עמוד הבית > אישים > איציק אלרוב

איציק אלרוב בחדשות

סוכן חדשות
 
אבי גבאי/ צילום: דוברות הכנסתשי ניב / איור: גיל ג'יבלי
שי ניב
המרענן הרשמי של הקיץ?
אבי גבאי מציג: סוציאל-דמוקרטיה בלי העלאות מסים
בצוות של השר לשעבר אבי גבאי, המועמד לראשות מפלגת העבודה, מדגישים שהמשרדים המפונפנים בהם אנחנו נפגשים במתחם גני התערוכה בת"א הם "זמ...המשך
  
 
איציק אלרוב / צילום: תמר מצפי
אלרוב: מכירת מגה כמקשה אחת תפגע בצרכנים ותעלה מחירים

איציק אלרוב, ממייסדי תנועת הצרכנים: "רכישת תנובה ע"י אייפקס הובילה לעליית מחירים מהירה ושערורייתית שכיסתה את מחיר הרכישה; כך גם מכירת מגה לרוכש אחד תוביל בהכרח לעליית מחירים"

  
 
איציק אלרוב / צילום: תמר מצפידפנה כפיר הראל
דפנה הראל-כפיר
מדיבורים למעשים
האם המעבר של אלרוב מטוקבקיסט ליועץ במשרד הכלכלה יוכיח את עצמו?
מינוי לצורכי תדמית או רצון אמיתי להאזין לרחשי העם? לא ברור עדיין מה עומד מאחורי ההודעה הלקונית והמפתיעה שפרסם שלשום (ב') משרד הכלכ...המשך
  
 
איציק אלרוב / צילום: תמר מצפי
איציק אלרוב מונה ליועצו של דרעי לענייני יוקר המחיה
אלרוב היה מיוזמי מחאת הקוטג' בקיץ 2011 שהתפתחה למחאה החברתית, ותקף בין היתר את הרשתות הגדולות ואת יצרניות המזון על מחירי המזון הגבוהים, כמו גם את המדיניות הכלכלית של ממשלת נתניהו
  
 
אהוד פלג ואייל עופר  / צילומים: איל יצהר
"ההמלצות בחוק המזון קוצצו, והתוצאה היא חוק פרווה"
בדיונים על חוק המזון שנכנס אתמול לתוקף השתתפו, בין היתר, עו"ד אהוד פלג, מנכ"ל המועצה לצרכנות; איציק אלרוב, יוזם חרם הקוטג'; אייל עופר, מייסד "ישראל יקרה לנו", ומיקי לפיד, יו"ר קבוצת צרכנות נבונה ■ האם הם מרוצים מהתוצאה?
  
 
משה כחלון / צלם: רוני שיצר
נחשף שם המפלגה החדשה של משה כחלון: "כולנו"
המועמדים של מפלגת כחלון לכנסת טרם נחשפו, אבל שם חדש למפלגה כבר יש, וגם סלוגן בחירות: "כולנו כחלונים" ■ מחר תירשם המפלגה החדשה אצל רשם המפלגות ■ היום הוזכר כי הפעיל החברתי איציק אלרוב עשוי לרוץ ברשימה
  
 
תהלוכת המחאה למען עובדי דואר ישראל / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרותאבישי מתיה
אבישי מתיה
מחאת הוואטסאפ
יוזם מחאת המילקי ימצא את עצמו עם דפני מהאוהל ואיציק מהקוטג'
מחאה לא עושים בפייסבוק או באינסטגרם או בטוויטר. או על הכורסה או מול המחשב. או באייפד או בוואטסאפ. או רק בקיץ ובאביב, כשלא יורד גשם...המשך
  
 
דפני ליף / צילום: רוני שיצר
הלך הרוח בציבור: יצאנו לרחוב, הפגנו וצעקנו - וקיבלנו את לפיד
האופוריה נשכחה, כוחו של ההמון הודחק, נשאר רק הטעם המר של הסוף ■ דרור פויר חזר לקולות הבולטים של המחאה החברתית בקיץ 2011, בניסיון לברר אם הגל הנוכחי הוא תחילתו של צונאמי או בעיקר קצף של מילקי
  
 
איציק אלרוב: "פיקוח המחירים - אקמול לחולה סרטן"
איציק אלרוב, מייסד תנועת "הצרכנים": "על מנת להוריד את מחיר מוצרי החלב, על משרדי החקלאות והאוצר לפתוח את שוק ייצור החלב לתחרות" ■ דובר "ישראל יקרה לנו", אייל עופר: "מדובר בסגירת הדלת לאחר שהסוסים ברחו מהאורווה"
  
 
סטלה קורין ליבר / איור: גיל ג'יבלי
סטלה קורין-ליבר
הפקרות, ציניות, כדאיניקיות
שערוריית הטבות המס: מדינה שלמה שוכבת על הרצפה, ו-1% דורכים עליה
מתוסכלים, מותשים, ממורמרים וכועסים הלכו שלשום (ג') לישון מחוסרי הדיור, הנכים וילדיהם, תושבי "מאהל הרכבת". אלה מהם שהספיקו לקלוט את...המשך
  
 
"אנחנו רבים על הטבות - והאוצר שופך עשרות מיליארדים"
איציק אלרוב: "כמה אטימות ואכזריות קיימת בדרישה ממיליוני אזרחים מן השורה להסכים להעלאות המע"מ והמסים, שנועדו בעיקר כדי לממן את המשך חגיגת הטבות המס שמקבלים התאגידים הגדולים? זהו אות קין על התנהלות המדינה"
  
 
איציק אלרוב: "התמיכה בדנקנר - היגיון מעוות של ראשי הרשויות"
כך אמר היום איציק אלרוב, ממובילי המחאה החברתית בתגובה למסיבת העיתונאים שמקיים מרכז השלטון המקומי, לתמיכה באיש העסקים נוחי דנקנר
  
 
מוצרי החלב מתייקרים; "כתפיו הצרות של הצרכן קורסות"
איציק אלרוב: "נראה כי תאגידי המזון המונופוליסטיים שוב מנצלים בציניות רבה את כוחם הרב ומייקרים את המחירים ללא הצדקה"
  
 
אלרוב: "במקום לחלוב פרות, בתנובה חולבים את הצרכן"
איציק אלרוב, ממובילי המחאה החברתית, על העלאת מחיר הקוטג' של תנובה: "יש להורות על פירוקה המיידי של תנובה למספר חברות קטנות שיתחרו זו בזו" ■ תנועת ישראל יקרה לנו: "הפיקוח הממשלתי כלל אינו יעיל במניעת התייקרויות"
  
 
איציק אלרוב: "פישר אחראי לבועת הנדל"ן; טוב שהוא פרש"
אלרוב, מיוזמי חרם הקוטג': "לפעול ליציבות המחירים ולצמצום הפערים החברתיים הם חלק מהמטרות של בנק ישראל אך בזה המשיח מאמריקה כשל ובגדול"
  
 
ארגוני המחאה: חרם על חטיפי אסם, קטשופ היינץ, סקי וסנפרוסט
(עדכון) - "ישראל יקרה לנו": "להחריף את שביתת הקונים" ■ אלרוב: "חברות המזון פתחו במתקפה משולבת על הצרכנים" ■ "להוריד מסל הצריכה 10% כדי להעביר מסר ברור - עד כאן" ■ פרשנות: הכדור במגרש של הצרכנים
  
 

   12345    >

   נמצאו 67 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5