הרפורמה בתחבורה הציבורית

כתבות אחרונות

 
קארפול / צילום: איל יצהר, גלובס

הפקקים של הקארפול לא נעימים, אבל סמוטריץ' צודק: אי אפשר להמשיך עם הרכב הפרטי

בצלאל סמוטריץ' אמנם מחזיק באופן זמני בתיק התחבורה אבל העז לצאת למהלך שקודמו, ישראל כ"ץ, נמנע מלקדם במשך עשור • למרות קיתונות הביקורת, הפקקים והלחץ של הנהגים, הקארפול הוא צעד ראשון בכיוון הנכון וצריך להמשיך להתעקש עליו, עד לשינוי בהרגלי הנהגים • פרשנות

שני אשכנזי ובר לביא 29.10.2019
אוטובוסים של אגד / צילום: תמר מצפי

הרוכשים הפוטנציאליים של אגד: מחברות ביטוח ועד חברות בינלאומיות בתחום הרכבות

בעקבות ההסכמה הגורפת של חברי הקואופרטיב להפרטת החברה, החל הליך למינוי בנק השקעות שינהל את המכירה • החברה החדשה תתמקד בכניסה לתחום הפעלת הרכבות הקלות • המרוויחים הגדולים מהמכירה: אגד ו־1,300 חברי הקואופרטיב; והציבור? הוא עשוי ליהנות, אבל זה ייקח זמן

דניאל שמיל 13.05.2019
אוטובוס של חברת דן/ צילום: תמר מצפי

הרפורמה פה, הטכנולוגיה לא: נוסעים לא מצליחים להטעין את כרטיסי הרב קו

מיום שישי האחרון לא ניתן עוד להטעין את כרטיסי הרב קו באוטובוסים של דן • עם זאת, משתמשים דיווחו היום כי אפליקציות ההטענה לא עובדות כראוי

מיכל רז-חיימוביץ' 23.12.2018
ועדת הכספים של הכנסת/ צילום: לשכת יו"ר האופוזיציה

שוב נדחה דיון על העברה תקציבית של 1.3 מיליארד שקל לפרויקטי תחב"צ

מדובר בהעברה תקציבית בהיקף של 1.3 מיליארד שקל • זו דחייה נוספת של ההעברה שהוכנה כבר לפני כמה שבועות ונועדה לשמש חברות ממשלתיות בתשלומים לספקים • על פי גורמים שונים בענף, מדובר בהתנגדות של יו"ר הוועדה גפני מיהדות התורה לביצוע עבודות הרכבת הקלה בגוש דן בשבת

סוניה גורודיסקי 05.12.2018
פקקים / צילום: איל יצהר

ראשי הערים חייבים להתעקש: חניות ורכב פרטי - אאוט, תחבורה זמינה לכולם - אין

אחד הנושאים החמים במערכת הבחירות הנוכחית לרשויות המקומיות הוא התחבורה הציבורית: כולם מבטיחים לנו את השמיים בשעה שאנחנו עומדים בפקקים • אמנם לא כל ההחלטות בנושאי תחבורה נמצאות בידי ראשי הערים, אבל הם כן יכולים לעשות שינוי משמעותי ביישובים שלהם - אם ירצו ויתעקשו, ואם התושבים ידרשו ויתעקשו

אנדרה טבקוף 14.10.2018
מונית שירות / צילום: EQRoy, שאטרסטוק

הרפורמה במוניות השירות יוצאת לדרך עם כרטיס הרב-קו

כרטיסי הרב-קו ייכנסו למוניות שירות שיזכו במכרזים של משרד התחבורה, והמוניות הישנות ייעלמו בתוך כשנתיים ■ תיקוף הרב-קו יתאפשר רק בימי חול

סוניה גורודיסקי 21.01.2018
מוניות / צילום: תמר מצפי

בעקבות הרפורמה: יישום לנסיעות שיתופיות במוניות ספיישל

אפליקציית המוניות השיתופיות IWAY, המציעה לציבור נסיעה שיתופית במוניות ספיישל, תושק במהלך החודשים הקרובים ■ מחיר הנסיעה ינוע בין 6.5 שקל ל-12.5

סוניה גורודיסקי 15.01.2018
אוטובוסים של דן / צילום: תמר מצפי

הרפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית בפני התרחבות ארצית

החל מפברואר 2018 תכיל הרפורמה את כל הערים בארץ ■ "אלפי נוסעים יוכלו ליהנות מהוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בתעריפי התחבורה הציבורית", אמר שר התחבורה

סוניה גורודיסקי 07.01.2018
פקקים

משרד התחבורה נוסע לשום מקום

על "שיטת הממטרה" שמונעת שיפור בתחבורה בישראל

דובי בן גדליהו 13.12.2017
שר התחבורה ישראל כץ / צילום: תמר מצפי

רפורמה בתחבורה הציבורית: הרב-קו ייכנס למוניות השירות

שר התחבורה ישראל כץ: "מוניות השירות יהיו חלק ממערך התחבורה הציבורית של מדינת ישראל - גם בשבת" ■ הנסיעה במנהרות הכרמל תוזל

מיכל רז-חיימוביץ' 13.12.2017
ועידת הנדל"ן - ישראל כץ, שר התחבורה / צילום: תמר מצפי

ישראל כץ יכריז מחר על רפורמות בתחבורה הציבורית

בין הרפורמות צפוי כץ להכריז על מהלך להפחתת מחירי התחבורה הציבורית בעלות של 70 מיליון שקל

סוניה גורודיסקי 12.12.2017
מונית / צילום: אריאל ירוזולימסקי

שר האוצר כחלון: המוניות יציעו נסיעות שיתופיות במחיר מוזל

הקבינט החברתי-כלכלי אישר היום את הצעת שר האוצר: במוניות שיוזמנו מראש יהיה ניתן לשתף נסיעה בין מספר נוסעים לאותו יעד או ליעדים סמוכים, וכל אחד מהם ישלם מחיר מופחת ב-20% מהמחיר הרגיל

יוסי ניסן 09.08.2016
תחנת אוטובוס / צילום: מירב מורן

למי מיועדת ההנחה הגדולה

הידד לרפורמת התעריפים! היא תממן אוטובוסים מיותרים

מירב מורן 04.01.2016
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר

נוסעים ברכבת או באוטובוס? כך תשפיע עליכם הרפורמה בתח"צ

במסגרת הרפורמה: תעריף נסיעה אחיד במטרופולינים ■ הצד הרע: נוסעים שרכשו כרטיס חופשי-חודשי לאוטובוס או לרכבת בלבד, ישלמו כעת יותר ■ מנהל הרשות לתחבורה ציבורית: "מה שהיה קודם הוא מטורף ולא מתקבל על הדעת"

הדי כהן 03.01.2016

סיפור מתחנת אוטובוס

קשה מאוד לחולל רפורמה בריאה על בסיס תחבורה ציבורית חולה

אביב לביא 17.10.2013

המבקר: "התנהלות קלוקלת ברפורמה בתחבורה הציבורית"

משרד התחבורה ידע מראש על נקודות התורפה של הרפורמה בגוש דן, התעלם מהן, לא טרח לשתף את הציבור בתכנון הקווים החדשים ולא בחן מעולם שיקולי עלות-תועלת - לא בשלב התכנון, לא בשלב הביצוע ואף לא לאחריו

אורי חודי 15.10.2013

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988