ויסוצקי

כתבות אחרונות

 
מוצרי ויסוצקי / צילום: אתר T-Lab
ויסוצקי | בלעדי

עוקפת את הקמעונאי: ויסוצקי מתחילה למכור אונליין ישירות לצרכן

ויסוצקי מציעה למכירה מארזי מתנה לחג באתר הייעודי שפתחה לשם כך • מחירם של המארזים נע בין 85 שקל ל-300 שקל

שני מוזס 10.09.2020
רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף  / צילום: ענבל מרמרי, גלובס

ברוקמאייר פורש מענף האופנה המדשדש ועובר לנהל את ויסוצקי

אחרי ארבע שנים כמנכ"ל גולף, רביב ברוקמאייר משנה כיוון וחוזר לענף המזון • ויסוצקי שולטת בכ–80% ממכירות שוק התה בארץ, אך בניגוד למתחרותיה בענף, אינה פועלת באונליין

שני מוזס 09.09.2020
נילי צור לתפקיד מנכ"לית קבוצת ויסוצקי / צילום: סיון פרג'

אחרי שנתיים: מנכ"לית קבוצת ויסוצקי נילי צור פורשת מתפקידה

יו"ר ובעלי ויסוצקי, שלום זיידלר: "בשנתיים האחרונות נילי תרמה רבות לקבוצה בשינוי סגנון העבודה תוך בניית תהליכי ניהול מתקדמים וגיבוש חזון וערכים, ואנו בקבוצת ויסוצקי מודים לה על כך"

שני מוזס 09.01.2020
אייס טי ויסוצקי / צילום מסך מאתר החברה

הרגשתם טעם לוואי בויסוצקי אייס טי? החברה קראה לריקול

חשש לטעם לוואי בבקבוקי חליטת ויסוצקי ICE משקה תה ירוק טעם לימונית לואיזה באריזת 1.5 ליטר המיועד לשימוש עד 7/6/19 • הציבור מתבקש לא לצרוך את המוצר, ובמקביל החברה פועלת לאסוף את המוצר מנקודות המכירה

מיכל רז-חיימוביץ' 14.02.2019
רוני ויינשטיין מנכל ויסוצקי / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל ויסוצקי לשעבר יידרש להעיד האם החברה גבתה מחיר מופרז על תה ירוק

זאת במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף של 150 מיליון שקל שהגיש שותף לשעבר של ויסוצקי, בטענה כי היא גובה מחיר מופרז עבור תה ירוק • רוני ויינשטיין יידרש להתייצב בבית המשפט לחקירה נגדית בנוגע לתצהיר שהגיש בשם החברה

שני מוזס 26.11.2018
שרי אריסון / צילום: ורדי כהנא
ויסוצקי | לפני כולם

שרי אריסון רוצה לפחות רבע מיליארד שקל עבור "מלח הארץ", אך בשוק מעריכים כי שוויה נמוך בהרבה

השבוע הוגשו ההצעות הראשוניות במכרז למכירת יצרנית המלח הפועלת מעתלית ומאילת • גורמים שהתעניינו ברכישה מעריכים כי שווי החברה עומד על 150 מיליון שקל לכל היותר, בשל רווחיות נמוכה וחוסר ודאות לגבי עתיד קרקעות המלח באילת • בקבוצת אריסון טוענים כי לא ימכרו במחיר הנמוך מהערכותיהם

שי שלו 18.10.2018
נילי צור לתפקיד מנכ"לית קבוצת ויסוצקי / צילום: סיון פרג'
ויסוצקי | בלעדי

לא רק המלח: ויסוצקי מעלה גם את מחירי התה בכ-8%

החברה תעלה את המחירים מיד לאחר חג הסוכות • ההתייקרות מצטרפת אל העלייה במחירי החלב, האורז, הטונה, הפירות וירקות

שני מוזס 06.08.2018
מוצרי מלח מפוקחים ולא מפוקחים

מלח הארץ מייקרת את מוצריה ב-7%, לראשונה זה 5 שנים

גל ההתייקרויות במזון לא עוצר: חברת ויסוצקי, שמפיצה את מוצרי מלח הארץ, הודיעה לקמעונאים על העלאת מחיר • לפי החברה, העלאת המחירים מתבצעת על רקע "התייקרות ניכרת בתשומות הייצור, בעלויות האנרגיה, שכר העובדה, ההובלה, חומרי אריזה ועוד" • ההתייקרות תיכנס לתוקף אחרי החגים

שני מוזס 06.08.2018
איל וינברג / צילום: יונתן בלום
ויסוצקי | לפני כולם

מויסוצקי ליינות ביתן: סמנכ"לים חדשים ברשת השיווק

שני מנויים בקבוצת יינות ביתן לתפקידי סמנכ"ל הסחר והשיווק וסמנכ"ל הכספים • המינויים החדשים, נתי בר ואיל וינברג, היו בכירים בקבוצת ויסוצקי

שני מוזס 08.05.2018
רוני ויינשטיין מנכל ויסוצקי / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל ויסוצקי רוני וינשטיין פורש; יעמוד בראש חברה ליבוא מזון

זאת לאחר 13 שנים בתפקיד ■ וינשטיין לא יעזוב את הקבוצה, וביחד עם ויסוצקי הוא יעמוד בראש חברת יבוא חדשה למוצרי מזון ממותגים, תוך שימוש בפלטפורמת המכירות וההפצה של הקבוצה

מיכל רז-חיימוביץ' 24.05.2017
סודה סטרים / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות המדוברות בנובמבר: קמפיין סודהסטרים בראש

בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2016
מוצרים עתירי רווח / צילום: יח"צ

עובדים על הצרכנים: 660 שקל לק"ג תה ירוק, 260 שקל לק"ג מסטיק

יצרניות מזון משתמשות בחוזק המותג ובגודל האריזה וכדי למכור מוצרים במחירים גבוהים במיוחד ■ בכיר לשעבר בתעשיית המזון: "זו קטסטרופה לצרכן. רווחיות מטורפת"

אילנית חיות 08.12.2016
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי

למרות המחיר: רוב הצרכנים נאמנים למותגים שהם מכירים

גם אם בשנים האחרונות הצרכן הישראלי השתחרר במידה מסוימת מהצורך להיצמד למותגים, על המדף בסופר עדיין מככבים השמות המוכרים שגורפים את רוב הקופה - גם אם מחירם גבוה במאות אחוזים ממחיר המותגים המקבילים

אפרת אהרוני 17.12.2015
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום

למה גילה לא מכריז על ג'ילט, קנור, ויסוצקי ומטרנה כמונופולים?

ג'ילט מחזיקה ביותר מ-90% ממכירות מכשירי הגילוח; ויסוצקי - 80%; קנור - 77% שליטה; מטרנה - 74%; וזה לא הכול ■ כל עוד הן לא מוכרזות כמונופולים, אתם הצרכנים לא יכולים להגיש נגדן תביעות ■ ניתוח / אילנית חיות

אילנית חיות 13.11.2014
תה ויסוצקי לילדים/ צילום: יחצ

חברת ויסוצקי נכנסת לראשונה לקטגוריית הילדים

משיקה סדרה חדשה תחת השם "ויסוצקידס" - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין

שירות גלובס 30.10.2014
ויסוצקי | לפני כולם

הסתיים הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי לחצי חינם

המותג ויסוצקי נעדר ממדפי רשת השיווק במשך מספר חודשים, אך בחצי חינם טענו כי ההיעדרות לא פגעה במכירות קטגוריית התה

אילנית חיות 12.11.2013

   123   

   נמצאו 46 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988