היינץ בחדשות

סוכן חדשות
 
קשטופ של קרפאט-היינץ / צילום: Shutterstock
אחרי מחיקת ערך של 15 מיליארד דולר: מנכ"ל קראפט-היינץ יפרוש מתפקידו

המנכ"ל הנוכחי ברננדו היז יסיים את תפקידו ביוני הקרוב, ובמקומו ימונה לתפקיד מיגל פטריסיו • בחברה מקווים כי שהמנכ"ל החדש יביא עמו את שינוי הכיוון לו החברה מייחלת • ענקית מוצרי המזון איבדה כ-43% מערכה בשנה האחרונה, לאחר שהתקשתה להתאים את עצמה לשינויים בהרגלי הצריכה

  
 
קשטופ של קרפאט-היינץ / צילום: Shutterstock
הלקח של קראפט-היינץ: קיצוצים לא מועילים בטווח הארוך
אחרי הנפילה של קראפט-היינץ נראה כי האסטרטגיה הפיננסית של קיצוצים אגרסיביים נסדקת באופן שמשנה את התפיסה עבור שוק המזון כולו • בשוק מבינים שלא יוכלו יותר לבוא ולהאשים את חברות המזון בחוסר יעילות ביחס להשקעות שלהן בפיתוח וחדשנות
  
 
יו”ר אסם דן פרופר / צילום: יחצ
פחות סוכר, יותר חלבון: מה יקרה לקטשופ שלנו בקרוב?
יו"ר אסם דן פרופר סבור כי היינץ פספסה את המגמות בשוק, ומסביר כיצד החברה שלו נערכת אליהן: "עובדים על שיפור הערכים התזונתיים"
  
 
קניית ירקות בסופרמרקט/ צילום: אייל פישר
משרד הבריאות לוחץ, אבל המוצרים הבריאים יקרים
מה תעשיית המזון הישראלית יכולה ללמוד מהמקרה של קראפט-היינץ? • לרבות מהחברות הגדולות שפועלות היום בארץ יש בתמהיל מוצרים שכבר לא מותאמים לצריכה של הצרכן החדש בשל גודלם או הרכבם
  
 
וורן באפט, תלמידו של בנג'מין גרהאם / צילום: ריק ווילקינג, רויטרס
נפילת היינץ חשפה את נקודת התורפה של הקרן שבה השקיע באפט
3G הברזילאית, שמחזיקה במותגים כמו היינץ וברגר קינג, ידועה בנטייתה להתייעלות אגרסיבית ולבחינת הוצאות מדוקדקת. עכשיו היא מתקשה לצמוח
  
 
קשטופ של קרפאט-היינץ / צילום: Shutterstock
עתיד יותר טרי: מחיקת הענק של ענקית הקטשופ שיגרה קריאת השכמה לכל תעשיית המזון
מחיקת הענק של קראפט-היינץ, שזעזעה את המשקיעים, מסמלת נקודת מפנה ביחסים בין ענקיות המזון לצרכנים • מי שלא תתאים את עצמה במהירות לעולם שבו שולט האוכל הטרי, הבריא והמעובד פחות, תתקשה לשרוד • הפתרונות האפשריים: השקעות ענק, פנייה לקהלי נישה וסיוע מצד סטארט-אפים • ניתוח "גלובס"
  
 
וורן באפט / צילום: צילום: רויטרס, Rick Wilking
מה עומד מאחורי השנה הגרועה של המשקיע האגדי וורן באפט, ואילו עצות ניפק אמש למשקיעים
רווחי ברקשייר האתאווי נפלו בחדות ב-2018 בין היתר בגלל מחיקת נכסים לא צפויה של החברה הבת קראפט-היינץ • וגם, מה חושב באפט על הכלכלה האמריקאית ועל הסיכון למתקפת סייבר
  
 
קטשופים של היינץ ואסם / צילום: יחצ
הקטשופ מופחת הסוכר של אסם והיינץ הגדיל את המכירות
חודשים ספורים לאחר השקת הגרסאות מופחתות הסוכר והנתרן, הן מגדילות את הקטגוריה ואף כובשות נתח שוק של 14% ■ ההשקות אמנם נעשו במסגרת ההיערכות לרפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות, אך השימוש בקטשופ בצהרונים נאסר
  
 
קטשופ היינץ / צלם: יחצ
"מתבל העגבניות" של היינץ יחזור להיקרא בישראל "קטשופ"
עדכון צו הגנת הצרכן, שאושר היום בוועדת הבריאות של הכנסת, מבטל את החלטת בית המשפט מאוגוסט 2015, שקבעה - לבקשת אסם - כי קטשופ היינץ ייקרא בישראל "מתבל עגבניות"
  
 
קטשופים של היינץ ואסם / צילום: יחצ
הקרב על הקטשופ: יבוטל הצורך בכמות מינימלית של עגבניות
כחלון וליצמן ביטלו הגבלות שחייבו את יבואני הקטשופ לעמוד בדרישות ייחודיות לישראל ■ המשמעות: דיפלומט תוכל להחזיר את הכיתוב "קטשופ" למוצר של היינץ - למורת-רוחה של אסם
  
 
קטשופים של היינץ ואסם / צילום: יחצ
מלחמת הקטשופ: אסם ניצחה בקרב אך תפסיד במערכה
המלחמה שניהלה אסם נגד דיפלומט אילצה את היינץ להסיר את המילה "קטשופ" מהאריזה, אך משרד הבריאות ממליץ עכשיו לשנות את התקן ■ מקורות בדיפלומט מאשימים כי אסם פתחה בקרב לאחר שהיינץ השיקה בקבוק חדש ■ אסם: "הם מחפשים תירוצים"
  
 
מיונז היינץ / צילום: יחצ
היינץ וקראפט הכריזו על מיזוג בהיקף כ-40 מיליארד דולר
בתגובה להודעה, מניית קראפט מזנקת ב-16% במסחר המוקדם ■ בעלי מניות קראפט יקבלו דיבידנד מיוחד בהיקף של כ-16.5 דולר למניה
  
 
קטשופ היינץ / צלם: יחצ
אסם פנתה לרשתות השיווק: אל תמכרו קטשופ היינץ
אסם: "קטשופ היינץ מכיל 21% רכז עגבניות ולא 61% כמצוין על המוצר - דבר המהווה הטעיה" ■ דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ: "זה תרגיל מלוכלך של מונופוליסט; באסם יש ירידה בנתח השוק, אז הם איבדו עשתונות"
  
 
חברות המזון בארה"ב ישיקו קמפיין לעידוד צריכת מזון קפוא
קון-אגרה, ג'נרל מילס, קלוג, נסטלה, היינץ והילשייר ברנדס משיקות מיזם משותף בעלות של 30 מיליון דולר, תחת השם "קפוא - כיצד הטרי נשאר טרי"
  
 
אילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
מתחת לרדאר של הצרכן
דיפלומט מעלה מחירים שוב ושוב, ואף אחד לא פוצה פה
זה לא במקרה שחברת דיפלומט מרשה לעצמה להעלות פעם נוספת את המחירים ואף לעמוד במה שעלול להתברר כחזית חדשה לעליות מחירים בשוק. הניסיון...המשך
  
 
דיפלומט שוב מעלה מחירים: 7 מוצרי מזון יתייקרו ב-6%
זאת החל מ-1 באוקטובר ■ בין המוצרים: מיונז היינץ, עוגיות מילקה וחרדל דיז'ון ■ קמעונאי ל"גלובס": "זו חוצפה, ניסיון למחטף של עוד רווח"
  
 

   12    >

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988