מגזין פירמה

כתבות אחרונות

 

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19/08/2009

יורם דמבינסקי: "אני ראוי להיות בחמישייה הראשונה של משרדי הפרסום"

אחרי שנותר בעל המניות הישראלי היחיד במשרד הפרסום JWT, מדבר דמבינסקי על הרצון להביא למשרד את אחד מ-5 המפרסמים הגדולים ■ "כמה האחוזים שלי שווים נדע כשאמכור את החלק שלי, ואני לא יודע מתי זה יקרה"

ענת ביין-לובוביץ' 18/08/2009

חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", הוא איש השיווק של חודש אוגוסט

מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"

שירות גלובס‏ 16/08/2009

טומי הילפיגר: "אני רואה בזוג אובמה את ה-DNA של המותג שלי"

מעצב-העל בראיון ל"פירמה מדד המותגים": "אני מדבר ללב האמריקני, הקישור שלי לארה"ב הוא רפלקס מותנה"

גיל זהר 06/07/2009

דירוג 100 המותגים המובילים בישראל ייחשף ב-13 ביולי

"מדד המותגים 2009" ייחשף לראשונה ב"ועידת תקשורת ונתח שוק" של "גלובס", ובאותו ערב יופץ בפורמט ספיישל מהודר, בשיתוף מגזין "פירמה", על נייר ממוחזר בסימן ה"ירוק" המאפיין את מרבית המותגים שנכנסו למדד

שירות גלובס 30/06/2009

מה גורם למתרגמי הסדרות הפיראטיים באינטרנט לעבוד עשרות שעות בשבוע, באנונימיות ולגמרי בחינם?

מלבד קרדיטים אלמוניים כמו "קידי קידודים" או הקדשות אישיות לאהובה בגוף פרק ב"גיבורים" - הסיפוק מגיע ממקומות אחרים, שמהם נולדים גם יצרים ומאבקים בין קבוצות שונות של מתרגמים

עמי ברנד 17/06/2009

יעקב אילון ל"פירמה": אני לא יודע למה יוסי מימן ממשיך להשקיע בערוץ 10"

אילון על הרגולציה: "זה נראה כמו עיקרון בלתי נגמר שמה שעובד - צריך להרוס" ■ על האפשרות שיקום בישראל ערוץ חדשות: "זה דבר כל-כך טבעי כאן. אם מבשילים התנאים, אני שם"

רותם דנון 16/06/2009

"אמרתי לגדעון עמיחי שחשוב לי לדעת שאני מגיע לנהל את המשרד בגובה העיניים שלו, והוא היה הוגן ואמר שזה לא יכול לקרות"

כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר

ענת ביין-לובוביץ' 16/06/2009

שימור הלקוחות של ברק אובמה: נשיא ארה"ב ממשיך לטפח את מיליוני תומכיו ברשת

מומחי שיווק מתפעלים: "זו הדגמה מרשימה של העוצמה הגלומה בשיווק על בסיס מסד נתונים" ■ ערן גפן, יו"ר Y&R אינטראקטיב: "ה-DNA של אובמה מתאים לאינטרנט: הוא טכנופיל אמיתי, חיית מדיה בכל רמ"ח אבריו"

עמי ברנד 19/05/2009

רמי לוי למגזין "פירמה": "ברגע שלקוח נכנס לסניף של שופרסל, הוא אומר 'וואלה פה קורעים אותי'"

(עדכון) - לוי: "כל מבצע שאני רואה ברשת אחרת, אני ישר מוריד את המחיר אצלי" ■ "שופרסל דיל ושופרסל שלי זה להכניס גול עצמי" ■ על תכנון חנות חדשה: "הקורנפלקס בכניסה, שהלקוח ייכנס, יפנק את הילד שלו, כי בדרך הילדים מבקשים, וכבר תהיה לו הרגשה טובה. אחר-כך אני שם את הירקות, אחרי זה משקאות. אצלי הוא ישים את השישייה קודם כל בעגלה" ■ ובינתיים: נמשך קרב התרנגולים בנשר

אילנית חיות 19/05/2009

טדי הפקות יפיקו קומדיה חדשה בכיכובו של צביקה הדר

טמירה ירדני למגזין "פירמה": "כבר שנים שקשת מבקשת מאיתנו סיטקום חדש. מצאנו רעיון, ואנחנו בעיצומה של עבודה"

דפנה יודוביץ' 18/05/2009

רני רהב: "אני בז לכל אדם שנכנס לאינטרנט וכותב טוקבק, זה כאילו הוא ירק באמצע הרחוב. זה מזעזע"

(עדכון) - הצצה אחרונה לראיון עם רני רהב שהתפרסם במגזין "פירמה", והפעם - חידוש המתקפה על הטוקבקיסטים ; רהב: "אם מישהו ירק באמצע דיזנגוף אני יכול לגשת ולהגיד לו, 'אדוני, זה לא תרבותי'. כאן אנשים נכנסים ומוציאים את האורגזמות החולניות שהיו להם באותו יום, בוס הכאיב להם או אישה כעסה עליהם או הוא רב עם המאהבת שלו - את כל הרוע הזה הוא מוציא בטוקבק"

לילך סיגן 02/05/2009

האם עיתון "חדשות" היה מצליח לשרוד בזכות האינטרנט?

רון מיברג, זאב חספר, יאיר רוה, רענן שקד ונוספים מטקבקים בעד ונגד

עידו קינן 29/04/2009

אמנון אברמוביץ': "יועצי התקשורת יכולים לנצח בדיווח יומי - אבל לא במערכה"

בדיקה של מגזין "פירמה" בשיתוף "יפעת" מגלה כי האפקטיביות של שימוש ביועצי תקשורת ע"י פוליטיקאים שהסתבכו - כגון קצב, אולמרט והירשזון - היא בדרך-כלל קטנה

יניב מגל 27/04/2009

עלות הפקת המופע של דפש מוד באצטדיון רמת-גן: 5 מיליון דולר

לדברי מפיק המופע, שוקי וייס, הלהקה תכניס מהמופע למעלה מ-3 מיליון דולר ; וייס רכש פוליסת ביטוח בשווי 150 אלף דולר כדי לכסות הפסדים אפשריים במקרה של ביטול

דפנה יודוביץ' 26/04/2009

"בריטניה מובילה בעוינות התקשורתית כלפי ישראל; תתפלאו לדעת כמה אנשים חושבים שהיהודים אשמים בקריסת הבנקים ובמשבר הפיננסי העולמי"

המשבר הכלכלי העולמי, תרמית מיידוף ומבצע "עופרת יצוקה" הציתו גל אנטישמיות חסר תקדים. אייב פוקסמן, ראש הליגה נגד השמצה בארה"ב, בראיון למגזין "פירמה": "לראשונה ממלחמת העולם השניה יש קריאות לחרם על חנויות ירקות ועסקים של יהודים בעולם"

רן דגוני, וושינגטון 21/03/2009

   12345678   

   נמצאו 115 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988