מזון כשר

כתבות אחרונות

 
הרבנות הראשית תל אביב  יפו / צילום: תמר מצפי

הרבנות טוענת שלעסקים יש בחירה חופשית בתחום הכשרות – אך מדובר בפחות מחצי אמת

יצרני מזון ללא תעודת כשרות של הרבנות לא יכולים לשווק את תוצרתם למסעדות, לבתי אוכל, לרשתות שיווק גדולות, למפעלי מזון, לבתי מלון ולבתי חולים שקיבלו תעודת כשרות מהרבנות הראשית • כך משמרת הרבנות המונופול שלה בתחום הכשרות

עו"ד עמיחי פילבר 16.07.2020
מזון לא מנוצל / צילום: רויטרס

הפסח מביא את בזבוז המזון לשיא

מחד אנחנו מצטיידים במזון כשר לפסח, מאידך אנחנו זורקים את המזון הלא כשר

גידי כרוך 29.03.2018
שולחן עמוס במסעדת השקד / צילום: אנטולי מיכאלו

שוק אוכל כשר יוקם בפתח-תקווה בהשקעה של 70 מיליון שקל

המתחם תחת השם FOODA יוקם באמצעות חברת מ. עפרון וצפוי להיפתח במהלך 2018 ■ השוק יכלול גם סניפים ראשונים כשרים לכמה מסעדות שף מוכרות

שני מוזס 28.05.2017

שוק המזון הכשר בארה"ב מגלגל 12.5 מיליארד דולר בשנה

שוק המזון הכשר בארה"ב תופס תאוצה: מלבד יהודים דתיים, גם מוסלמים רבים מעדיפים אותו ■ תערוכת Kosher Fest בניו-יורק מספקת הצצה לשוק המתרחב

אילנית חיות 05.12.2012

"ברנד פור יו" מייצרת מצות למותג הפרטי של רשת טסקו האנגלית

בסך-הכול סופקו לטסקו כ-200 אלף חבילות מצות וכ-100 אלף חבילות קמח מצה בשווי 1.7 מיליון שקל ■ זהו שיתוף-הפעולה הראשון של החברה עם רשת בינלאומית

מיכל רז-חיימוביץ' 09.04.2012

איזי ג'ט הגישה ליהודים כריכי בשר חזיר בטיסה - והתנצלה

מבדיקה שנערכה עולה כי בטיסה המדוברת הועלו בטעות מיכלי מזון שהיו מיועדים לטיסה אחרת

שירות גלובס 23.02.2011

לא רק שטראוס או אסם: ויליפוד מבססת את מעמדה בארה"ב

ויליפוד, יבואנית המזון הכשר, הבינה כי השוק הישראלי קרוב לרוויה ומשקיעה מאמצים בשוק האמריקני ■ את מוצריה מתכננת החברה לשווק בארה"ב לא רק לאוכלוסיה היהודית

טלי ציפורי 30.09.2010

לנוחיות הנוסע הדתי: איזי ג'ט תציע אוכל כשר בטיסות ללונדון

עלותם של הסנדביצ'ים תחל מ-3.5 ליש"ט שהם כ-21 שקל ■ חברת הטיסות המוזלות המובילה באירופה תתחיל להפעיל ב-2 בנובמבר בקו לונדון תל אביב ■ החברה מדווחת על מכירות מוקדמות חזקות במיוחד

יעל גרונטמן 08.10.2009

עסקים כשרים: בשנים האחרונות חל זינוק של 23% בהיקף הייצוא לשוק הכשר

השוק הכשר, במיוחד בארה"ב, נחשב לעוגן עבור יצואניות המזון הישראליות ■ אמנם מדובר בשוק מוגבל, אבל מסתבר כי היכולת שלו להשתלב בקלות בנישת מוצרי הבריאות עשויה לסייע לו לגדול משמעותית גם בשוק הכללי

ספיר פרץ 24.09.2009
צרו איתנו קשר *5988