מטרנה

כתבות אחרונות

 

יצואן: "פלטפורמה טובה להתפתחות אזורית"

משה כהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת מעברות: "זה שוק חדש וחשוב מאוד עבורנו. מהר מאוד גילינו שפולין היא מדינה שיכולה להיות פלטפורמה טובה גם בהתפתחות אזורית"

26.11.2009

החברה נמכרה, התחיל שלב הפאניקה: איך מצליחים לייצר שקט ארגוני?

מכירת אורנג' ובזק מציפה, יחד עם המשא-ומתן המייגע והכותרות בתקשורת, גם את בעיית השמועות בתוך הארגון ■ העובדים, שחרדים למעמדם ולמשרתם, מעלים השערות, מרכלים, יוצרים באזז שלילי ומקשים על התהליך ■ שיחה עם מנהלים בכירים

חגית ברונסקי 12.11.2009

מטרנה משיקה מדריך לתזונת תינוקות בהשקעה של כ-150 אלף שקל

המדריך משלב מתכונים וטיפים תזונתיים שפותחו ע"י צוות הכולל רופא ילדים, דיאטניות קליניות ושפים מקצועיים

שירות גלובס‏ 29.10.2009

יצואן ישראלי לאיטליה: "שוק גדול ורעב שקל לחדור אליו"

המשבר הכלכלי צינן את תנופת יחסי המסחר ישראל-איטליה ■ אבל הקרבה הגיאוגרפית, המנטליות הדומה, הפתיחות והרצון הקיימים היום באיטליה לפיתוח הסחר עם ישראל, מציבים אותה כיעד להמשך פעילות לקראת ההתאוששות הצפויה ב-2010

ספיר פרץ 18.05.2009

הממונה על ההגבלים אישרה למעברות את העסקה למכירת 51% ממטרנה לאסם-נסטלה

באישור הממונה מותנה כי נסטלה תתקשר בהסכם להפצה בישראל של דייסות כשרות מתוצרת נסטלה המשווקות תחת המותג "גרבר"

שירה חורש 06.04.2009

במסגרת מיזוג אסם ומטרנה: קן חייבה את נסטלה לוותר על זכותה להפצת דייסות גרבר

הממונה על ההגבלים אישרה את המיזוג בו רכשה אסם-נסטלה 51% ממטרנה תמורת 250 מיליון שקל, אך הטילה תנאים למניעת פגיעה בתחרות ; תחום נוסף בו הוטלו מגבלות על אסם-נסטלה הוא מוצרי המזון לבעלי-חיים

הדס מגן 05.04.2009

בקשה לתביעה ייצוגית נגד מטרנה בגין הטעיית צרכנים

לדברי התובעת, הוראות הדין קובעות איסור מפורש לסמן תווית של מזון בסמל G.M.P המעיד על תנאי ייצור נאותים - אלא אם ניתן לכך היתר ממשרד הבריאות לגבי המפעל בו מיוצר המזון

יצחק דנון 02.03.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר

yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר

‎‎נתי יעקובי‏ 12.02.2009

נותני החסות לפרויקט שנת ה-100 לת"א: לאומיקארד, דור אלון, מטרנה ואיזיפארק

כפי שנחשף בועידת ישראל לעסקים של "גלובס" - לראשונה בישראל, חברות מסחריות נותנות חסות מתמשכת לאירועי תוכן לאורך שנה שלמה וחולקות מעמד זה עם חברות אחרות

יוסי ניסן 14.12.2008

השוק לא שוכח: מכירות המותג רמדיה צוללות גם בדייסות

לפי נילסן, בשנה החולפת החזיק המותג בנתח כספי של 9.5% בלבד מהקטגוריה, לעומת נתח כספי של 36% שהחזיק ב-2004 ; הנהנות העיקריות מהירידה במכירות של דייסות רמדיה הן מטרנה ו-better and diffrent

‎‎אילנית חיות ‏‏ 22.10.2008

גזי קפלן: "רק פרנואידים שורדים, ולכן אנחנו מוטרדים מהמתחרים ומההאטה במשק"

מנכ"ל אסם צופה שהמשבר הכלכלי יביא לסדר עולמי חדש, אך לדעתו מי שעוסק במזון יהיה פחות חשוף למשבר ; בראיון ל"גלובס" הוא מנסה לנמק את הפער שפתחה מולו שטראוס - ומפרגן לרמי לוי: "הוא גאון שיווקי"

אילנית חיות 03.10.2008

מטרנה משיקה פעילות שיווקית לאימהות ותינוקות במתחם הסינמה סיטי

תשקיע 30 אלף שקל בכל הקרנה במסגרת אירועים מיוחדים לאימהות ותינוקות ; במסגרת הפעילות הותאמו אולמות הקולנוע בסינמה סיטי, ונוספו עזרים להתאמת המקום לאימהות ותינוקות עד גיל חצי שנה

שירות גלובס 02.10.2008

העסקה הושלמה: אסם רוכשת את השליטה במטרנה מקבוצת מעברות

דיווחה היום לבורסה על השלמת העסקה, שתמורתה עומדת על 248 מיליון שקל ; אסם ומטרנה יקימו שותפות לפיתוח, ייצור, שיווק והפצה של מזון לפעוטות

‎‎אילנית חיות ‏‏ 14.09.2008

   12345   

   נמצאו 77 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988