חישגד בחדשות

סוכן חדשות
 
דוכן מפעל הפיס / צילום: תמר מצפי
פשרה: הפיס יעביר 1.2 מ' ש' כמלגות סטונדטים וכתרומה לעמותות
הבקשה לייצוגית הוגשה בטענה כי מפעל הפיס מציג למכירה בדוכניו כרטיסי חישגד וטופסי הגרלת לוטו מבלי שהוא מציג את מחירם, ובכך מפר את חוק הגנת הצרכן
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת
  
 
דוכן מפעל הפיס / צילום: תמר מצפי
עלייה בהכנסות מפעל הפיס ב-2014: 6.2 מיליארד שקל
סך הפרסים שחולקו אשתקד: 3.7 מיליארד שקל ■ כ-1.5 מיליארד שקל הועברו לרשויות המקומיות ■ מנכ"ל הפיס: נאמץ גישה חדשה שתאפשר להעביר יותר כסף לפריפריה
  
 
סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות
  
 
תעשיית החלומות: גידול של 14% בהכנסות מפעל הפיס
‎‎הכנסות מפעל הפיס הסתכמו במחצית הראשונה של 2013 ב-2.9 מיליארד שקל ■ 3 משחקי המזל המובילים של הפיס: לוטו, חיש-גד וצ'אנס ■ הפיס: "לראשונה הועברו התשלומים הגבוהים ביותר בחציון אחד למען הציבור: כ-467 מיליון שקל"
  
 
מפעל הפיס: הכנסות של 5.1 מיליארד שקל ב-2012
יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, הודיע על גידול של 6.5% בהכנסות ■ הפיס השקיע 1.4 מיליארד שקל בפרויקטים בקהילה; 660 מיליון שקל הועברו לרשויות המקומיות
  
 
הפסיד בהימור: ביהמ"ש דחה ייצוגית של רון קופמן נגד הפיס
עיתונאי הספורט טען כי כרטיסי הגרלה של חיש-גד נמכרים גם לאחר שאין סיכויי זכייה ■ ביהמ"ש: הטענה נדונה כבר בתביעה ייצוגית קודמת שהסתיימה בפשרה
  
 
הפיס מסיר מודעות פרסום; "לועגות לנוסעים באוטובוסים"
הפיס מסיר מתחנות האוטובוס פרסומות שעפ"י התלונות לעגו למשתמשי התחבורה הציבורית ■ בפרסומות מופיעה המילה "אוטובוס" כשעליה סימני גירוד של "חישגד"
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל
פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות
  
 
רון קופמן הגיש ייצוגית ב-3.1 מיליארד שקל נגד מפעל הפיס
טוען כי מפעל הפיס מטעה את הציבור בהגרלות החישגד בכך שהוא מעמיד למכירה כרטיסי גירוד גם לאחר שכבר לא קיים למי שרוכש אותם סיכוי כלשהו לזכות בפרס
  
 
קפה בחצי מיליון שקל: Yellow והפיס רכשו חסויות ב"האח הגדול"
רשת Yellow תשלם חצי מיליון שקל כדי שהמודח השבועי של "האח בגדול" יישב לשתות אצלה כוס קפה ■ מפעל הפיס ינפיק מיליון וחצי כרטיסי גירוד תחת השם "חישגד האח הגדול"
  
 
HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-3 מיליון שקל
HOT ו-yes הגבירו השבוע את הווליום הפרסומי במסגרת הקרבות בטלוויזיה הרב-ערוצית
  
 
גם השבוע: גינדי ת"א הוא המותג המושקע ביותר עם כ-2.3 מיליון שקל
במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות
  
 
דרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
שמים עלינו פיס
המסקנה האישית שלי: אף אחד לא זכה מעולם בפרס גדול בפיס, וכל ההגרלות האלה הן שקר
א. המונדיאל גורם לי לראות הרבה טלוויזיה, מן הסתם; ובטלוויזיה, מן הסתם, אני רואה הרבה פרסומות; והרבה מהפרסומות, מן הסתם, קשורות בהי...המשך
  
 
מכונת המזומנים של הפיס: הרוויח 338 מיליון שקל ברבעון
הכנסות עתק של כ-1.2 מיליארד שקל ברבעון - בעיקר בזכות הלוטו וחישגד ■ מפעל הפיס: "כל הרווחים חוזרים לקהילה להקמת פרויקטים ציבוריים" ■ המנכ"ל שאול סוטניק: "2010 תהיה טובה יותר מ-2009"
  
 
טוטו-ווינר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.5 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - חישגד של מפעל הפיס עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל בשבוע החולף
  
 

   12    >

   נמצאו 20 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988