הבצפר בחדשות

סוכן חדשות
 
יגאל בראון והדר ליבר מעניקים פרס לעידו קציר / צילום: תמר מצפי
זוכי תחרות young creative: אסא קרן ועידו קציר מאדלר-חומסקי
הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA
  
 
ועידת MAD 2015 לוגו
תחרות Young Creatives: הזוכים יטוסו לתחרות LIA בלאס וגאס
איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יערכו זו השנה השנייה את תחרות Young Creatives, ואירוע הגמר שלה יתקיים בוועידת MAD של "גלובס"
  
 
אבי ארמוזה שי ברמלי / צילום: תמר מצפי
השיחה: מי זכה בתחרות הפורמטים של ארמוזה פורמטס?
ועוד מוועידת MAD: מי זכה בתחרות הקריאייטיב Young Creatives 2014 - יוזמה משותפת של איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס", "הבצפר" והדס ליבר?
  
 
ועידת MAD  לוגו
8 פרסומאים צעירים עלו לגמר תחרות Young Creative 2014
הזוכים בתחרות Young Creative 2014 ייבחרו בוועידת MAD של "גלובס"
  
 
איגוד חברות הפרסום
איגוד הפרסום, LIA ו"גלובס" יטיסו פרסומאים צעירים ללאס וגאס
איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס" ו"הבצפר" ישיקו את תחרות Young creative 2014 ■ בסיום התחרות ייבחרו שני פרסומאים צעירים ויוכרזו במהלך ועידת MAD כזוכים בפרס – טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנת קריאייטיב
  
 
"הבצפר" עורך ערב לגיוס עובדים חדשים לענף הפרסום
אירוע "פרוטפוליו נייט" ייערך ב-21 במאי בשיתוף-פעולה עם הארגון העולמי ADC
  
 
"הבצפר" חתם על שת"פ עם Z-Academy - האקדמיה של Y&R
‏במסגרת שיתוף-הפעולה, מדי שנה יזכה הסטודנט המצטיין של "הבצפר" במלגה להכשרה מעשית בת 3 חודשים באחד מסניפי ‏Y&R‏ בעולם
  
 
בוגרי "הבצפר" מעלים תערוכה לציון 7 שנים לערוץ הוט בידור ישראלי
התערוכה, שתוצג הערב בהאנגר 22 בנמל ת"א, תציג עבודות של בוגרי מסלול הקופירייטינג של "הבצפר" ב-3 מדיות שונות
  
 
אדלר-חומסקי זכה בתחרות הפרסום "עוצרים את האלימות"
‎‎התחרות אורגנה על-ידי בית-הספר לפרסום "הבצפר" וחברת לוקיישן‏
  
 
קקטוס הזהב 2012: כ-430 עבודות הוגשו לשיפוט
סגל השופטים יורכב מ-40 מנהלי קריאייטיב החברים באיגוד חברות הפרסום
  
 
מגזין "פירמה" בדק: מה שווה תואר בתקשורת?
חושבים ללמוד תואר בתקשורת? חישבו שוב ■ מנהלים בכירים בענף התקשורת מעידים כי הסיכוי של אחרון הכתבים במקומונים להתקבל לעבודה גבוה לאין שיעור מזה של מצטיין הדיקאן
  
 
"הבצפר" מעלה קמפיין שילוט חוצות ופעילות במדיה החברתית
הקמפיין, בהיקף של כ-100 אלף שקל, עולה תחת הסלוגן "אל תכלא את עצמך במקצוע משעמם" - רעיון של בוגרת "הבצפר", לירון ורדי
  
 
שת"פ בין "הבצפר" לקריה האקדמית אונו
במסגרת זו יעברו הסטודנטים לתואר ראשון של המכללה הכשרה מקצועית הבנויה על מתודות לימוד של "הבצפר" המשלבות עבודה מעשית
  
 
תלמידי "הבצפר" הפיקו סרטון לקמפיין אמיתי של ערק "אל-נמרוד"
הסרטון הוויראלי הוא חלק מפרויקט הסיום של סטודנטים במסלול הפקת פרסומות
  
 
דני לוי יטפל בתקציב היח"צ של איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר"
עוד בענף יחסי הציבור: שלום תל-אביב יתקשר את ביקור הכורים הצ'יליאנים‏ בישראל
  
 
יגאל שמיר
ליל הפרסום הישראלי בצרפת
‎‎ערב הצדעה לפרסום הישראלי בפריז חשף את התעשייה הישראלית לבכירים במשק הצרפתי‏
‎‎‏"אל תשאל מה המדינה יכולה לעשות בשבילך", אומר משפט ישראלי ידוע, "תשאל מה מדינות אחרות יכולות לעשות בשבילך...". כדי ל...המשך
  
 

   12    >

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988