אייל חומסקי, אילן שילוח וגיל סמסונוב הציגו לפקידי האוצר את ההיסטוריה של שקיפות העמלות - והצליחו לשכנעם שלא להקים את הוועדה במשרד האוצר שאמורה היתה לדון בנושא עמלות הפרסום
בתעשיית הפרסום, שנמצאת עם האצבע על הדופק הכלכלי, חוזים כי היציאה מהמשבר לא תהיה מהירה 4 פרסומאים מנסים להעריך לאן הולכת התעשייה: הפסימיסט, האופטימיסט, הריאליסט וזה שאינו יודע לחכות לבריף
גורמים בענף פנו בימים האחרונים גם לגיל סמסונוב, אך הוא העדיף לוותר על התפקיד כידון, מבעלי משרד הפרסום גיתם BBDO, ישקול בתוך 48 שעות אם להיענות להצעה
בכירים רבים בענף - ביניהם גם רמי שלמור, היו"ר הנבחר שפרש - תומכים במועמדותו של סמסונוב סמסונוב: "אקבל החלטה בנושא בקרוב"
הבחירות יזרימו כסף בעיקר לתעשייה הנלווית לענף הפרסום - הפקה, דפוס ואולפנים, וכן לחלק מהמדיה: שילוט חוצות, רדיו ועיתונות רוב משרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק פעיל בבחירות
איגוד חברות הפרסוםגליקמן שמיר סמסונובחנן גליקמןיגאל שמיריום העצמאותלינוי בר גפןמשרדי פרסוםענף הפרסוםערוץ עשרערן גפן