אחת הביקורות: "הלוגו החדש של GAP נראה כמו משהו שילד יצר בעזרת תוכנת ציור פשוטה" ■ בימים האחרונים אף נפתח חשבון טוויטר הלועג למנהלי החברה על המהלך
לוגו חדש וקמפיין חביב הם קוביית לגו אחרונה שבה מסיימים מיתוג - ולא עיקרו של התהליך
בנוסף מעדכנת את הלוגו ומשיקה אתר אינטרנט חדש ■ את המהלך האסטרטגי מלווה משרד הפרסום דרורי-שלומי
יצרנית הרכב הצרפתית מעדכנת את סמל האריה הוותיק - ומאמצת ערכים של שימור סביבה, חיסכון ורגשיות
המותג "כלל" יהווה מטריית-גג לכל החטיבות והחברות בקבוצה ■ המהלך ילווה בקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון שקל, הכולל פרסום ברשתות חברתיות ובבלוגים, חסויות בטלוויזיה ופרסום בעיתונות
על-פי הערוץ, השינוי נעשה מתוך רצון לשדר "חדשנות ורוח צעירה, מתקדמת וחתרנית"
רב-בריח הגישה תביעה שכנגד בסך 50 מיליון שקל נגד מולטילוק, בטענה כי היא מפירה את זכויותיה הקנייניות והחוזיות בסימן המסחר שלה - זאת בניגוד להסכם הפשרה בין הצדדים המעגן את חלוקת זכויות השימוש בסימן
מולטילוק מאשימה את רב-בריח בהעתקת "איש השרירים" ללוגו חדש - ותובעת ממנה 8 מיליון שקל
אופנהבית המשפט המחוזיזכויות יוצריםפסק דין