: ארקדי גאידמק, ציפי לבני, המותג אדום אדום ובית ההשקעות פריזמה
היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% הפרסום באינטרנט זינק ב-19% העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי
איגוד השיווק הישראלי: "ניר הוביל השנה את מהפכת הריאליטי, הבאה לידי ביטוי אופטימלי במהלך השיווקי המזהיר של 'האח הגדול'" מנכ"ל האיגוד, תלמה בירו: "תקיפתו של ניר התקבלה על-ידינו בזעזוע, פלצות וחרדה"
Effie Awardsאיגוד חברות הפרסוםדלויטאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםשיווקשיווק דיגיטליתלמה בירו