איגוד השיווק הישראלי

כתבות אחרונות

 

בזכות "שטוחים": איילת צרפתי-רוזן מאסם - אשת השיווק של 2011

‎‎איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"לית חטיבת החטיפים באסם לאשת השיווק של 2011‏, בזכות החדרת בייגלה "שטוחים"‏ וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה

‎‎שירות גלובס‏‏ 15.01.2012

עוגת הפרסום בישראל הצטמקה בשנת 2011 ב-4.6%

מנתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום עולה כי הרדיו הוא המדיום היחיד שהיקפי הפרסום בו גדלו ■ לראשונה לאחר 9 שנים ברציפות, היקף הפרסום באינטרנט קטן

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2012

יעל אליש, מנהלת השיווק של Waze - אשת השיווק של אוקטובר

ועדת השיווק נימקה את הבחירה באליש בזכות התפוצה הרחבה של אפליקציית הניווט Waze

שירות גלובס 02.11.2011

איש השיווק של אפריל: רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום של דיסקונט

‎‎הבחירה נעשתה בעקבות מהלך "מפתח דיסקונט - כרטיס האשראי היחיד המעודד לחסוך"‏

‎‎שירות גלובס‏ 05.05.2011

דורון אנגל ממפעל הפיס נבחר לאיש השיווק של מארס

‎‎סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס נבחר בזכות המהלך השיווקי "אראלה תתקשרי אליי"‏

‎‎שירות גלובס‏ 04.04.2011

נבחרו יו"ר חדש והנהלה חדשה לאיגוד השיווק הישראלי

אייל מליס, היו"ר החדש, באיגרת לחברי האיגוד: "נמשיך ונחזק את מקצועות השיווק כמקצועות המובילים בעולם הניהול העסקי, ונוביל את השיח השיווקי במשק"

שירות גלובס 31.03.2011

סמנכ"לית פוקס עינת פורטוגלי היא אשת השיווק של ינואר

סמנכ"לית השיווק והפרסום של פוקס נבחרה בעקבות הצלחת המהלך ‏BASIC IS BEAUTIFUL‏‏

שירות גלובס 31.01.2011

אנשי השיווק של 2010: משה וליאון אדרי

האחים אדרי, מבעלי סינמה סיטי, קיבלו את התואר על הקמת מתחם בתי-הקולנוע בראשון-לציון

חגית ברונסקי 23.01.2011

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

תמר יסעור מבנק לאומי נבחרה לאשת השיווק של דצמבר

יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בזירת הבנקאות הדיגיטלית

שירות גלובס‏ 20.12.2010

אשת השיווק של נובמבר: סופי בלום, מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל

נבחרה ע"י איגוד השיווק בזכות הובלת מהלכי חדשנות כמנוע צמיחה עסקי של החברה

שירות גלובס 30.11.2010

תנובה משקיעה 5 מיליון שקל בסדרת יוגורטים חדשה של יופלה

סדרת "יופלה אקסטרה פרי" תתבסס על הרחבת אלמנט הפרי ביוגורט ‏■ ‏בתוך כך, ענת גרוס-שון, מנהלת אגף עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה, נבחרה לאשת השיווק של החודש

שירות גלובס‏ 09.11.2010

קמפיין "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות זכה ב"גראנד Effie"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards בפרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה

חגית ברונסקי 11.07.2010

סיכום 2009: הוצאות השיווק קטנו ב-10.3%; ההוצאות על הפרסום המסורתי ירדו ב-4.3%

סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2010

איש השיווק של פברואר: גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלי עדן טבע מרקט

התואר הוענק לפרוביזור עקב ההתרחבות של רשת המזון האורגני לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת

שירות גלובס 22.02.2010

מנכ"ל ערוץ 24 צביקה ליבליך הוא איש השיווק של ינואר

איגוד השיווק הישראלי העניק לליבליך את התואר לאור ההשקה המחודשת והמוצלחת של ערוץ 24

לי-אור אברבך 27.01.2010

   12345678   

   נמצאו 122 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8