לוגו

כתבות אחרונות

 

אל תגעו לי במותג: ביקורות על הלוגו החדש של GAP

אחת הביקורות: "הלוגו החדש של GAP נראה כמו משהו שילד יצר בעזרת תוכנת ציור פשוטה" ■ בימים האחרונים אף נפתח חשבון טוויטר הלועג למנהלי החברה על המהלך

אדוורטייזינג אייג' 07.10.2010

קמפיין פרסום מבוזבז

לוגו חדש וקמפיין חביב הם קוביית לגו אחרונה שבה מסיימים מיתוג - ולא עיקרו של התהליך

שמחה סיגן 15.07.2010

רשת מלונות רימונים משיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה

בנוסף מעדכנת את הלוגו ומשיקה אתר אינטרנט חדש ■ את המהלך האסטרטגי מלווה משרד הפרסום דרורי-שלומי

שירות גלובס 21.01.2010

פיג'ו משיקה מיתוג מחדש: סמל האריה יזכה לחיים חדשים

יצרנית הרכב הצרפתית מעדכנת את סמל האריה הוותיק - ומאמצת ערכים של שימור סביבה, חיסכון ורגשיות

אורי רודריגז-גרסיא 10.01.2010

קבוצת כלל יוצאת במיתוג חדש - "לכל רגע בחיים יש כלל"

המותג "כלל" יהווה מטריית-גג לכל החטיבות והחברות בקבוצה ■ המהלך ילווה בקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון שקל, הכולל פרסום ברשתות חברתיות ובבלוגים, חסויות בטלוויזיה ופרסום בעיתונות

רון שטיין 08.11.2009

מתיחת פנים לערוץ 8: משנה לוגו ומשיק לוח שידורים חדש

על-פי הערוץ, השינוי נעשה מתוך רצון לשדר "חדשנות ורוח צעירה, מתקדמת וחתרנית"

מתן שירם 03.11.2009

תביעה נוספת של רב-בריח נגד מולטילוק בגין השימוש בלוגו "איש השרירים"

רב-בריח הגישה תביעה שכנגד בסך 50 מיליון שקל נגד מולטילוק, בטענה כי היא מפירה את זכויותיה הקנייניות והחוזיות בסימן המסחר שלה - זאת בניגוד להסכם הפשרה בין הצדדים המעגן את חלוקת זכויות השימוש בסימן

יצחק דנון 14.09.2009

תביעה שלישית בסכסוך בין מולטילוק ורב-בריח סביב השימוש בלוגו "איש השרירים"

מולטילוק מאשימה את רב-בריח בהעתקת "איש השרירים" ללוגו חדש - ותובעת ממנה 8 מיליון שקל

יצחק דנון 22.06.2009

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988