זוכי תחרות young creative: אסא קרן ועידו קציר מאדלר-חומסקי

הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA

יגאל בראון והדר ליבר מעניקים פרס לעידו קציר / צילום: תמר מצפי
יגאל בראון והדר ליבר מעניקים פרס לעידו קציר / צילום: תמר מצפי

בתחרות "young creative" של איגוד הפרסום, "הבצפר", "גלובס" ותחרות הפרסום LIA - שהשלב האחרון שלה התקיים במסגרת ועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף אורנג' - זכו אסא קרן, קופירייטר בן 26 מאדלר-חומסקי, ועידו קציר, קופירייטר בן 22 שעובד גם הוא באותו משרד.

במסגרת התחרות בישראל הוזמנו אנשי קריאייטיב צעירים לענות באופן קריאטיבי בכל דרך שיבחרו על השאלה מדוע הם צריכים להיות אלה שזוכים בפרס - טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנה לאנשי פרסום צעירים. לשלב הגמר הגיעו 8 עבודות.

תחרות LIA מבדלת עצמה בשנים האחרונות מתחרויות פרסום אחרות בין היתר בכך שאין חלוקת פרסים נוצצת למשרדים הזוכים, אין אירועי ברנז'ה ומסיבות מושקעות. את מקום כל אלה תופסת השקעה בדור הצעיר של משרדי פרסום.

מכל העולם מגיעים לשלב השיפוט הסופי, שנערך כבר 5 שנים בלאס וגאס, אנשי קריאייטיב צעירים. הם עוברים מרתון אינטנסיבי של הרצאות של אנשי שיווק ופרסום מהשורה הראשונה בעולם, וזוכים לקחת חלק כצופים בתהליך השיפוט עצמו.

זאת השנה השנייה שישראל לוקחת חלק בסדנאות ושולחת ללאס וגאס אנשי פרסום צעירים.

אסא קרן / צילום: תמר מצפי
 אסא קרן / צילום: תמר מצפי