איגוד השיווק הישראלי

כתבות אחרונות

 

נבחרו יו"ר חדש והנהלה חדשה לאיגוד השיווק הישראלי

אייל מליס, היו"ר החדש, באיגרת לחברי האיגוד: "נמשיך ונחזק את מקצועות השיווק כמקצועות המובילים בעולם הניהול העסקי, ונוביל את השיח השיווקי במשק"

שירות גלובס 31.03.2011

סמנכ"לית פוקס עינת פורטוגלי היא אשת השיווק של ינואר

סמנכ"לית השיווק והפרסום של פוקס נבחרה בעקבות הצלחת המהלך ‏BASIC IS BEAUTIFUL‏‏

שירות גלובס 31.01.2011

אנשי השיווק של 2010: משה וליאון אדרי

האחים אדרי, מבעלי סינמה סיטי, קיבלו את התואר על הקמת מתחם בתי-הקולנוע בראשון-לציון

חגית ברונסקי 23.01.2011

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

תמר יסעור מבנק לאומי נבחרה לאשת השיווק של דצמבר

יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית

שירות גלובס‏ 20.12.2010

אשת השיווק של נובמבר: סופי בלום, מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל

נבחרה ע"י איגוד השיווק בזכות הובלת מהלכי חדשנות כמנוע צמיחה עסקי של החברה

שירות גלובס 30.11.2010

תנובה משקיעה 5 מיליון שקל בסדרת יוגורטים חדשה של יופלה

סדרת "יופלה אקסטרה פרי" תתבסס על הרחבת אלמנט הפרי ביוגורט ‏■ ‏בתוך כך, ענת גרוס-שון, מנהלת אגף עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, נבחרה לאשת השיווק של החודש

שירות גלובס‏ 09.11.2010

קמפיין "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות זכה ב"גראנד Effie"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards בפרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה

חגית ברונסקי 11.07.2010

סיכום 2009: הוצאות השיווק קטנו ב-10.3%; ההוצאות על הפרסום המסורתי ירדו ב-4.3%

סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2010

איש השיווק של פברואר: גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלי עדן טבע מרקט

התואר הוענק לפרוביזור עקב ההתרחבות של רשת המזון האורגני לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת

שירות גלובס 22.02.2010

מנכ"ל ערוץ 24 צביקה ליבליך הוא איש השיווק של ינואר

איגוד השיווק הישראלי העניק לליבליך את התואר לאור ההשקה המחודשת והמוצלחת של ערוץ 24

לי-אור אברבך 27.01.2010

עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה

היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה

ענת ביין-לובוביץ 27.01.2010

איש השיווק של 2009: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק

גוראון זכה בתואר בשל המהלך של בזק להרחבת השירותים בבית הלקוח, תחת הסיסמה "בזק - הכי טוב בבית"

שירות גלובס 17.01.2010

איש השיווק של החודש: גל שולמן מהנקל ישראל

התואר הוענק לשולמן בעקבות המהלך להשקת ג'ל הכביסה של Persil והפיכתו למותג המוביל מבין תכשירי הכביסה באריזות של עד 3 ק"ג

שירות גלובס 24.12.2009

דני טרגן, מנכ"ל תמי 4, נבחר לאיש השיווק של אוקטובר

התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים

שירות גלובס‏ 01.11.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

   12345678   

   נמצאו 117 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8