גיל סמסונוב

כתבות אחרונות

 
אמיר גיא | לפני כולם

גיל סמסונוב: "ועדת שחם מנסה להזיק לטלוויזיה"

בענף הפרסום מסרבים להגיע לשימוע של ועדת שחם, בטענה כי העומד בראשה מונע מאג'נדות אישיות ■ הוועדה הקפיאה את מסקנותיה בתחום רכש המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2013

מה היא הטעות הכי גדולה שמשרד פרסום יכול לעשות?

מהרגע שמפרסם מחליט שהוא רוצה קמפיין ועד שמיליוני עיניים צופות בו, יכולים להשתבש לא מעט דברים ■ אנשי ענף הפרסום מזהירים

יניב פוהורילס 13.11.2013

"לפיד לא עשה הרבה טעויות, פשוט הציפיות היו בשמיים"

דירוג "פירמה": משרד הפרסום של השנה - גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ גיל סמסונוב יורה לכל הכיוונים בראיון מיוחד ומסביר גם איך לפיד יכול לעשות קאמבק אדיר

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

מי יחליף את יחליף את מודי כידון כיו"ר איגוד חברות הפרסום?

בעוד כחודשיים צפויות להיערך בחירות באיגוד, שבהן ייבחר יו"ר חדש וכן 10 חברי הנהלה ■ גורמים בענף הפרסום לוחצים על יורם באומן להתמודד על תפקיד היו"ר

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2013

האם סקרי הבחירות משקפים את הלך הרוח האמיתי בציבור?

חלק מהצעירים נשארים בחוץ בגלל שהסוקרים לא מתקשרים לסלולרי, מכוני הסקרים לא מתייחסים מספיק לבאזז ברשת, וכמות הנשאלים שטרם החליטו הולכת וגדלה ■ עד כמה הסקרים באמת משקפים את תוצאות הבחירות?

אפרת אהרוני, ענת ביין-לובוביץ' ויניב פוהורילס 08.01.2013

"מערכת הבחירות הקרובה תתבסס על באזזים תקשורתיים"

תקופות בחירות נחשבו בעבר לתור הזהב של הפרסומאים, אבל בעשור האחרון הדברים השתנו: הפוליטיקאים זקוקים פחות לאנשי מדיה ופרסום קלאסי - והרבה יותר לכוורות של יועצים, שלא בהכרח מגיעים מתוך ענף הפרסום ■ מפרידים כוחות

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2012

"עדיף ללפיד לשתוק עכשיו, זה מאבק נגד חרדים ומתנחלים"

היועץ האסטרטגי גיל סמסונוב: "ההליכה לפוליטיקה של לפיד ונועם שליט זה 'רוטשילד פלוס' - שיקוף של מה שהיה ברוטשילד אבל בקרב אנשים יותר מבוגרים ומבוססים"

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2012

"שיטות התגמול הישנות בענף הפרסום כבר לא עובדות"

שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2012

אילן טוביהו: "אין היום מקום ל-3 זכיינים בטלוויזיה"

טוביהו, המשנה למנכל רשת, בוועידת ישראל לעסקים: "הכסף שלוקח ערוץ 10 זה הכסף שחסר לתעשייה" ■ גיל סמסונוב: "התקשורת שפכה את התינוק עם המים"

רועי ברק 12.12.2011

הפיטורים בענף הפרסום - צו השעה או טרמפ על המחאה?

ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2011

האם הקמפיין לשחרור גלעד שליט העלה את מחיר העסקה?

איך הפך המותג "גלעד שליט" ל"בן של כולנו", והאם הפעילות האינטנסיבית בנושא גרמה לעלייה במחיר העסקה? ■ פרסומאים מנתחים את אחד הקמפיינים האמוציונליים בתולדות ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2011

מכרז הפרסום ללשכת התיירות הטורקית בישראל נמשך כסדרו

הפרסומאי גיל סמסונוב נגד הקמפיין: "כמו שאני לא אסע לטורקיה, כך אני לא יכול לפתות את עם ישראל לנסוע למדינה שראש הממשלה שלה משמיץ את ישראל" ■ הפרסומאי חן ענבר דווקא בעד

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2011

פרסומאים ואנשי מדיה: "מהפכת הפרסום בקול ישראל לא הגיונית"

כוונת רשות השידור לפצל את הפרסום בקול ישראל לזיכיונות שונים זוכה לתגובות קשות מצד הפרסומאים ואנשי המדיה: "זו פרת המזומנים האחרונה שנשארה לרוממה - וגם אותה הם הורגים"

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2011

סיימון בונד: הצרכן הוא היום המדיה הכי חזקה בעולם

בונד, מנהל בסוכנות BBDO & Proximity Worldwide ומייסד המיזם Digital Lab, אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק בפאנל שבדק כיצד ייראו משרדי הפרסום של העתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

גליקמן-נטלר-סמסונוב רוכב על טרנד הדיגיטל: מצרף את רועי גפן

גפן, מנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינלאומי, יהיה הראשון מבין ראשי הדיגיטל במשרדי הפרסום שבא מצד הלקוח ■ גיל סמסונוב: "אנו בונים את המשרד לדיגיטל של מחר"

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2010

"הציבור הישראלי מתרגל לשלב אסונות עם פרסומות"

האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2010

   1234   

   נמצאו 64 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988