לראשונה: ynet מקדם באתר את תכני "7 ימים" של "ידיעות"

הקידום - על רקע היערכות לכניסה הקרבה של מוצר סוף השבוע של "ישראל היום" לשוק ■ ב"ישראל היום" מתכוונים להעניק 4 שבועות פרסום תדמיתי חינם למפרסמים במוסף החדש

אתר האינטרנט ynet מקדם לראשונה, החל מהשבוע, תכנים מ-"7 ימים", מוסף סוף השבוע של "ידיעות אחרונות". זאת כחלק מההיערכות לחדירה של מוסף סוף השבוע של החינמון "ישראל היום" לשוק.

תכני "7 ימים" מקודמים בבאנר העליון של ynet, אולי המיקום היקר ביותר למפרסמים בזירת האינטרנט הישראלית. גם מכך ניתן לגזור על חשיבות המהלך ל"ידיעות אחרונות".

ככל הידוע, מוצר סוף השבוע של "ישראל היום" יכלול שני חלקים, פוליטי ומגזיני, שייעטפו על-ידי חלק שלישי, חדשותי. ל"גלובס" נודע כי מוצרי דמו של המוצר כבר מסתובבים בשוק, וכי "בישראל היום" מתכוונים להעניק 4 שבועות פרסום תדמיתי חינם למפרסמים בו.

רותם דנון, עורך מגזין "פירמה" של "גלובס", חשף לאחרונה כי ב"ידיעות אחרונות" מתכננים להרחיב את גיליון יום ו' ולפצל את המגזין "7 ימים" לשני חלקים. הראשון, על-פי הכוונה, יהיה בעל נופך יוקרתי יותר, עם תחקירים, פרופילים וראיונות עומק העוסקים במסוקרים ונושאים "רציניים" יותר. החלק השני יתמקד בבידור ולייף סטייל.

החינמון "ישראל היום", בבעלות שלדון אדלסון, הבטיח להוציא את מוספי סוף השבוע שלו "לאחר החגים" - אך המהלך טרם יצא לפועל. לפי הערכות, "ישראל היום" לא יישאר חינמון לאורך זמן, ולאחר שיסיים את תקופת ה"הטעמה" הנרחבת, יבסס את המותג בשוק ויצבור מסת מנויים נאה - יוכל העיתון "לשבור" את השוק באמצעות מהלך כפול - השבחה נוספת של המוצר, במקביל לקביעת מחיר לצרכן, שינפץ את הסטנדרט הדואופולי של "ידיעות"-"מעריב". נניח, לצורך העניין - 2 שקלים לגיליון יום חול ו-5 שקלים לגיליון סוף שבוע.