למה קווין רוברטס, נשיא סאצ'י העולמית, מזועזע משיחותיו עם לקוחות?

וגם: איך מסכם הראל ויזל את החלטתו להפוך את פוקס למותג מוביל בשוק הסיני? ולמה ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, חושב שלבייב צריך למכור את האחזקות שלו בערוץ? ■ התשובות - במגזין "פירמה" שיופץ מחר

בראיון בלעדי עם אחת מאושיות הקריאייטיב המובילות בעולם, מדבר קווין רוברטס, נשיא סאצ'י העולמית, על הצפי שלו להכנסות העולמיות מפרסום, על התפיסה שלו את עולם האינטרנט, על עתיד הפרסום בטלוויזיה, על התדמית הגרועה של ישראל בעולם ועל הבעיות שהוא מוצא בקריאייטיב הישראלי. הראיון המלא עמו יפורסם במגזין "פירמה" שיופץ מחר (ג').

איך מסכם הראל ויזל את ההחלטה שלו לנסות להפוך את פוקס למותג מוביל בשוק הסיני? מסע שופינג במזרח הרחוק עם מנכ"ל ובעלי רשת האופנה פוקס חושף מציאות אחרת לגמרי והתמודדויות לא פשוטות, שמצד אחד מציבות הזדמנויות-פז, ומצד שני מחייבות השקעות גדולות ומאסה קריטית של חנויות. ומה לגבי התרחבויות בינלאומיות של מותגים נוספים של פוקס, כמו ללין, סאקס ופוקס הום? ויזל מדבר על התוכניות בכתבה נרחבת שתפורסם במגזין "פירמה" שיופץ מחר.

למה ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, חושב שלב לבייב צריך למכור את האחזקות שלו בערוץ? לא קל להיות ערוץ דובר רוסית בטלוויזיה הרב-ערוצית הישראלית: למה הערוץ הקים חברת חדשות עצמאית, איך מסתדרים בתקופה בה בעל-הבית לבייב מצוי בחובות ובבעיות אחרות, והאם ערוץ טלוויזיה דובר רוסית בכלל יהיה רלוונטי בעתיד המעט רחוק יותר? ראיון בלעדי על הטלוויזיה הרוסית יפורסם במגזין "פירמה" שיופץ מחר.