בצלאל סמוטריץ' אמנם מחזיק באופן זמני בתיק התחבורה אבל העז לצאת למהלך שקודמו, ישראל כ"ץ, נמנע מלקדם במשך עשור • למרות קיתונות הביקורת, הפקקים והלחץ של הנהגים, הקארפול הוא צעד ראשון בכיוון הנכון וצריך להמשיך להתעקש עליו, עד לשינוי בהרגלי הנהגים • פרשנות
בעקבות ההסכמה הגורפת של חברי הקואופרטיב להפרטת החברה, החל הליך למינוי בנק השקעות שינהל את המכירה • החברה החדשה תתמקד בכניסה לתחום הפעלת הרכבות הקלות • המרוויחים הגדולים מהמכירה: אגד ו־1,300 חברי הקואופרטיב; והציבור? הוא עשוי ליהנות, אבל זה ייקח זמן
מיום שישי האחרון לא ניתן עוד להטעין את כרטיסי הרב קו באוטובוסים של דן • עם זאת, משתמשים דיווחו היום כי אפליקציות ההטענה לא עובדות כראוי
מדובר בהעברה תקציבית בהיקף של 1.3 מיליארד שקל • זו דחייה נוספת של ההעברה שהוכנה כבר לפני כמה שבועות ונועדה לשמש חברות ממשלתיות בתשלומים לספקים • על פי גורמים שונים בענף, מדובר בהתנגדות של יו"ר הוועדה גפני מיהדות התורה לביצוע עבודות הרכבת הקלה בגוש דן בשבת
אחד הנושאים החמים במערכת הבחירות הנוכחית לרשויות המקומיות הוא התחבורה הציבורית: כולם מבטיחים לנו את השמיים בשעה שאנחנו עומדים בפקקים • אמנם לא כל ההחלטות בנושאי תחבורה נמצאות בידי ראשי הערים, אבל הם כן יכולים לעשות שינוי משמעותי ביישובים שלהם - אם ירצו ויתעקשו, ואם התושבים ידרשו ויתעקשו
כרטיסי הרב-קו ייכנסו למוניות שירות שיזכו במכרזים של משרד התחבורה, והמוניות הישנות ייעלמו בתוך כשנתיים ■ תיקוף הרב-קו יתאפשר רק בימי חול
אפליקציית המוניות השיתופיות IWAY, המציעה לציבור נסיעה שיתופית במוניות ספיישל, תושק במהלך החודשים הקרובים ■ מחיר הנסיעה ינוע בין 6.5 שקל ל-12.5
החל מפברואר 2018 תכיל הרפורמה את כל הערים בארץ ■ "אלפי נוסעים יוכלו ליהנות מהוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בתעריפי התחבורה הציבורית", אמר שר התחבורה
על "שיטת הממטרה" שמונעת שיפור בתחבורה בישראל
שר התחבורה ישראל כץ: "מוניות השירות יהיו חלק ממערך התחבורה הציבורית של מדינת ישראל - גם בשבת" ■ הנסיעה במנהרות הכרמל תוזל
בין הרפורמות צפוי כץ להכריז על מהלך להפחתת מחירי התחבורה הציבורית בעלות של 70 מיליון שקל
הקבינט החברתי-כלכלי אישר היום את הצעת שר האוצר: במוניות שיוזמנו מראש יהיה ניתן לשתף נסיעה בין מספר נוסעים לאותו יעד או ליעדים סמוכים, וכל אחד מהם ישלם מחיר מופחת ב-20% מהמחיר הרגיל
הידד לרפורמת התעריפים! היא תממן אוטובוסים מיותרים
במסגרת הרפורמה: תעריף נסיעה אחיד במטרופולינים ■ הצד הרע: נוסעים שרכשו כרטיס חופשי-חודשי לאוטובוס או לרכבת בלבד, ישלמו כעת יותר ■ מנהל הרשות לתחבורה ציבורית: "מה שהיה קודם הוא מטורף ולא מתקבל על הדעת"
קשה מאוד לחולל רפורמה בריאה על בסיס תחבורה ציבורית חולה
משרד התחבורה ידע מראש על נקודות התורפה של הרפורמה בגוש דן, התעלם מהן, לא טרח לשתף את הציבור בתכנון הקווים החדשים ולא בחן מעולם שיקולי עלות-תועלת - לא בשלב התכנון, לא בשלב הביצוע ואף לא לאחריו
ארז וולברגועדת טרכטנברגיוסי ניסןמשרד התחבורהרכבת ישראלתחבורהתחבורה ציבוריתתל אביבתשתיותתשתיות תחבורה