טיים אאוט בחדשות

סוכן חדשות
 
יובל סיגלר / צילום: איליה מלניקוב
"טיים אאוט" משנה פוקוס: השבועון יהפוך לירחון; כוח-האדם יצומצם
המהלך הוא חלק מהעברת הפוקוס לפלטפורמות הדיגיטליות, והוא כולל השקת פלטפורמת תוכן חדשה שתשרת את כל מותגי הקבוצה, כולל "את" ו"השולחן", בהשקעה של כ-4 מיליון שקל • המו"ל יובל סיגלר: "על-מנת להישאר רלוונטיים עלינו להתאים את עצמנו למציאות ולפתח מקורות הכנסה וצמיחה חדשים ומגוונים"
  
 
ירון טן-ברינק / צילום: גיל ארבל
עורך חדש ל"טיים אאוט": ירון טן-ברינק יחליף את נוף נתנזון
טן-ברינק שימש בעבר כמבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" וכעורך המגזין "רייטינג" ולאחרונה ערך את תוכניתה של לוסי אהריש בערוץ רשת 13 • מו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר: "ירון הוא האיש הנכון בזמן הנכון"
  
 
גלוסיבוקס / צילום: מתוך אתר החברה
דן מנו מוכר ליובל סיגלר את "גלוסיבוקס ישראל"
GlossyBox הוא מיזם קוסטמיקה אינטרנטי המציע לנשים "קופסת הפתעות" הכוללת מוצרי טיפוח בהתאמה אישית ■ סיגלר, שנחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל, מחפש לייצר סינרגיה עם פעילות מגזין "את"
  
 
יובל סיגלר / צילום: איל יצהר
אחרי 47 שנה: "את" מתנתק מ"מעריב" - נמכר ליובל סיגלר
מו"ל "טיים אאוט" רכש את המגזינים "את" ו"ביג טיים" תמורת כמיליון שקל ■ ב-1 ביולי יוציא את מגזין "את" במתכונתו החדשה ובהמשך יוציא לו גרסה דיגיטלית
  
 
פשרה: קבוצת מוטו תחולק בין "טיים אאוט" ו"תכלת"
המגזין "גלילאו צעיר", שנחשב לנכס מבוקש, יימכר לסמנכ"לית מוטו, שירי אביב ■ בסך-הכול נמכרה הקבוצה בסכום האופטימלי שהוצע - 1.1 מיליון שקל
  
 
כל עובדי מוטו פוטרו, חשש ליציאת המגזינים באוקטובר
המשמעות: חשש כי מגזיני הקבוצה לא יצאו בחודש הבא ■ העובדים מתנגדים נחרצות למכירת המגזינים ל"תכלת" מקבצת אחוזת הירש, המחזיקה גם ב"מעריב"
  
 
מסתמן: "טיים אאוט" תקנה את "מוטו" ב-800 אלף שקל
כך המליצו מפרקי הקבוצה ■ מו"ל "טיים אאוט", יובל סיגלר, הציע לקנות 9 מגזינים והתחייב להעסיק לפחות 24 עובדים מתוך כ-60 למשך שנה ולא להרע את תנאיהם
  
 
עובדי "טיים אאוט" הצטרפו לארגון העיתונאים החדש
מדובר בוועד עובדים תשיעי שהוקם במסגרת הארגון החדש, שהצליח ב-4 החודשים האחרונים לאגד למעלה מ-1,300 חברים במסגרת ההסתדרות
  
 
צרו איתנו קשר *5988