איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"לית חטיבת החטיפים באסם לאשת השיווק של 2011, בזכות החדרת בייגלה "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה
מנתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום עולה כי הרדיו הוא המדיום היחיד שהיקפי הפרסום בו גדלו ■ לראשונה לאחר 9 שנים ברציפות, היקף הפרסום באינטרנט קטן
ועדת השיווק נימקה את הבחירה באליש בזכות התפוצה הרחבה של אפליקציית הניווט Waze
הבחירה נעשתה בעקבות מהלך "מפתח דיסקונט - כרטיס האשראי היחיד המעודד לחסוך"
סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס נבחר בזכות המהלך השיווקי "אראלה תתקשרי אליי"
אייל מליס, היו"ר החדש, באיגרת לחברי האיגוד: "נמשיך ונחזק את מקצועות השיווק כמקצועות המובילים בעולם הניהול העסקי, ונוביל את השיח השיווקי במשק"
סמנכ"לית השיווק והפרסום של פוקס נבחרה בעקבות הצלחת המהלך BASIC IS BEAUTIFUL
האחים אדרי, מבעלי סינמה סיטי, קיבלו את התואר על הקמת מתחם בתי-הקולנוע בראשון-לציון
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית
נבחרה ע"י איגוד השיווק בזכות הובלת מהלכי חדשנות כמנוע צמיחה עסקי של החברה
סדרת "יופלה אקסטרה פרי" תתבסס על הרחבת אלמנט הפרי ביוגורט ■ בתוך כך, ענת גרוס-שון, מנהלת אגף עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, נבחרה לאשת השיווק של החודש
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards בפרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה
סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%
התואר הוענק לפרוביזור עקב ההתרחבות של רשת המזון האורגני לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת
איגוד השיווק הישראלי העניק לליבליך את התואר לאור ההשקה המחודשת והמוצלחת של ערוץ 24
Effie Awardsאיגוד חברות הפרסוםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםשיווקתלמה בירו