משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
רותם סלע ב-#MomToo, הפנייה לראש ממשלת בריטניה, וקמפיין חמאס כבייביסטר / צילום: צילומי מסך

הקמפיינים החדשים שקוראים לעולם להתערב בהחזרת החטופים

משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עלו כל אחד בנפרד בקמפיינים גלובליים שיופצו באירופה ובארה"ב • "יש אנשים שפיתחו אדישות, ואנחנו מנסים לייצר אצלם רגש" • ישראל מתגייסת

גלית חתן, ניצן שפיר ומיטל וייזברג 20.11.2023
מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

גלית חתן 11.11.2023
הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה / צילום: Shutterstock

הפסקת הפרסומות יצאה להפסקה: שורה של משרדים מוציאים עובדים לחל"ת

בימים כתיקונם, הרבעון האחרון בשנה נחשב לתקופה חזקה בענף הפרסום, אבל המלחמה המתחוללת בישראל שינתה את התמונה גם עבורם • בכירי הענף מדברים על ירידה דרסטית בפעילות והפסדים של מיליוני שקלים, לצד הבנה למצב • צפי להתאוששות? במקרה הטוב בינואר

גלית חתן 02.11.2023
מימין: סרטון ההופעה של U2 שהופץ על ידי הקופסה, סרטון טיקטוק של יוסף חדאד והסרטון של באומן בר ריבנאי / צילום: צילומי מסך

"זו מלחמת העצמאות השנייה": כך מתנהל הקרב על דעת הקהל העולמית

במקביל לחזיתות הלחימה בדרום ובצפון מתנהלת גם חזית התודעה, שבה פועלים גורמים רשמיים ופרטיים כאחד • מטה ההסברה האזרחי, ישראליז, משרדי פרסום ואחרים מסייעים בהפצת המידע ברשתות החברתיות, וקובעים: "חשוב ליצור הזדהות בינלאומית בעזרת תיעוד מהשטח"

נבו טרבלסי 12.10.2023
שלום מיכאלשווילי בקמפיין פריגת / צילום: צילום מסך

מול הכאוס בחוץ, פרזנטורים מצחיקים ואהובים מספקים עוגן של יציבות

הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השבוע, ובפרסומות האהובות ביותר מככבים סטנדאפיסטים: שלום מיכאלשווילי בפריגת, ואורי חזקיה בחברת החשמל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, ההשקעה בפרסום מזנקת ב־30%

גלית חתן 10.08.2023
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: מתוך הפרסומת של דיסקונט

לראשונה: דירוג חצי־שנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות

דיסקונט עם הפרסומות הזכורות ביותר וביטוח 9 מוביל מבין האהודות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה למחצית הראשונה של 2023 • המשרד שרושם את הנוכחות הגבוהה ביותר - מקאן ת"א • סיכום מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע

גלית חתן 18.07.2023
קמפיין קופ''ח מכבי / צילום: צילום מסך מתוך הפרסומת

המשרד התחלף, אדיר מילר נשאר, והפרסומת של קופת החולים מכבי היא האהובה ביותר

הבחירה במקאן ת"א השתלמה למכבי מבחינת אהדה, אך הפרסומת החדשה עדיין לא רושמת זכירות גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לדיסקונט, שרשם השבוע את ההשקעה השנייה בגודלה, עם 1.5 מיליון שקל

גלית חתן 13.07.2023
אוהדי הפועל ירושלים / צילום: ברני ארדוב, הפועל ירושלים

אהבה יקרה: חמישית מאוהדי הספורט מוציאים יותר מ-6,000 שקל בשנה

18% מהאוהדים הוציאו בשנה החולפת יותר מ-6,000 שקל על פעילויות ומוצרים הקשורים לקבוצות שמעניינות אותם, לפי סקר שערכה חברת הספורט-טק 365scores • "ככל שהאוהד מגיע ליותר משחקים, הוא מושקע יותר רגשית, ומשם המעבר להשקעה כלכלית הוא מהיר", מסביר עידן לוצקי, מנהל שיווק המוצר של החברה • אירועים ומינויים

גלית חתן 27.06.2023
צוות מקאן על הבמה בקאן

מקאן ת"א ובלאנקו קטפו פרסים בפסטיבל אריות קאן

שני משרדי פרסום ישראלים זכו בפרסים בפסטיבל בינלאומי על מהלכים חברתיים • וגם: בימים אלה הסתיים המחזור הראשון של תוכנית לשילוב נשים מהחברה הבדואית בצפון בענף ההייטק • אירועים ומינויים

גלית חתן 22.06.2023
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן / צילום: נטלי שור

האפי הבינלאומי: מקאן ת"א מתברג במקום השלישי

מקאן ת"א רושם היסטוריה ומגיע למיקום הגבוה ביותר של משרד ישראלי עד כה בדירוג משרדי הפרסום האפקטיביים - האפי • במקום הראשון נמצא ליאו ברנט המזרח התיכון (איחוד האמירויות), ובמקום השני אוגליבי הודו • בין 100 הראשונים בעולם נמנים גם ראובני-פרידן (מקום 67) ואדלר-חומסקי (מקום 71)

גלית חתן 19.06.2023
קמפיין מכבי שיצר מקאן ת''א בחודש שעבר / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין
בלעדי

מהלך חסר תקדים: מקאן יעביר למתחרים חלק מהתשלום שיקבל מקופ"ח מכבי

בהסכם פשרה יוצא דופן בענף הפרסום נקבע כי המשרד הגדול בארץ ישלם מדי חודש, במשך שלוש שנים, ליהושע TBWA ולאדלר־חומסקי שהפסידו מולו במכרז, זאת לאחר טענות שלהם ל"תכססנות" ו"חוסר תום־לב" • התקציב של קופת־החולים מכבי עומד על 25 מיליון שקל בשנה

גלית חתן 13.06.2023
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

תחרות הפרסום גרנות מתקיימת בפעם השלישית, עדיין לא כל הענף בפנים

ביום חמישי הקרוב תיערך תחרות הקריאייטיב שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן • המשרדים הגדולים שבחרו לא להשתתף הם מקאן ת"א, גיתם BBDO, יהושע TBWA וראובני־פרידן • פחמן: "אנחנו רוצים להחזיר את הנחשקות ואת המצוינות הקריאטיבית לענף, שנשאב לבינוניות"

גלית חתן 13.06.2023
ג'יי ג'יי קרדוול / צילום: באדיבות Vultr

מנסה להתחרות בענקיות: פלטפורמת מחשוב הענן וולצ'ר נכנסת לישראל

וולצ'ר תנסה להתחרות על ארנקם של סטארט־אפים ישראלים מול הענקיות אמזון, גוגל, אורקל ומיקרוסופט • מי יזכה השנה בתחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות? • בורודה-קפלן ממזג את A2 • וגם: חדשות טובות • אירועים ומינויים

גלית חתן 29.05.2023
זיו קורן (מימין) וניב חורש. ראובני פרידן / צילום: אייל נבו

"התחלנו להרגיש בעוצר": הפרסומאים שקנו את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית

אחרי שנים שבהן משרדי הפרסום הגדולים בארץ נמכרו אחד־אחד לתאגידים בינלאומיים, באו זיו קורן וניב חורש ועשו בדיוק את ההפך • בקיץ האחרון, רכשו המנכ"לים המשותפים של ראובני־פרידן את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית IPG, שהחזיקה בו שנים • בראיון הם מספרים איך כמעט הכפילו את המחזור

גלית חתן 26.05.2023
טיקטוק / אילוסטרציה: Shutterstock
טיקטוק | ניתוח

ההדף של חרם אמריקאי על טיקטוק עשוי להגיע עד למשרדי הפרסום בישראל

בצל החשש מחשיפת פרטי משתמשים לממשל בבייג'ינג, ארה"ב מקשיחה את עמדותיה מול האפליקציה הסינית טיקטוק ומאיימת בחרם כולל • מי שהפכו לאחרונה לשחקן משמעותי בעימות הגאופוליטי הם המותגים, המפרסמים והמשפיענים • איך ישפיע חרם על החברות הישראליות?

אסף גלעד ונבו טרבלסי 19.03.2023
מיפוי ערים באיטליה / צילום: Simplex

למפות את איטליה בתלת-ממד

חברת טכנולוגיה ישראלית תייצר מודלים תלת-ממדיים של עשרות ערים באיטליה בשנתיים הקרובות, בהיקף של עשרות מיליוני אירו • תקציב הפרסום של רשת האסתטיקה אמריקן לייזר, המוערך בכ-10 מיליון שקל, מועבר למשרד הפרסום D-Say • אירועים ומינויים

גלית חתן 16.03.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 1824 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 114