פיג'ו משיקה מיתוג מחדש: סמל האריה יזכה לחיים חדשים

יצרנית הרכב הצרפתית מעדכנת את סמל האריה הוותיק - ומאמצת ערכים של שימור סביבה, חיסכון ורגשיות

יצרנית הרכב הוותיקה מצרפת, פיג'ו, משיקה מיתוג מחדש. ערכי המותג החדשים הם: יותר ידידותית לסביבה, יותר מרגשת, יותר טכנולוגית ויותר מעוצבת.

החברה משיקה גם זהות ויזואלית חדשה ולוגו חדש - האריה שמלווה את החברה משנת 1858 יזכה לחיים חדשים.

בפיג'ו, שחוגגת בימים אלה 200 שנה למותג, הציבו יעד: עד 2015 להתקדם 3 מקומות בדירוג שוק הרכב העולמי. אבל במסגרת היעד השאפתני השינוי אינו רק מיתוגי או גרפי: פיג'ו מתכננת מתקפת השקות, ראשון יהיה ה-RCZ, הרכב הראשון בייצור מיוחד, ואחריו יושקו לא פחות מ-14 דגמים חדשים, ביניהם גם מכונית חשמלית.

עם המיתוג המחודש מגיעה גם סיסמה חדשה: PEUGEOT: MOTION & EMOTION. הסיסמה תהווה חלק בלתי נפרד משם המותג והלוגו של החברה, ותופיע בכל הפרסומים של פיג'ו.

גם האריה, המזוהה עם פיג'ו מאז 1858, עובר שינוי: הוא יהיה בעל עיצוב פשוט יותר, דינמי יותר, עם עמידה ותנועה חדשה, וייצור אפקט מטאלי כפול באמצעות הניגוד שבגימור מט משולב עם מבריק, בתלת-מימד. הדגל הכחול של פיג'ו מתכהה, והוא ישולב בטיפוגרפיה חדשה של שם המותג.

הדגם הראשון בו יושק האריה החדש הוא פיג'ו RCZ, שיושק באביב 2010.

רשת פיג'ו כולה, המורכבת מ-10,000 נקודות ברחבי העולם, תאמץ ותיישם את הזהות הויזואלית החדשה מעכשיו ועד סוף 2012.

למותג יש גם זהות אקוסטית חדשה. מאפיין אקוסטי ייחודי, אם כן, יישמע בסגירת כל הפרסומות של המותג. בנוסף פותחה מערכת אקוסטית כוללת לצלילי הרקע.

המיתוג כולל גם כאמור דגש מיוחד לשמירה על הסביבה, שיבוא לידי ביטוי גם בפרסומי החברה וכמובן גם בדגמים חדשים שייחשפו בקרוב. מדובר על מכונית היברידית מהפכנית שמוצעת עם מנוע חשמלי אחורי רב עוצמה, ועל הפרויקט החדש של פיג'ו - מכונית ה"איון" החשמלית". גם דגמי הדיזל יזכו למערכת "מיקרו היבריד", שנועדה לצמצם את צריכת הדלק ואת פליטת הפחמן.