מנהלי דיגיטל חדשים למשרד הפרסום y&r ישראל

y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער

נמשכות התזוזות של מנהלי דיגיטל במשרדי הפרסום: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום y&r ישראל ממנה את אייל טל ושחר נחשוני לתפקיד מנהלי הדיגיטל במשרד. השניים אמורים להעמיק את הפעילות בתחום הדיגיטל של המשרד.

נחשוני שימש עד עתה כמנהל שיווק דיגיטל בהוט מובייל. קודם לכן הוא היה בין מקימי מערך הדיגיטל במשרד רגב-קוויצקי ומנהל לקוחות במקאן. טל שימש כמנהל הסחר ופיתוח עסקי של אתר סלונה ולפני כן שימש כמנהל לקוחות בחברת הדיגיטל אידיאולוג'יק.

גיא בר, מנכ"ל משותף ב-y&r ישראל, מסר בתגובה כי "לחיבור בין מחלקת קריאייטיב שחושבת לייצר מהלכים חדשניים ולניסיון והיכולות שמביאים אייל ושחר יש פוטנציאל אדיר למהלכים פורצי-דרך. אנחנו מחזקים בכך את היכולות שלנו גם בתחום הדיגיטל, ונדע לתת מענה מקיף ומקצועי יותר ללקוחותינו".

בתוך כך, בסוכנות הדיגיטל אקליפטוס ממנים את רפי יער לתפקיד מנכ"ל משותף שיחליף את מאור חן, שפרש לטובת תפקיד ניהולי בקבוצת מקאן.

יער שימש קודם לכן כמנכ"ל חברת מוגובי העוסקת בפיתוח עולמות מקוונים ואינטראקטיביים לילדים בגילאי 6-12. קודם לכן כיהן במספר תפקידים בקבוצת טמפו וכמנהל השיווק של יינות סגל. מינויו של יער מצטרף למינוי נוסף שנערך לאחרונה עם הצטרפותו של ארנון רותם כמנהל קריאייטיב.

יער מסר בתגובה: "אני שמח להצטרף לאקליפטוס ולהמשיך בעולם הדיגיטל, במיוחד בתקופה שהעולם הדיגיטלי מתפתח בקצב מהיר בכל אפיקי המדיה השונים, ומוביל מהלכים והשקות. תהליך מואץ זה משפיע על ההתנהגות הצרכנית ומכאן, על חברות הפרסום מוטלת החובה להיות בחזית הטכנולוגיה ולתת מענה עדכני וחדשני ללקוחותיה".