גיא בר הוספה למעקב

נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
גיא בר / צילום: איל יצהר
בתי קפה | לפני כולם

הפרסומאי גיא בר מונה למנכ"ל רשת בתי הקפה אילנ'ס

מי שהיה אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף הפרסום, עובר לתפקיד ניהולי בצד הלקוח

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2017
גיא בר ויובל וינגסט / צילומים: איל יצהר וירון יצחקוב
WPP | לפני כולם

מכת מוות ל-y&r ישראל? מנהלי המשרד וינגסט ובר פורשים

חודשים ספורים לאחר פרישת משפחת אבנון מהמשרד, השניים נואשו מהתנהלות קבוצת WPP בישראל והודיעו כי הם עוזבים ■ מבט אל הקריסה המהדהדת ביותר בענף הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2016
אדם אבנון / צילום: איל יצהר

אדם אבנון פורש מתפקיד מנכ"ל משותף ב-y&r ישראל

יתמקד מעתה בקידום מספר מיזמים טכנולוגיים בהם הוא שותף

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2016
קמפיין דיסקונט/ צילום:יחצ

פרסום אותנטי: בכירים בענף מסבירים איך עושים את זה נכון

מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2015
גיא בר / צילום: יחצ
Y&R | לפני כולם

מנהלי דיגיטל חדשים למשרד הפרסום y&r ישראל

y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2015
הפרסומת של סטארקיסט / צילום: יחצ

הפיס נגד הפרסומת של טונה סטארקיסט: "חיקוי לקמפיין שלנו"

במפעל הפיס דורשים מטונה סטארקיסט להוריד קמפיין המאזכר את "אראלה", בטענה כי הסלוגן בו הוא שיבוש קל של הסלוגן שלהם ■ מנגד, בסטארקיסט אומרים כי מדובר במחווה הומוריסטית לפרסומת של הפיס

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2015

"הלקוחות לא יודעים מי הם יאנג אנד רוביקאם. בשבילם אנחנו בעלי הבית"

גיא בר כבר היה סגור בתפקיד מנכ"ל גיתם, אבל פניית פרסה ברגע האחרון הביאה אותו לאתגר אחר: מנכ"ל משותף במשרד המשתקם y&r ישראל ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע ענף הפרסום נמצא בשפל תדמיתי, ואיך המשרד שלו מנסה לתת פייט למשרדים הגדולים: "פרסום זה להמציא דברים - לא רק פרסומת"

ענת ביין-לובוביץ' 27.03.2014
Y&R | לפני כולם

יובל וינגסט מחליף את גיא וינברגר כמשנה למנכ"ל y&r ישראל

‎‏וינברגר עצמו צפוי לעזוב את המשרד ■ גל בר-דעה ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה

‎‎ענת ביין-לובוביץ 26.08.2013
Y&R | לפני כולם

גיא בר ימונה למנכ"ל משותף ב-y&r ישראל

בני ברונסקי, שניהל את הקריאייטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות, פורש מתפקידו

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2013

גיא בר, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום גיתם, פורש

בר היה אחראי על ניהול הקריאייטיב בגיתם במשך 5 שנים ■ יישאר עד למינוי מחליף

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2012

קקטוס הזהב 2012: מחיר הגשת העבודות יוזל ב-25%

‎‎ועדת הקקטוס החליטה על ההוזלה בעקבות ההאטה בימים אלה בענף‏ הפרסום

‎‎שירות גלובס‏ 08.01.2012

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2011

יגאל שמיר: "פופולרי לא בהכרח מתנגש עם איכות"

שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2011

גיא בר מונה ליו"ר ועדת תחרות הפרסום קקטוס הזהב 2011

השנה יתווספו לתחרות שתי קטגוריות חדשות: אינטגרייטד - שילוב של מהלכים חוצי מדיה, וקרפט - ציון לשבח לעבודות ברמה גבוהה במיוחד

שירות גלובס 05.12.2010

תופעה: למה משרדי הפרסום מעדיפים פתאום פרילאנסרים?

כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד

חגית ברונסקי 31.08.2010

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם

חגית ברונסקי 25.05.2010

   1   

   נמצאו 16 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988