יובל וינגסט מחליף את גיא וינברגר כמשנה למנכ"ל y&r ישראל

‎‏וינברגר עצמו צפוי לעזוב את המשרד ■ גל בר-דעה ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה

‎‎משרד הפרסום Y&R ישראל ממשיך את השינויים הפרסונליים בצמרת ההנהלה: שבועות ספורים לאחר הפרידה מאיש הקריאייטיב בני ברונסקי ומינויו של גיא בר לתפקיד מנכ"ל משותף, נפרד המשרד מהמשנה למנכ"ל גיא וינברגר ומצרף במקומו שני סמנכ"לי אסטרטגיה.

‏וינברגר, ששימש בתפקידו הקודם כמנכ"ל משרד הפרסום זרמון-גולדמן, הצטרף ל-‏y&r‏ בעיצומו של המשבר במשרד לאחר פרישת השותפים המייסדים. הוא אמור היה להיות צלע בשלישייה המקצועית שאמורה הייתה לקחת את המשרד לתקופה חדשה לצד ברונסקי, שבידיו הופקדו מושכות הקריאייטיב, ואדם אבנון שמונה למנכ"ל.

קודם לכם ידע המשרד סבב נוסף של מינויים, כשהמושכת הועברו מידיהם של המייסדים לידיהם של אדם פולצ'ק, אדם אבנון וגיא גלברד.

בתקופה האחרונה התייצב המצב במשרד, ולקוחות הפסיקו לנטוש, אך נראה כי בהנהלה החדשה לא כולם ראו עין בעין את הניהול החדש. השינוי הפרסונלי הביא עימו שינוי ניהולי, שלא תמיד עמד ברוח ה-‏DNA‏ של המשרד בעבר.

במשרד הגיעו למסקנה כי ניהול וחדשנות הם מילות המפתח בניסיון להצעיד את המשרד קדימה. לכן הוחלט בשלב ראשון למנות את גיא בר - איש הקריאייטיב המנוסה שנחשב גם למנהל טוב - לתפקיד מנכ"ל משותף. בכך למעשה "הצניחו" אותו מעל וינברגר, ומכאן היה ברור שפרידה היא שאלה של זמן.

‏עתה ימלאו את המשבצת בהנהלה שני אנשים חדשים: יובל וינגסט, שיכהן כמשנה ומנהל לקוחות ראשי, וגל בר-דעה, שיכהן כסמנכ"ל אסטרטגיה.

וינגסט שימש כמנהל וסמנכ"ל לקוחות במשרדי הפרסום הגדולים - ביניהם סמנכ"ל לקוחות בגיתם, וכן היה מבכירי חברת ניהול המשברים והייעוץ התקשורתי ‏BBDO IM‏ בניהולו של מושיק תאומים. בשנה וחצי האחרונות עבד כסמנכ"ל חדשנות בחברת ההיי-טק "לה מארק", בבעלותה של הלית מיימן.

‏גל בר-דעה עבר מספר שנים בפרוקטר אנד גמבל וכמנהל פרויקטים בכיר בפרנהייט 212 - אחת מחברות הייעוץ והחדשנות הבולטות בעולם.

מהנהלת Y&R נמסר: "אנחנו ממשיכים לחזק את המשרד באנשים יצירתיים ומוכשרים, עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה בשיווק בכלל ובפרסום, על מנת להמשיך ולהעניק ללקוחותינו ערך אמיתי".