יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 

ראש השנה 2011: ירידה חדה בהיקפי הפרסום

התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2011
בנימין נתניהו | לפני כולם

פרשת שרה והמטפלת: הסיקור ברשות השידור - המועט ביותר

יחסית לערוצים 2 ו-10 ותחנת גלי צה"ל, בערוץ 1 וברשת ב' זכתה הפרשה לסיקור קטן בהרבה ■ בגלי צה"ל שודרה כמות כפולה של אייטמים על הפרשה מאשר ברשת ב'

רועי ברק 06.09.2011

פיצוי של 63 אלף שקל לעובדת שפוטרה בזמן חופשת מחלה

השופט דורי ספיבק מתח ביקורת קשה על התנהלותה של חברת יפעת מידע תקשורתי, ופסק לתובעת פיצויים עונשיים חריגים בשיעור של 7 משכורות חודשיות בגין כל שנת עבודה

חן מענית 28.08.2011

ירידה חדה בפרסום מוצרי צריכה; תנובה צנחה ב-78%

בחודש וחצי של המחאה שוק הפרסום הכללי אמנם רשם עלייה של 8%, אך מותגים שנמצאו במוקד המחאות צמצמו משמעותית את היקפי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: שטראוס - המפרסמת הגדולה

קטגוריית רשתות השיווק, שגלגלה 193 מיליון שקל בפרסום במחצית 2011, היא המושקעת ביותר ■ קטגוריית הרכב הפרטי צמחה, וחברת דוד לובינסקי נכנסה ל-20 המפרסמים הגדולים

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: משרדי הפרסום הגדולים נחלשים

במחצית הראשונה של 2011‎‎ משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

גם במגזר הרוסי: מקאן-אריקסון הוא משרד הפרסום המוביל

הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2011

אלופת התוכן השיווקי: חברת בזק בתוכנית "האח הגדול"

מחקר של יפעת בקרת פרסום מראה כי שווי הפעילות של בזק ב"האח הגדול" בפברואר עמדה על 1.4 מיליון שקל ■ במקום השני - טמבור, שהשתתפה במשימת צביעה בבית

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2011

פרסום במגזר הדתי: משרד בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל

סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר

יניב פוהורילס 06.02.2011

הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן: 77 מיליון שקל ב-2010

ב-2010 נשבר שיא הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן, שקפץ 20 שלבים בדירוג המפרסמים הגדולים ■ השוק רותח - והיזמים עוברים ל"שיווק חוויית מגורים" ומשקיעים בקמפיינים מתוחכמים

עינת פז-פרנקל 30.01.2011

סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה

סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

2010: שנת המפץ הגדול במערכי הפרסום של חברות הסלולר

‎מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי

נתי יעקובי 24.01.2011

20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל

הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

יפעת בקרת פרסום תנהל מעקב אחר קישורים ממומנים בגוגל

במסגרת השירות יקבלו הלקוחות התראות בזמן אמת על עליית קמפיין מתחרה בגוגל וכן מחקר תקופתי על מאפייני הפרסום בתחומים אותם יגדירו מראש

שירות גלובס‏ 07.10.2010

   12345678910   

   נמצאו 146 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988