בין הרפורמות צפוי כץ להכריז על מהלך להפחתת מחירי התחבורה הציבורית בעלות של 70 מיליון שקל
הקבינט החברתי-כלכלי אישר היום את הצעת שר האוצר: במוניות שיוזמנו מראש יהיה ניתן לשתף נסיעה בין מספר נוסעים לאותו יעד או ליעדים סמוכים, וכל אחד מהם ישלם מחיר מופחת ב-20% מהמחיר הרגיל
הידד לרפורמת התעריפים! היא תממן אוטובוסים מיותרים
במסגרת הרפורמה: תעריף נסיעה אחיד במטרופולינים ■ הצד הרע: נוסעים שרכשו כרטיס חופשי-חודשי לאוטובוס או לרכבת בלבד, ישלמו כעת יותר ■ מנהל הרשות לתחבורה ציבורית: "מה שהיה קודם הוא מטורף ולא מתקבל על הדעת"
קשה מאוד לחולל רפורמה בריאה על בסיס תחבורה ציבורית חולה
משרד התחבורה ידע מראש על נקודות התורפה של הרפורמה בגוש דן, התעלם מהן, לא טרח לשתף את הציבור בתכנון הקווים החדשים ולא בחן מעולם שיקולי עלות-תועלת - לא בשלב התכנון, לא בשלב הביצוע ואף לא לאחריו
בראיון ראשון מאז התפטרותו המפתיעה ממשרת מנכ"ל משרד התחבורה, מתייחס האלוף במיל' דן הראל לנסיבות התפטרותו ומנתח את תחלואי שירות המדינה ■ "במשרד התחבורה יש בכירים שנמצאים באותו תפקיד קרוב ל-20 שנה"
הממשלה צפויה לאשר עוד מהמלצות ועדת טרכטנברג - הקמת מערכת להסעת המונים בערים, והקמת רשות ארצית לתחבורה ציבורית ורשויות תחבורה מטרופוליניות
הרכבת הגישה לאישור משרד התחבורה מחיר של 15 שקל בקו ■ מדובר במחיר גבוה פי 2 גם ממחיר הנסיעה באוטובוס ■ משרד התחבורה: "המשרד מעוניין להוזיל את התעריפים"
יותר מחודש חלף, ובמשרד התחבורה מתכוונים ליישם את הלקחים מהרפורמה בקווי האוטובוסים ■ האזורים שתנועת האוטובוסים בהם תתוגבר בצורה המשמעותית ביותר הם רחוב הירדן ומכללת רמת גן, וכן האזור הדרומי של בת ים
ההסתדרות הכללית חתמה על הסכם קיבוצי בחברת אגד תעבורה, שבבעלות אגד וקונצרן אי.די.בי, המעניק לעובדים תוספת שכר של 10% והטבות נוספות
זאת במחאה על הרפורמה בתחבורה הציבורית ■ במקביל, הסוחרים עתרו לביהמ"ש בבקשה לבטל את הפיכת נתיב הנסיעה הימני ברחוב לנתיב תחבורה ציבורית ברוב שעות היום
האם השימוש בפייסבוק יפתור את בעיות התחבורה הציבורית בת"א? חומר למחשבה
"מה קרה לראש העיר? הוא רוצה לחסל אותנו?", שואלים בייאוש סוחרי הרחוב התל-אביבי, שהרפורמה בתחבורה הציבורית הביאה עליהם חורבן כלכלי ■ העתירה בדרך
בין השינויים: קו 40 של דן ייסע למסוף אוניברסיטת תל-אביב במקום למסוף עתידים וקווי המזלג 72/172 יוסטו מרחוב בן יהודה בתל-אביב לרחוב דיזנגוף ■ השינויים הנוכחיים ייכנסו לתוקפם ב-5 באוגוסט
הנוסעים מתלוננים, הכשלים נחשפים, וגם ההסברה מגמגמת, אבל לא ברור מי אמור לתת תשובות ■ חברות האוטובוסים מפנות למשרד התחבורה, שהעביר את התכנון לנתיבי איילון
אוטובוסיםארז וולברגמירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהרכבת ישראלשרת התחבורהתחבורה ציבוריתתשתיותתשתיות תחבורה