ההחלטה להביא את אלירן עטר ואיתי שכטר מסמנת את שובו למשחק של הבוס ההוא מפעם; בהפועל ת"א, לעומת זאת, מדורת ההבלים דולקת בעוז ■ השבוע שהיה
מוזיאון, בית חולים לרפואת ספורט, חנות מזכרות, משרדים, ואפילו השכרת תאי צפייה - כל מה שמכבי חיפה תכננה למגרש החדש לא יצא עדיין אל הפועל
(עדכון) מאמן בני סכנין אשתקד יחליף את הסרבי - שלקח אחריות והודיע על עזיבת התפקיד בתום 15 מחזורי ליגה בלבד, בהם רשם 42% הצלחה
חיפה של השנים האחרונות נופלת פעם אחר פעם בשוק ההעברות, ולכן ההתרסקות המהירה שלה בפתיחת עונת 2014/15 כבר לא יכולה להפתיע ■ דעה
לפני 10 שנים הספיק תקציב של 45 מיליון כדי לקחת אליפות. כמה צריך כיום, ואיך עלה שכר השחקנים בתקופה הזאת?
מנהלים בכירים עולים על מדים - והפעם: סגן אלוף במיל' משה צדוק, מנכ"ל רשת האופנה הגרה; ואלוף משנה במיל' צפריר גינסברג, מנכ"ל ובעלי מרכז האירועים מודרן
המהלך שנרקם מאחורי גבו של אבי לוזון; הגרירה לזירה ע"י שטרן חלובה; ההמלצה של יעקב שחר; הדרישה להזיז את הקודקודים הנוכחיים ממוקדי השליטה
האוהדים הירוקים בטירוף: קנו 11.8 אלף מנויים לאצטדיון החדש סמי עופר; מרבית מנויי ה-VIP כבר נחטפו, גם 1,300 מקומות חניה שמורים נמכרו
לשחר ולשותפו ישראל קז, המחזיקים ב-23% ממניות חברת הביטוח, אין זכות להצטרף לעסקת המכירה למשפ' קושנר תמורת כ-1.7 מיליארד שקל ■ גורם בשוק: "הם מעריכים שערך המניה יהיה גבוה יותר"
פרויקט השיווק של מכבי חיפה למכירת מנויים בסמי עופר הגיע לשיא: כ-8,000 אוהדים כבר סיירו במגרש כדי לבחור את המושב שלהם
בזמן שבספורט קבוצתי מתקשים לגייס נותני חסות, חברות כמו דלק, כיל ואלטשולר-שחם מעדיפות ספורטאים אינדיבידואלים ■ יעקב שחר עם 4 ספורטאים
אם שחר בונה מהפכה על מינוי מאמן סרבי לא מוכח, אז באמת שחבל על הכסף ■ אם טביב בונה על ריאיון הזוי שיסדר לו יח"צ - אולי פשוט קודם שישלם משכורות?
גם חברת שלמה סיקסט נבחרה במכרז של ההתאחדות להשכרת כ-25 רכבים לעובדיה בשלוש השנים הבאות ■ ההסכם החדש אינו כולל חבילות חסות
הורדת ראש של יעקב שחר מול המפלצת שצומחת בקרית שלום לא תסייע לו: גולדהאר אינו קוריוז כמו גאידמק ■ דעה
בעלי מכבי חיפה הגיב בדיון בוועדת החינוך על כוונתה לשנות את שיטת חלוקת התמיכות ■ השרה: "מרכזי הספורט הפכו עצמם לבנקים מבלי שקיבלו אישור לכך"
חשיפה: מאזני קבוצות ליגת העל בכדורגל לעונת 2012/13 ■ מכבי ת"א ומיטש גולדהאר עם הפסד תפעולי של 54 מיליון שקל
אביב לויאמנון דיקטנסנטיצחק תשובהישראל קזליפא מאירקבוצת מאירקווים תחבורה ציבוריתרכב אוטונומיתחבורה ציבורית